Ειδήσεις & Κείμενα

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό panos_d » Τετ, 28 Νοέμ 2012 9:01 pm

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΒΙΑΣΜΟΥ 27ΧΡΟΝΗΣ


http://www.makeleio.gr/index.php?option ... 1&Itemid=8

Αυτο για να απαντησω σε αυτους που θεωρησαν οτι υποστηριζω τους αστυνομικους γενικα.. Γιατι φυσικα υπαρχει και αυτη η πλευρα των αστυνομικων που ειναι ξεφτιλισμενοι..
panos_d
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ, 23 Ιουν 2011 5:52 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Τετ, 28 Νοέμ 2012 9:20 pm

Κάποιες δημοσιεύσεις διαγράφηκαν επειδή είχαν προσβλητικό περιεχόμενο.
Προσπαθείστε να γράφετε με τη γραμματοσειρά που γράφουμε όλοι.

ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Πέμ, 29 Νοέμ 2012 12:14 am

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό paktomenos » Πέμ, 29 Νοέμ 2012 7:04 am

Πρωινή γραμμή με τον καφέ στο χέρι από τον Νικόλα!

«Καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται»

Ο πιο «κομψός» τρόπος για να υπονομεύσεις το δίκιο του αγώνα των καταπιεσμένων είναι να παίρνεις «ίσες» αποστάσεις ανάμεσα στο «δίκιο», στις «ελευθερίες» και στο «δικαίωμα» του καταπιεστή να καταπιέζει, και στο δίκιο, στις ελευθερίες και στο δικαίωμα του καταπιεσμένου να αντιδρά, να αντιστέκεται αλλά και να επιτίθεται ενάντια στην καταπίεση και στον καταπιεστή.

Ο ακόμα «κομψότερος» τρόπος για να αποκηρύξεις τον αγώνα του καταπιεσμένου ενάντια στον τύραννο και εκμεταλλευτή του, είναι να βαφτίζεις «βία» την αντίσταση και τη διαμαρτυρία του, την οποία βέβαια σπεύδεις μετά να την αντιπαραβάλεις με τη βία του εκμεταλλευτή ώστε με την ευπρέπεια που αρμόζει στον κόσμο των εστέτ του ανθρωπισμού, να αποφανθείς:

«Καταδικάζω τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται»...

Τον παραπάνω λυρικό «πασιφισμό», της καταδίκης της βίας «απ' όπου κι αν προέρχεται», ένα σχήμα που αποτελεί σήμα κατατεθέν των προπαγανδιστικών μηχανισμών των καθεστώτων της βίας και της εκμετάλλευσης, τον ακούσαμε προχτές να διατυπώνεται και από την κυρία Ρένα Δούρου, στέλεχος και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.

*

Φυσικά δεν είναι της ώρας να κάνουμε μαθήματα (πολύ περισσότερο σε μια αριστερή...).

Αλλά, προς δόξαν της πραγματικότητας, τη βία - συστατικό στοιχείο της ύπαρξης των κοινωνιών όπου αντιπαρατίθενται αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα - είτε την καταδικάζεις, είτε δεν την καταδικάζεις, αυτή υπάρχει. Ερήμην των ηθικοπλαστικών κηρυγμάτων.

Είναι σαν να καταδικάζεις το θάνατο. Οσο κι αν τον καταδικάσεις, αυτός υπάρχει και θα υπάρχει (μέχρι τη δευτέρα παρουσία, τουλάχιστον...). Και η αναγνώριση ότι υπάρχει, μόνο ως παραλογισμός θα μπορούσε να εκληφθεί ως εκδήλωση «αγάπης» προς το θάνατο ή ως δήλωση «δικαίωσης» της ύπαρξής του.

Το ίδιο συμβαίνει, για παράδειγμα, με το θέμα του πολέμου. Η στάση μας απέναντί του δεν τελειώνει (ούτε καν αρχίζει) με την έκφραση της καταδίκης του. Αλλά με τον προσδιορισμό του χαρακτήρα του πολέμου. Δηλαδή αν είναι δίκαιος ή άδικος ο πόλεμος, από πλευράς εκείνων που είτε ως αμυνόμενοι, είτε ως επιτιθέμενοι, συμμετέχουν σε αυτόν.

Εκτός αν καταλήξουμε ότι κάθε πόλεμος είναι άδικος. Ως εκ τούτου εξίσου «άδικο» με τους Τούρκους το '21 είχαν και οι επαναστατημένοι Ελληνες. Αλλά τότε, αν κάθε πόλεμος είναι «άδικος», και η αδικία επιμερίζεται εξίσου σε όλους όσους συμμετέχουν ή εξαναγκάζονται να συμμετάσχουν σε αυτόν, τότε η δικαίωση του «αδικητή» είναι εξασφαλισμένη.

*

Το ζητούμενο, λοιπόν, όταν μιλάμε για βία, δεν είναι να αραδιάσουμε επίθετα και προσδιορισμούς για να αποδείξουμε πόσο απεχθής μας είναι, μη και δεν πάρουμε μέρος στο γενικό μεθύσι κάποιας αταξικής, απολίτικης και αντι-ιστορικής «συναδέλφωσης».

Υποχρέωση του καθενός - εφόσον σέβεται τον εαυτό του - είναι να προσδιορίζει το χαρακτήρα της βίας. Αν μάλιστα είναι αριστερός, πρώτη του υποχρέωση είναι να μην επιτρέπει να συκοφαντούνται οι κοινωνικοί αγώνες μέσα από τη χυδαία επιχείρηση να διασυνδεθούν, να παραλληλιστούν ή πολύ περισσότερο να ταυτιστούν με το φασιστικό λιντσάρισμα, την ατομική τρομοκρατία, την κρατική καταστολή, την παρα-κρατική δράση κοκ.

Είναι να αποδεικνύει και όχι να τροφοδοτεί τη χυδαιότητα πως η λαϊκή αντίσταση αποτελεί τάχα τη «δικαίωση», τη «νομιμοποίηση» ή ακόμα και τον «γεννήτορα» (!) της τραμπούκικης, της υποκοσμιακής, της ναζιστικής και κάθε μορφής καθεστωτικής βίας. Ισχύει ακριβώς το αντίθετο: Οι λαϊκοί αγώνες και οι μορφές τους, ως έκφραση αυτών των λαϊκών αγώνων, δεν αποτελούν την «κατάφαση», αλλά την εκκωφαντική άρνηση - μέχρι του σημείου της κατάργησης - της βίας που ασκείται πάνω στον καταπιεσμένο και που αυτή είναι που γεννά όχι απλώς το δικαίωμα, αλλά το καθήκον της αντίστασης.

Υποχρέωση, τελικά, του καθενός - εφόσον σέβεται τον εαυτό του - δεν είναι να εξαντλείται στην «καταδίκη της βίας απ' όπου κι αν προέρχεται». Είναι η καταδίκη και αντίσταση στη βία, αλλά από εκεί που πραγματικά προέρχεται. Και αυτή η στάση δεν καθιστά ούτε αντιμετωπίζει τη βία ως κάτι το επιθυμητό. Την αντιμετωπίζει υπό το πρίσμα την μόνης ελεύθερης προσέγγισης που μπορεί να υπάρξει. Και η μόνη ελεύθερη προσέγγιση είναι εκείνη που έχει επίγνωση της αναγκαιότητας.

*

Αν πάλι δεν ισχύουν όλα αυτά, τότε δεν έχουμε παρά να ζητήσουμε «συγγνώμη» τόσο από την κυρία Δούρου όσο και από τους υπόλοιπους.

«Συγγνώμη» για λογαριασμό του Αρη και του αντάρτη του ΕΛΑΣ και του ΔΣΕ. «Συγγνώμη» για λογαριασμό του Τσε. «Συγγνώμη» για λογαριασμό του Καραϊσκάκη και του Κολοκοτρώνη. «Συγγνώμη» για λογαριασμό του στρατιώτη του Κόκκινου Στρατού στο Ράιχσταγκ. «Συγγνώμη» για λογαριασμό εκείνων που γκρέμισαν τη Βαστίλη και των άλλων που παρέδωσαν στο λαό τα Χειμερινά Ανάκτορα. «Συγγνώμη» για λογαριασμό και του πιτσιρικά της «Ιντιφάντα» που πετούσε τόσο βίαια τις πέτρες του στα τανκς των Ισραηλινών...

Ριζοσπάστης

Να καταδικάσουμε επίσης την βία του μετανάστη που, στην προσπάθειά του να αμυνθεί των σκατοελλήνων που του επιτέθηκαν, χαράσσοντας του τα αρχικά της ΧΑ με μαχαίρι, φημολογείται ότι πήγε να τους ασκήσει και αυτός βία χτυπώντας τους (λέω εγώ...).

(οι αστυνομικοί αρνήθηκαν να τον βοηθήσουν γιατί λέει ήταν "παράνομος"...Ούτε δέχθηκαν να κάνει καταγγελία. Τελικά μπάτσος καλός μόνο σε πια κατάσταση?)
Όταν δίνω τροφή στους φτωχούς, με λένε άγιο. Όταν ρωτάω γιατί οι φτωχοί δεν έχουν τροφή, με λένε κομμουνιστή.
Έλντερ Πεσσόα Κάμαρα, αρχιεπίσκοπος Ολίντα-Ρετσίφε Βραζιλίας
(καλά σου κάνουν! οι φτωχοί είναι χαζοί! Αξιοκρατία ΡΕ!!!!)
paktomenos
 
Δημοσιεύσεις: 1349
Εγγραφή: Παρ, 05 Μαρ 2010 11:14 pm
Τοποθεσία: Ανάμεσα σε Σκύλλα και Χάρυβδη.
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό agnwstos x » Πέμ, 29 Νοέμ 2012 3:44 pm

Δεν μπορώ να κρατηθώ :lol: :lol: .Μιλάει ο Ριζοσπάστης για καταδίκη βίας απ όπου και αν προέρχεται και για "ίσες αποστάσεις".Μα καλά ποιος έλεγε για ΣΥΡΙΖΑ που χαιδεύει τα αυτιά των κουκουλοφόρων(πλαι στο Καρατζαφέρη),για οργανωμένο σχέδιο το Δεκέμβρη του ο8 και για "Εξέγερση" που δεν θα σπάσει ούτε τζάμι(κοινώς καταδίκη και επαναστατικής βίας άρα ίσες αποστάσεις)?Ε ναι λοιπόν κάποιοι απλά είναι τοοοσο θρασείς ....Το κκε δεν παίρνει ίσες αποστάσεις, απλά πρακτορολογία κάνει ειδικά αν πρόκειται για τα εσωτερικά :clap:
agnwstos x
 
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Παρ, 03 Ιούλ 2009 8:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό lnreload » Πέμ, 29 Νοέμ 2012 5:15 pm

agnwstos x έγραψε:Δεν μπορώ να κρατηθώ :lol: :lol: .Μιλάει ο Ριζοσπάστης για καταδίκη βίας απ όπου και αν προέρχεται και για "ίσες αποστάσεις".Μα καλά ποιος έλεγε για ΣΥΡΙΖΑ που χαιδεύει τα αυτιά των κουκουλοφόρων(πλαι στο Καρατζαφέρη),για οργανωμένο σχέδιο το Δεκέμβρη του ο8 και για "Εξέγερση" που δεν θα σπάσει ούτε τζάμι(κοινώς καταδίκη και επαναστατικής βίας άρα ίσες αποστάσεις)?Ε ναι λοιπόν κάποιοι απλά είναι τοοοσο θρασείς ....Το κκε δεν παίρνει ίσες αποστάσεις, απλά πρακτορολογία κάνει ειδικά αν πρόκειται για τα εσωτερικά :clap:

Είναι ίδια η βία των κουκουλοφόρων με τη βία του λαικού κινήματος σε ανώτερες μορφές ε; Και επίσης η Παπαρήγα είχε πει δεν θα σπάσει μόνο τζάμι.
lnreload
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τρί, 05 Οκτ 2010 5:58 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό Reporter » Πέμ, 29 Νοέμ 2012 5:33 pm

Ένα ενδιαφέρον κειμενάκι από την εφημερίδα λαϊκός δρόμος, το οποίο μεταξύ άλλων θίγει και το ζήτημα του ''αυθόρμητου'' :

Για την οργάνωση της πάλης των εργαζομένων

Ένα ερώτημα πλανιέται σαν φάντασμα πάνω από όλο το εργατικό - συνδικαλιστικό κίνημα και την αριστερά.
Μπορούν να νικήσουν οι αγώνες; Πάνω σ’ αυτό το ερώτημα - ρομφαία ξετυλίγονται σχέδια και πολιτικές φαντασιώσεις, χειροτεχνισμοί, «αποκοτιές», δίνονται του κόσμου οι απαντήσεις επηρεασμένες ­κατά το πλείστον­ από τον ακτιβισμό και τον εργατισμό. Ακόμα και μπαρουτοκαπνισμένοι συνδικαλιστές πελαγοδρομούν στο έδαφος μιας άγονης ερήμου, περιπλανώμενοι και αποπλανημένοι.
Στην ουσία το ερώτημα και η απάντησή του είναι: Μπορούν να νικήσουν οι αγώνες με κυριαρχία του ρεφορμισμού και του οππορτουνισμού στα συνδικάτα και στην κοινοβουλευτική αριστερά;
Μπορεί η ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ, OΛΜΕ, ΔOΕ, ΠOΕΔΗΝ, OΤΑ να κυριαρχούνται από τον οππορτουνισμό ακόμα κι όταν διαδηλώνει και ταυτόχρονα να γεννιούνται επαναστατικές συνειδήσεις; Ναι, απαντάει ο ΣΥΡΙΖΙΚOΣ ρεφορμισμός, ο «ανταρσιακός» καιροσκοπισμός και ο κατάλογος των αναρίθμητων αυθορμητιστών. Αρκεί ο κόσμος να κατεβαίνει στο δρόμο, να βλέπει τα ΜΑΤ και -ενδεχομένως­ να συγκρούεται.
Αν ήταν έτσι τα πράγματα όμως τι θα χρειάζονταν η κομμουνιστική οργάνωση, το κόμμα των κομμουνιστών και πρωτοπόρων αγωνιστών;
Τι θα χρειάζονται η πρωτοπορία αφού οι μάζες μέσα από τη ζωή και το ένστικτό τους θα νιώθουν στο πετσί τους το μνημονιακό εφιάλτη.
Δεν είναι έτσι, διότι τα γεγονότα είναι πεισματάρικα, ατίθασα, κι ενάντια στην ευκολία, το θεωρητικό χαβαλέ, τις φαεινές ιδέες και το «κόβω δρόμο για το σοσιαλισμό».
Ας δούμε τα γεγονότα λοιπόν.
Κόμμα, τάξη, κίνημα
Έτσι ξαναγυρίζουμε στο δίπολο: οργανωμένη εργατική τάξη και κομμουνιστικό κόμμα ή αυθορμητισμός των μαζών. Ένα δίπολο αντιπαράθεσης, αντιμαχίας και αντιπαλότητας ανάμεσα στη λενινιστική και αντι-εξουσιαστική πολιτική γραμμή που εμφανίζεται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και σε διάφορες παραλλαγές τον τελευταίο αιώνα. O Λένιν με τα έργα του «Iμπεριαλισμός, ανώτατο στάδιο του καπιταλισμού» και «Προλεταριακή επανάσταση και ο αποστάτης Κάουτσκι» εκλεισε το δρόμο στη δεξιά παρέκκλιση, και κράτησε αταλάντευτα τους μπολσεβίκους στη γραμμή της επανάστασης. Ταυτόχρονα όμως με τα έργα του «Τι να κάνουμε» και «Αριστερισμός, παιδική αρρώστια του κομμουνισμού», υπεράσπιζε την ιδέα και πρακτική του επαναστατικού κόμματος κόντρα στο διαλυτισμό. O ηγέτης των μπολσεβίκων έκανε ουσιαστικά την παρακάτω οξυδερκή παρατήρηση που αρνούνται οι ακαδημαϊκοί μαρξιστές και όλος ο συρφετός των διαλυτιστών.
Η εργατική τάξη βρίσκεται και αναπαράγεται στο έδαφος του αστικού οικονομικοκοινωνικού συστήματος στον καπιταλισμό.
Μέσα στην εμπορευματική παραγωγή πουλά την εργατική της δύναμη όσο μπορεί καλύτερα, όπως ο καπιταλιστής πουλά τα προϊόντα του. Η συνδικαλιστική πάλη όσο «άγριες» μορφές πάλης κι αν περιέχει αφορά αμυντικούς αγώνες, ενώνει τους εργαζόμενους, δείχνει τον εργοδότη, αντιμετωπίζει την κρατική βία και καταστολή. Αλλά μέχρι εκεί. Παραπέρα αρχίζει η πολιτική πάλη!! Σημαίνει αυτό ότι η εργατική τάξη δεν αγωνίζεται για πολιτικούς στόχους; Ας παρακολουθήσουμε τη σκέψη του Λένιν («Τι να κάνουμε»). «Από το ότι τα οικονομικά συμφέροντα παίζουν αποφασιστικό ρόλο, δεν εξυπακούεται καθόλου ότι η οικονομική πάλη (συνδικαλιστική) είναι πρωταρχικού ενδιαφέροντος, γιατί τα πιο «αποφασιστικά» ενδιαφέροντα των τάξεων δεν μπορούν να ικανοποιηθούν γενικά παρά μόνο με ριζικούς πολιτικούς μετασχηματισμούς».
Η εργατική τάξη μέσω της δύναμής της είναι παράγονττας της αστικής - καπιταλιστικής - παραγωγής, αποχτά συνείδηση ότι πρέπει να ενωθεί και να πουλήσει ακριβότερα το μοναδικό εμπόρευμά της. Είναι τάξη καθ’ εαυτήν, υπάρχει αντικειμενικά όπως η θάλασσα, ο αέρας, τα βουνά. Για να παίζει όμως το ρόλο του ιστορικού υποκειμένου στην κοινωνική διαδικασία πρέπει να έχει αποκτήσει συνείδηση του ρόλου της. Εργαλείο στην πρώτη φάση είναι το συνδικάτο, όπλο στη δεύτερη το επαναστατικό κόμμα της έτσι ώστε να γίνει τάξη για τον εαυτό της, δηλαδή να βρει την αυτοσυνειδησία (τάξη για τον εαυτό της) της. Κάθε λογής αυθορμητιστές, εργατιστές, αρνητές του κόμματος υποστηρίζουν ότι οι συνδικαλιστικοί αγώνες αυτόματα υψώνονται στο πολιτικό επίπεδο. Αυτά θελημένα ή αθέλητα, αναπαράγουν τον αστικό μύθο που λέει πως η άρχουσα τάξη μπορεί να τα έχει όλα (κράτος, αστυνομία, στρατό, γραφειοκρατία) αλλά οι εργάτες μόνο τις... ψευδαισθήσεις τους. Αλλιώτικα πως οι ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ κ.λπ. εκτός από μηχανισμοί διαμεσολάβησης (πώλησης της εργατικής δύναμης ή της πνευματικής εργασίας) μπορεί να γίνουν πολιτικά οχήματα;
Πρόκειται για σφάλμα ολκής! Να γιατί εμείς επιμένουμε ότι πρέπει ν’ αλλάξουν οι συσχετισμοί, να ξεμπλοκάρουν τα συνδικάτα, να τραβηχτούν από τις ρεφορμιστικές, οικονομίστικες, «τρέιντ γιούνιον» ηγεσίες οι μάζες. Να γιατί εμείς λέμε πως δε γίνεται με αυτούς τους συσχετισμούς να υπάρξουν νίκες και πως ο αγώνας για την επιβίωση του λαού μας σημαίνει αυτόματα δυνάμωμα της αριστεράς των συνδικάτων και κομμουνιστικής ανασυγκρότησης. Σημαίνει αυτό αναστολή των αγώνων;Όχι βέβαια. Σημαίνει όμως συνείδηση «της συγκεκριμένης κατάστασης».
O ρόλος του κόμματος
Αν ψάξουμε προσεκτικά στις εξηγήσεις που δίνουν οι αυθορμητιστές για τις ήττες του συνδικαλιστικού κινήματος θα συλλέξουμε δεκάδες καταλόγους. Λείπει το σχέδιο, η απεργία διαρκείας, η πολιτική απεργία διαρκείας, το κέντρο αγώνα, φταίνε οι άλλοι κ.λπ. Εκτός από μία. Πως χωρίς ταξική οργάνωση και το κόμμα του προλεταριάτου οι αγώνες θα γυρίζουν σαν σε μαγγανοπήγαδο από εκεί που άρχισαν.
Δεν κομίζουμε καμία πρωτοτυπία αν επαναλάβουμε τις θέσεις του Λένιν, για το ζήτημα. Το κόμμα ενσαρκώνει τα ιστορικά συμφέροντα της εργατικής τάξης· δεν είναι κόμμα εργατών αλλά επαναστατών.
Με μία δόση σαρκασμού θα λέγαμε ότι η άρχουσα τάξη παράγει τα πάντα εκτός από τους... επαναστάτες κομμουνιστές. Αυτά είναι έργο της συνειδητής πρωτοπορίας, δηλαδή του κομμουνιστικού κόμματος το οποίο οφείλει να συνδέει τη θεωρία με την ταξική πάλη ή αλλιώτικα να μετασχηματίζει τις εμπειρίες της τάξης σε θεωρία και στη συνέχεια να επαληθεύει τη θεωρία στην ταξική πάλη. Η πλέον αυθεντική έκφραση της ταξικής πάλης είναι η πολιτική πάλη. Κάθε συνδικάτο που σέβεται, στοιχειωδώς τον εαυτό του ενώνει τους εργαζόμενους, θέτει στόχους, κοντράρει την εργοδοσία δημιουργεί δομές συσπείρωσης και πάλης. Αλλά το επαναστατικό κομμουνιστικό κόμμα οφείλει να οδηγεί την πάλη στο ανώτερό της επίπεδο, την πολιτική (κι εδώ δεν εννοούμε τον αντίλαλο του ΚΚΕ), να οξύνει την κρίση ως το τέλος.
Να ο θεμελιώδης νόμος της επανάστασης όπως επιβεβαιώνεται από τις τρεις ρώσικες επαναστάσεις, (σ.σ. 1905 - Φλεβάρης 1917 - Oκτώβρης 1917), για να γίνει η επανάσταση δεν αρκεί να συνειδητοποιήσουν οι καταπιεσμένες κι εκμεταλλευόμενες μάζες ότι είναι αδύνατο να ζήσουν όπως πριν και ν’ απαιτήσουν αλλαγές.
Πρέπει οι εκμεταλλευτές να μην μπορούν πια να ζουν και να κυβερνούν όπως πριν.
Μόνο όταν «αυτοί που βρίσκονται χαμηλά» δε θέλουν πια κι εκείνοι «που βρίσκονται ψηλά» δεν μπορούν να συνεχίσουν να ζουν με τον παλιό τρόπο, μπορρεί να θριαμβεύσει η επανάσταση. (Λένιν, Αριστερισμός, παιδική αρρώστια του κομμουνισμού).
Σ’ αυτό το δρόμο, στο προτσές της επανάστασης (που δεν είναι ούτε φλυαρία, ούτε αυριανό σενάριο) το κομμουνιστικό κόμμα έχει ανοιχτά μέτωπα στα δεξιά και στ’ «αριστερά» του.
O ρεφορμισμός γεννιέται σε μαζική κλίμακα και αυθόρμητα στα συνδικάτα γιατί σχετίζεται με τη δομή και την ύπαρξή τους. Oι ρεφορμιστές ηγέτες δεν έπεσαν από τον ουρανό, κυριαρχούν στα συνδικάτα ακόμα και όταν ταυτίζονται καθαρά με τ’ αστικά κόμματα.
Από την άλλη στο έδαφος όλων των αποτυχιών της αριστεράς αλλά και τις απελπισίας που γεννάει η κρίση ανθούν οι αυθορμητίστικες και αριστερίστικες ιδέες.
Tι να κάνουμε;
Το περίφημο κίνημα των πλατειών, όσο κι αν σέβεται κανείς τους ανθρώπους που αναζητούσαν δοχεία για το θυμό και την οργή τους ήταν έκφραση του αυθορμητισμού και του μικροαστικού εξεγερτισμού. Η στάση στα παραπάνω δεν πρέπει να είναι ούτε η περιφρόνηση (σνομπάρισμα) αλλά ούτε και η υποταγή (χβοστισμός στα ρώσικα για τον Λένιν).
O αυθορμητισμός και η θεοποίηση των από κάτω είναι το θυμίαμα των αυθορμητιστών και των κάθε λογής αντι-εξουσιαστών. Η αντιδικία μας με τα παραπάνω ρεύματα δεν είναι μόνο θεωρητική αλλά και πρακτική. Σχετίζεται με την ύπαρξη και το ρόλο του κόμματος.
Είναι αλήθεια ότι το τελευταίο διάστημα πάνω στο έδαφος της κρίσης αυξήθηκαν τα σημάδια διαλυτισμού (λικβινταρισμού) πάνω στο κίνημα και σε πολλές περιπτώσεις κανοναρχούν. Θα μπορούσε κανείς να διακρίνει τρεις σταθμούς. Το Δεκέμβρη του 2008 με αφορμή τη δολοφονία του Α. Γρηγορόπουλου όπου το μηδενιστικό ρεύμα στη νεολαία «πήρε κεφάλι», τις πλατείες όπου η θυμωμένη απελπισμένη μάζα στις γειτονιές ζητούσε λύση εδώ και τώρα για να καταλήξει στ’ απόνερα του ΣΥΡΙΖΑ, του Καμμένου ή της Χρυσής Αυγής και πρόσφατα όπου ο πολιτικός διαλυτισμός της «εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς» αφού κατάπιε αμάσητα αστικά ιδεολογήματα θέλει «άγριες συγκρούσεις» χωρίς επαναστατική πρωτοπορία. Δεν είναι τυχαίο ότι ο βολονταρισμός (υποκειμενικός θεληματισμός) δίνει και παίρνει στα νεανικά ακροατήρια και σε γειτονιές μετατρέποντας την πολιτική και συνδικαλιστική πάλη σε χαρτοπόλεμο και καρικατούρα. Σαφώς και η άρχουσα προπαγάνδα των ΜΜΕ, των διανοουμένων και των ρεφορμιστών έστρωσε το χαλί, λίπανε το έδαφος με τόνους αντικομματικής και αντικομμουνιστικής υστερίας. Σημειώνουμε χαρακτηριστικά ότι οι αντι-εξουσιαστές θυμούνται ­άκουσον, άκουσον­ το ΕΑΜ, τον ΕΛΑΣ, τον ΔΣΕ για να αποθεώσουν τον... Μελιγαλά, να φοβήσουν τους μπουρζουάδες και τελικά να εκτονώσουν το ασίγαστο πάθος τους για τα όπλα!! Η ΚΝΕ στα συνθήματά της για να μην υστερήσει πρόσθεσε την Oργάνωση Προστασίας Λαϊκών Αγωνιστών (OΠΛΑ) ενώ ταυτόχρονα το ΚΚΕ μαζεύει διαδικτυακές υπογραφές για σχέδια νόμου. Ακόμα και η ροβεσπιερική «Κόντρα» λανσάρει το σύνθημα «οι λαοί νικούν με τ’ όπλο στο χέρι και η Παλαιστίνη πολύ καλά το ξέρει» για να προσθέσει «δεν υπάρχει ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη» όπου ο πασιφισμός (ειρηνισμός) συνδέεται με την αφηρημένη δικαιοσύνη στη Μ. Ανατολή χωρίς να σημαίνει τίποτα. Αντάρτικο με ζαχαρωτά και σύγκρουση με αυταπάτες.
Πρόκειται για το πολυπλόκαμο τέρας του διαλυτισμού που σέρνεται στις οδούς και στις πόλεις. Θέλει λύσεις τώρα, άκοπη και αδιάκοπη, εξάρει τον θαυμάσιο αυθορμητισμό των μαζών, υποκλίνεται στην κίνηση όποια κι αν είναι. Λέμε πως «ο αυθορμητισμός των μαζών δεν είναι ρέγγα για να την κάνουμε καπνιστή και να διατηρείται». Η ταξική πάλη προχωράει κατά κύματα που χρειαζόμαστε ­εδώ πάει το επειγόντως­ εργαλείο μάχης συσπείρωσης, αφομοίωσης και γενίκευσης των εμπειριών. Επαναστατική Oργάνωση, δηλαδή κομμουνιστικό κόμμα.
Είναι αυτό προαπαιτούμενο για να ξεσπάσουν αγώνες; Ασφαλώς όχι! Το κόμμα είναι εργαλείο, μεταβατικός αλλά σημαντικός στόχος. Όπως το πριόνι είναι αναγκαίο για να κόψεις το ξύλο έτσι και το κόμμα είναι σταθμός για να «ψηλώσουν» οι αγώνες. Είναι αδήριτη ανάγκη και θεμελιακή εξήγηση για το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον των ταξικών συγκρούσεων. Αν θέλουμε να μην είμαστε λενινιστές μόνο κάθε Oκτώβρη κι αν θέλουμε να μην ξαναδούμε σ’ επανάληψη την πρόσφατη φρίκη.
(Όσο για τις ιδιαίτερες θέσεις οργανώσεων και ρευμάτων θα χρειαστεί να επανέλθουμε).

πηγή: http://www.m-lkke.gr/articles/4416/119/ ... CF%82.html
Reporter
 
Δημοσιεύσεις: 1330
Εγγραφή: Δευτ, 11 Οκτ 2010 1:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό agnwstos x » Πέμ, 29 Νοέμ 2012 6:00 pm

lnreload έγραψε:
agnwstos x έγραψε:Δεν μπορώ να κρατηθώ :lol: :lol: .Μιλάει ο Ριζοσπάστης για καταδίκη βίας απ όπου και αν προέρχεται και για "ίσες αποστάσεις".Μα καλά ποιος έλεγε για ΣΥΡΙΖΑ που χαιδεύει τα αυτιά των κουκουλοφόρων(πλαι στο Καρατζαφέρη),για οργανωμένο σχέδιο το Δεκέμβρη του ο8 και για "Εξέγερση" που δεν θα σπάσει ούτε τζάμι(κοινώς καταδίκη και επαναστατικής βίας άρα ίσες αποστάσεις)?Ε ναι λοιπόν κάποιοι απλά είναι τοοοσο θρασείς ....Το κκε δεν παίρνει ίσες αποστάσεις, απλά πρακτορολογία κάνει ειδικά αν πρόκειται για τα εσωτερικά :clap:

Είναι ίδια η βία των κουκουλοφόρων με τη βία του λαικού κινήματος σε ανώτερες μορφές ε; Και επίσης η Παπαρήγα είχε πει δεν θα σπάσει μόνο τζάμι.


Το χει πει υπάρχει και στο youtube αν θες να το ψάξεις.Επειδή είσαι αρκετά μικρός ψάξε να βρεις άρθρα του Ριζοσπάστη για την εξέγερση στα Γαλλικά Προάστια το 2005 (η οποία σημειωτέων ήταν πολύ πιο μηδενιστική από το δικό μας Δεκέμβρη και αφορόυσε τα υποβαθμισμένα προάστια του Παρισιού και τους Γάλλους 2ης γενιάς).Και όμως πίσω από τα σπασίματα και τα καψίματα ο Ριζοσπάστης προέτρεπε να δούμε ότι "η τυφλή βία δεν έχει τυφλά αίτια" και καταδίκαζε την στάση του Γαλλικού κκ ενάντια στους εξεγερθέντες...Στα δικά μας μιλάει ανέκαθεν για πράκτορες και προβοκάτορες και για εξεγέρσεις που δεν σπάνε τζάμια...
agnwstos x
 
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Παρ, 03 Ιούλ 2009 8:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό agnwstos x » Πέμ, 29 Νοέμ 2012 6:13 pm

Ορίστε για να μην μιλάμε και χωρίς στοιχεία


Η τυφλή βία δεν έχει τυφλά αίτια.

Με αυτόν ακριβώς τον τίτλο δημοσιεύτηκε πριν τρία χρόνια άρθρο στο Ριζοσπάστη, με αφορμή την εξέγερση των μεταναστών στη Γαλλία.
« Δε χρειάζεται να ζήσω ούτε εγώ ούτε κάποιος άλλος σε προάστιο, ούτε χρειάζεται να έχω υψηλές σπουδές για να αντιληφθώ ότι οτιδήποτε και οποιοσδήποτε έγιναν στόχος όσων συμμετείχαν στις ταραχές, εκπροσωπούν το κράτος. Ένα κράτος που αρνείται να δει κατάμουτρα το πρόβλημα και που συνεχίζει να μην αποδέχεται τις ευθύνες του...
… Ακόμη και αν τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν δεν είναι ούτε τα κατάλληλα, ούτε τα δίκαια, ακόμη και έτσι, είναι τα μόνα μέσα που διαθέτουν αυτοί οι άνθρωποι για να ακουστούν. Τα χιλιάδες πυρπολημένα αυτοκίνητα και η ολική απώλεια του κύρους της πολιτικής, συμβολίζουν κάτι πολύ περισσότερο από απλές εκρήξεις τυφλής βίας...Όταν επικαλείστε την ανάγκη επιστροφής στις δημοκρατικές αξίες, μην ξεχνάτε ότι για να σεβαστεί κανείς κάτι, θα πρέπει πρώτα να τον σεβαστούν και αυτόν... Και υπάρχουν πλείστα παραδείγματα, εδώ και πολλά χρόνια, ότι αυτό δε συμβαίνει...».
Ριζοσπάστης 2 Δεκέμβρη του 2005

Ο αγώνας είναι ταξικός και όχι φυλετικός ή θρησκευτικός

Ανακοίνωση για τον ξεσηκωμό των εργατικών συνοικιών της Γαλλίας

Σχετικά με τις εξελίξεις στη Γαλλία το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ έδωσε χτες στη δημοσιότητα την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Οι κοινωνικές και πολιτικές αιτίες που οδήγησαν στην εξέγερση των εργατικών συνοικιών - γκέτο της Γαλλίας αποκαλύπτουν πως πίσω από το λεγόμενο "ευρωπαϊκό κοινωνικό κράτος", που υμνούν τα κόμματα του ευρωμονόδρομου, βασιλεύει η απίστευτη αθλιότητα και η καταπίεση των φτωχών λαϊκών στρωμάτων. Αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο της αστικής δημοκρατίας! Αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο της ΕΕ! Ο ξεσηκωμός φανερώνει πως οι κεντροδεξιές και οι κεντροαριστερές κυβερνήσεις είναι συνυπεύθυνες και συνένοχες. Το ΚΚΕ καλεί όλους τους εργαζόμενους και ειδικά τους εργάτες και εργάτριες, τους νέους και τις νέες οικονομικούς μετανάστες να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα από όσα συμβαίνουν στη Γαλλία. Να απορρίψουν την ιμπεριαλιστική προπαγάνδα της ΕΕ και των κυβερνήσεών της,…
… Προκαλεί η γαλλική κυβέρνηση και όσοι μιλούν για συμμορίες, στηρίζοντας την προπαγάνδα τους αποκλειστικά στις μορφές που παίρνει ο αγώνας και υποβαθμίζοντας ή κρύβοντας τις αιτίες και το περιεχόμενό του, την απόγνωση που νιώθουν οι εξεγερμένοι.
Το ΚΚΕ εκφράζει την ολόθερμη συμπαράστασή του στους σύγχρονους "Αθλίους" του Παρισιού και όλης της Γαλλίας. Καλεί το λαό να εκδηλώσει μαζικά την αλληλεγγύη του στους ξεσηκωμένους προλετάριους των "γκέτο"».

ΠΑΜΕ: Αλληλεγγύη στους «καταφρονεμένους»

«Οι προκλητικά "καταφρονεμένοι" από το γαλλικό κράτος εξεγέρθηκαν και διαμαρτύρονται με μορφές που μυρίζουν απόγνωση, θυμό και αυθορμητισμό…

…Όταν ο άνθρωπος πεινάει δε λογαριάζει τίποτα! Άρα οι θιασώτες του καπιταλιστικού συστήματος, που προσπαθούν με επιδερμικές αναλύσεις και ανούσιες εμβαθύνσεις να καναλιζάρουν τις συνειδήσεις των λαϊκών στρωμάτων, δε θα καταφέρουν να κρύψουν την αλήθεια.
Μια αλήθεια που υπογραμμίζει την ορθότητα των θέσεων του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος για συμπόρευση και ταύτιση συμφερόντων ανάμεσα στους Έλληνες εργαζόμενους και στους οικονομικούς μετανάστες. Γιατί είμαστε τμήματα της ίδιας τάξης.
Εκφράζοντας την αλληλεγγύη μας στους εξεγερμένους του Παρισιού, απαιτούμε να σταματήσει η χρήση κρατικής βίας από τη γαλλική κυβέρνηση. Καλούμε ταυτόχρονα τα συνδικάτα της χώρας μας να ενισχύσουν τους δεσμούς τους με τους οικονομικούς μετανάστες, να διεκδικούν ανυποχώρητα τα δικαιώματά τους και να τους μπολιάζουν με τον αγώνα μέχρι την κατάργηση της εκμετάλλευσης».


Κάποιος θα μπορούσε να πει .ΤΟ κκε χαιδεύει τα αυτιά των γάλλων κουκουλοφόρων λούμπεν :crazy:
agnwstos x
 
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Παρ, 03 Ιούλ 2009 8:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό lnreload » Πέμ, 29 Νοέμ 2012 6:26 pm

agnwstos x έγραψε:
lnreload έγραψε:
agnwstos x έγραψε:Δεν μπορώ να κρατηθώ :lol: :lol: .Μιλάει ο Ριζοσπάστης για καταδίκη βίας απ όπου και αν προέρχεται και για "ίσες αποστάσεις".Μα καλά ποιος έλεγε για ΣΥΡΙΖΑ που χαιδεύει τα αυτιά των κουκουλοφόρων(πλαι στο Καρατζαφέρη),για οργανωμένο σχέδιο το Δεκέμβρη του ο8 και για "Εξέγερση" που δεν θα σπάσει ούτε τζάμι(κοινώς καταδίκη και επαναστατικής βίας άρα ίσες αποστάσεις)?Ε ναι λοιπόν κάποιοι απλά είναι τοοοσο θρασείς ....Το κκε δεν παίρνει ίσες αποστάσεις, απλά πρακτορολογία κάνει ειδικά αν πρόκειται για τα εσωτερικά :clap:

Είναι ίδια η βία των κουκουλοφόρων με τη βία του λαικού κινήματος σε ανώτερες μορφές ε; Και επίσης η Παπαρήγα είχε πει δεν θα σπάσει μόνο τζάμι.


Το χει πει υπάρχει και στο youtube αν θες να το ψάξεις.Επειδή είσαι αρκετά μικρός ψάξε να βρεις άρθρα του Ριζοσπάστη για την εξέγερση στα Γαλλικά Προάστια το 2005 (η οποία σημειωτέων ήταν πολύ πιο μηδενιστική από το δικό μας Δεκέμβρη και αφορόυσε τα υποβαθμισμένα προάστια του Παρισιού και τους Γάλλους 2ης γενιάς).Και όμως πίσω από τα σπασίματα και τα καψίματα ο Ριζοσπάστης προέτρεπε να δούμε ότι "η τυφλή βία δεν έχει τυφλά αίτια" και καταδίκαζε την στάση του Γαλλικού κκ ενάντια στους εξεγερθέντες...Στα δικά μας μιλάει ανέκαθεν για πράκτορες και προβοκάτορες και για εξεγέρσεις που δεν σπάνε τζάμια...

Όσον αφορά τις δηλώσεις ψάξε καλύτερα στα πρακτικά της βουλής! Τώρα για το Παρίσι δεν έχω και άποψη για το κοινωνικό status! Για το Δεκέμβρη διαφωνώ με τη στάση του ΚΚΕ επειδή εξέφραζε μία αντίδραση σε μία αστική κυβέρνηση παρόλο που είχε πολύ πρωταρχικές αντιδράσεις αυθορμητισμού το ξέσπασμα! Επίσης μην ξεχνάμε ότι λόγω της ανωριμότητας του κινήματος και την υπερφίαλη αβάντα που του έδωσαν ορισμένες δυνάμεις χωρίς να προσπαθούν το ασυνείδητο να το κάνουν συνειδητό ταξικό αγώνα η οργή εκτυλίχθηκε σε μια κριτική της κακιάς δεξιάς με τα γνωστά αποτελέσματα της Πασοκάρας!
lnreload
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Τρί, 05 Οκτ 2010 5:58 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης