Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Παρ, 26 Αύγ 2011 6:30 pm

Πάντως με όλα αυτά που γίνονται και δεδομένου του έτους που έχω φτάσει ( δηλαδή έχουν δει τα ματάκια μου νομοσχέδια και νομοσχέδια , ειδικά το 2007 ) δεν είναι παράλογο που στην τηλεόραση έχουν τρελαθεί στη διαφήμιση το Deeree College, το Metropolitan College, το AKTO κλπ. Μήπως τελικά έχουν λόγο οι μαθητές τους που μας κατηγορούν ότι αγόμαστε και φερόμαστε, ενώ αυτοί δε χάνουν ούτε μια ώρα μάθημα; Αν τελικά πληρώνουμε και εμείς εγώ ευχαρίστως θα φοιτούσα εκεί και θα είχα έπειτα δουλειά στις συνεργαζόμενες εταιρείες με τα Κολλέγια. Τουλάχιστον εκεί ευελπιστώ ότι υπάρχει αξιοκρατία τόσο στους φοιτητές όσο και στους καθηγητές. ( Όποιος θέλει ας αισθανθεί θιγμένος ). :?:
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό lasa » Σάβ, 27 Αύγ 2011 2:07 pm

Τι λες ρε Γλαύκη!Τι λες!
Είναι δυνατόν να κατηγορήσει το τούβλο που δεν μπόρεσε να βγάλει ούτε 10 στις πανελλήνιες (η προσπάθεια που απαιτείται για να γράψει κάποιος στα μαθηματικά κάτω από τη βάση είναι πραγματικά τιτάνια) κάποιον που μπήκε με 19. Γενικώς όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Πολλοί θα ήθελαν να μπουν στο ΕΜΠ (ή σε κάποιο άλλο μεγάλο πανεπιστήμιο). Όταν δεν μπορέσουν, αρέσκονται να το συκοφαντούν.
Ακόμα και με τα χίλια δύο προβλήματα των ελληνικών πανεπιστημίων, δεν τίθεται καν ζήτημα σύγκρισης με το κάθε μπουρδέλο του κάθε παλιολαμόγιου επιχειρηματία της εκπαίδευσης που θέλει να το παίξει πρύτανης. Δεν ξέρω Γλαύκη σε ποια κατηγορία φοιτητών ανήκεις, αλλά μου χτυπάει πολύ άσχημα αυτή η ψευδο-χρησιμοθηρική αντιμετώπιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σίγουρα η επαγγελματική αποκατάσταση είναι πολύ σημαντική. Πρώτα όμως η γνώση, η εμβάθυνση, η καλλιέργεια χαρακτήρα, ο προβληματισμός, ακόμα και η πολιτικοποίηση γιατί όχι. Όποιος αποκτήσει πραγματική και ουσιαστική γνώση (η οποία αποκτάται μόνο με πολύ κόπο και προβληματισμό και όχι με γκαρούτσους και ματίνες) είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει οτιδήποτε και οποιονδήποτε. Και για να τελειώνουμε:
To ΕΜΠ είναι ένα άριστο πολυτεχνείο, από τα καλύτερα στον κόσμο, για όποιον θέλει (το τονίζω για όποιον θέλει!). Τα συγγράμματα είναι εκεί δωρεάν, ένα καταπληκτικό πρόγραμμα σπουδών είναι εκεί δωρεάν, εξαίρετοι καθηγητές και σε γενικές γραμμές πολύ συνεργάσιμοι είναι εκεί. Και για να τελειώνουμε:
Όποιος θέλει πραγματικά να γίνει καλός μπορεί, αν δεν καταφέρει να γίνει καλός, τότε (με την εξαίρεση ειδικών περιπτώσεων μεγάλης οικονομικής δυσχέρεια, το τονίζω μεγάλης) φταίει ο ίδιος και μόνο, το επαναλαμβάνω Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ και όποιος το καταλαβαίνει.
Για όποιον θέλει ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα, το μόνο που χρειάζεται είναι (αδιανόητο για κάποιους) συνεχής και σκληρή δουλειά.
Δεν μπορώ να ακούω ηλίθια επιχειρήματα ότι στα δημόσια πανεπιστήμια χάνονται ώρες, ενώ στα κολέγια πάνε όλα ρολόι. Ακόμα και πέντε χρόνια σκληρή προπόνηση τένις να κάνω, δεν πρόκειται να νικήσω το Ναδάλ, ακόμα και αν αυτός κάνει πέντε χρόνια να πιάσει ρακέτα.
Αυτός ο χαρακτήρας του ελληνικού πανεπιστημίου (και ειδικά του ΕΜΠ) πρέπει να διατηρηθεί. Πρέπει να διατηρηθεί το πανεπιστήμιο που δείχνει το δρόμο προς τη γνώση και την αναζήτηση (άρα και τη χειραφέτηση), χωρίς να αποκλείει την πολιτικοποίηση (πάντα με μέτρο) και τον γενικότερο προβληματισμό. Ακόμα και με τα χίλια δύο προβλήματα, το ελληνικό πανεπιστήμιο εξακολουθεί να επιτελεί αυτόν τον σκοπό (επαναλαμβάνω για όποιον θέλει). Δεν είναι το πανεπιστήμιο σούπερ μάρκετ γνώσεων με μοναδικό σκοπό την έξοδο στην αγορά εργασίας. Όσον για την εν λόγω αγορά: Κανείς που έμαθε σε πραγματικό βάθος αυτά που του πρόσφερε το πανεπιστήμιο (το τονίζω πραγματικό βάθος) δεν πήγε χαμένος, ΚΑΝΕΙΣ!
Ο νέος νόμος είναι ξεκάθαρο ότι στοχεύει σε ένα πανεπιστήμιο σούπερ μάρκετ.

Αυτά τα ολίγα από έναν υποψήφιο διδάκτορα του εργαστηρίου στατικής (ο οποίος έχει ματώσει για το ΕΜΠ).
lasa
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 31 Δεκ 2008 7:19 pm

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό lasa » Σάβ, 27 Αύγ 2011 2:09 pm

Και για να ολοκληρώσω το σχόλιο προς τη Γλαύκη, αν εσύ Γλαύκη (που δεν ξέρω ποια είσαι επομένως δεν έχω τίποτα προσωπικό) δε βγεις καλή μηχανικός από το Ε.Μ.Π., θα φταις εσύ και μόνον εσύ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!
lasa
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 31 Δεκ 2008 7:19 pm

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Σάβ, 27 Αύγ 2011 6:30 pm

Αγαπητέ lasa,
το γεγονός ότι κάποτε γράψαμε 19 δεν μπορεί να μας καθιστά ανώτερους για πάντα. Επίσης αυτό το 19 απομυθοποιήθηκε στο 80% των παιδιών στην εξέταση της Μηχανικής Ι. Ανεξαρτήτως αυτής , το πόσο καλοί είμαστε άσε να το κρίνουν άλλοι και όχι να ευλογούμε μόνοι μας τα γένια μας . Άσε τουλάχιστον να πιστεύουν οι άλλοι ότι είμαστε "κάποιοι" , αν και οι πιο πολλοί όταν ακούνε πολιτικός μηχανικός θεωρούν συνώνυμες τις λέξεις λάδωμα Πολεοδομίας και λαμόγιο .
* Αν το πρόγραμμα σπουδών ήταν άρτιο θα έπρεπε να διδασκόμαστε πχ πως βγαίνει μια οικοδομική άδεια ( γεια σου ρε ΔΑΠ ) ή προγράμματα σχεδίασης έργων πολιτικού μηχανικού, αντί να υπάρχει έριδα μεταξύ των διδασκόντων για το ποιός θα πουλήσει το βιβλίο του. Επίσης αισθάνθηκα πολύ υπερήφανη όταν άρον άρον γράφαμε πότε Ζώγράφου και πότε Γκίνη , λόγω των προσφύγων. Δηλαδή τι να τον κάνω τον Κρεμαστινό για εγχείριση καρδιάς , αν δεν έχει ράμματα να με ράψει μετά την επέμβαση;
* Όσο "επικίνδυνος" είναι ένας λογιστάκος από το Metropolitan College, είναι 10 φορές πιο επικίνδυνος ένας γιατρός από τη Ρουμανοβουλγαριογιουγκοσλαβία ή ακόμα χειρότερα ένας πολιτικός μηχανικός από τη Μπρατισλάβα που απλά πήγε εκεί γιατί είχε μεγαλύτερο κεφάλαιο από τον προηγούμενο. Και όχι επικίνδυνος για τα κτίρια ή τους ασθενείς αντίστοιχα αλλά για την πληθώρα επαγγελματιών.
* Αφού σε ενδιαφέρει η ακαδημαϊκή καριέρα όντας υποψήφιος διδάκτωρ όπως λες, αν σου πρόσφερε το ΑΚΤΟ 3.500 ευρώ μηνιαίως και αντίστοιχα το Μετσόβιο 2.000 ποιό θα προτιμούσες; Παρακαλώ η απάντηση να είναι αιτιολογημένη ( Πόσο τελικά μετρά η αμοιβή και πόσο η ποιότητα των σπουδαστών ; )
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό Reporter » Σάβ, 27 Αύγ 2011 6:54 pm

@Γλαύκη .Το να μαθαίνεις προγραμματάκια και να βγάζεις αδειούλες λέγεται κατάρτιση και όχι θεμελιώδης γνώση που θα σου δώσει τα εργαλεία να αναπτύξεις κρίση σαν μηχανικός. Όποιος θέλει βέβαια όπως λέει και ο lasa. Όσο για την εξέταση της μηχανικής 1, αυτό συμβαίνει επειδή το επίπεδο σπουδών ειναι υψηλό και οι καθηγητές εχουν ανάλογες απαιτήσεις. Και πολλές φορές παράλογες...
Reporter
 
Δημοσιεύσεις: 1330
Εγγραφή: Δευτ, 11 Οκτ 2010 1:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Σάβ, 27 Αύγ 2011 7:03 pm

Αφού εγώ θα βγάζω mμόνο αδειούλες στο Αutocad, θα σε καλέσουμε αγαπητέ Reporter όταν χρειαστούμε να χτίσουμε το Burz Dubai στο Σύνταγμα μιας και είσαι είς βάθος γνώστης μηχανικός. ( Συγγνώμη αλλά από το έτος εισαγωγής που βλέπω δεν είμαι βέβαιη ότι απευθύνομαι σε προπτυχιακό φοιτητή, οπότε απολογούμαι για το ύφος, αλλά και εγώ αγανακτισμένη είμαι να δουλεύω 10ωρα και να παίρνω φραγκοδίφραγκα )
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό Reporter » Σάβ, 27 Αύγ 2011 7:16 pm

Το καθεστώς αυτό της δουλειάς που λες θα γίνει ακόμα χειρότερο αμα βγαίνεις καταρτισμένος απλά. Και δεν εχουν ανάγκη από θεμελίωση και κρίση μόνο οι μηχανικοί που χτίζουν το burz dubai. Α και το έτος εισαγωγής συμβολικό ειναι. Οπότε μην σκας
Reporter
 
Δημοσιεύσεις: 1330
Εγγραφή: Δευτ, 11 Οκτ 2010 1:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Σάβ, 27 Αύγ 2011 7:21 pm

Η παρεξήγηση ελήθη. Προφανώς δεν ήμουν και εγώ τόσο επικριτική όσο στην απάντησή μου, αλλά είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι σε λίγο τις άδειες ( όσο μικρές και να είναι ) θα τις βλέπουμε με το τηλεσκόπιο και άρα θα τρέχουμε για μικρότερο αντίκρισμα. Τώρα δε φαντάζομαι να είναι πιο χρήσιμο το να κάνουμε χωριστά Χημεία, Οικολογία, Ενεργειακή Τεχνολογία και περιβαλλοντική Τεχνολογία ( έτσι ήταν όταν ήμουν σε αυτά τα έτη ) απτο να τα συγχωνεύαμε λίγο και να κάναμε λίγο από αυτά που προανέφερα.
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Σάβ, 27 Αύγ 2011 7:45 pm

Έγραψα ένα μακροσκελές κείμενο, το οποίο προφανώς το καταράστηκε η ΓΛΑΥΚΗ και χάθηκε :lol:
Μη χαίρεστε, διότι όταν βρώ ξανά χρόνο θα επανέλθω.
Πάντως ο όρος "άδεια" :sick: με όλη τη σημασία - (απ)αξία της στην Ελληνική Κοινωνία, αποτελεί ακριβώς το λόγο απαξίωσης και της επαγγελματικής μας δραστηριότητας και της επαγγελματικής μας δραστηριοποίησης.
Εάν η "αδεια" βεβαίως αποτελεί το ζητούμενο δικαιώνεται η ΓΛΑΥΚΗ (αθροιστικώς και διαχρονικά έχει προτείνει την κατάργηση του 50% των μαθημάτων), αλλά και η "Αννούλα" - με τα <μονο - διετή> "Διπλώματα"...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Σάβ, 27 Αύγ 2011 7:47 pm

Κύριε Κατσαρέλη, ευχαρίστως να σας σπάσω το ρόδι την Πρωτοχρονιά... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες