Ειδήσεις & Κείμενα

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό VALANTIS » Τρί, 14 Σεπ 2010 12:01 am

μεταφέρω τα δικαιώματα μου τωωρα! χολαργός ή βαρβαρότητα!
Τελευταία επεξεργασία από intelx86 και Τρί, 14 Σεπ 2010 6:50 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Τα greeklish απαγορεύονται
VALANTIS
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Παρ, 18 Δεκ 2009 11:15 pm
Έτος εισαγωγής: 1999

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό ili@ » Τρί, 14 Σεπ 2010 2:30 pm

Building a global peace movement
Can a global ‘movement of movements’ begin to counter the ‘eat or be eaten’ syndrome? How can we build a strong and effective global peace movement?
Η συνέχεια εδώ: http://www.opendemocracy.net/5050/diana-francis/building-global-peace-movement

How can we build an effective global peace movement?
If we are to present a credible challenge to the system of interlocking interests that combine to entrench militarism, our movement needs to be able to engage with that complexity.
Η συνέχεια εδώ: http://www.opendemocracy.net/5050/diana-francis/how-can-we-build-effective-global-peace-movement
I have the simplest tastes. I am always satisfied with the best. Oscar Wilde
ili@ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 481
Εγγραφή: Δευτ, 29 Σεπ 2008 2:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό ili@ » Τετ, 15 Σεπ 2010 1:26 pm

Jeremy Rifkin on "the empathic civilization"
In this talk from RSA Animate, bestselling author Jeremy Rifkin investigates the evolution of empathy and the profound ways it has shaped human development and society.
http://www.ted.com/talks/jeremy_rifkin_on_the_empathic_civilization.html
I have the simplest tastes. I am always satisfied with the best. Oscar Wilde
ili@ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 481
Εγγραφή: Δευτ, 29 Σεπ 2008 2:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό airetikos » Τετ, 15 Σεπ 2010 2:39 pm

Δίνει πριμ στα βυτιοφόρα
Ο Ρέππας αύξησε τα ποσά της ειδικής εισφοράς για χορήγηση αδειών κυκλοφορίας
Εμφραγμα και στους δρόμους των Ιωαννίνων προκάλεσαν χθες δεκάδες φορτηγά, των οποίων οι ιδιοκτήτες διαμαρτύρονταν για το νομοσχέδιο που απελευθερώνει το επάγγελμά τους
Το δικαίωμα να εκτελούν δημόσιες μεταφορές τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης στην περίπτωση που οι 32.000 ιδιοκτήτες των φορτηγών- βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, εξετάζει πλέον σοβαρά το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

O υπουργός Μεταφορών Δημ. Ρέππας επανέλαβε χτες ότι το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση της αγοράς των οδικών εμπορευματικών δεν πρόκειται να αποσυρθεί και θα ψηφιστεί από τη Βουλή τις επόμενες μέρες. Ωστόσο, ο ίδιος το απόγευμα προχωρώντας σε μια κίνηση καλής θέλησης βελτίωσε άρθρο του νομοσχεδίου που καθορίζει το κόστος για την απόκτηση άδειας βυτιοφόρου για φέτος και με σταδιακή απομείωσή του ώς το 2013.

Συγκεκριμένα, για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας για βυτιοφόρα, τα ποσά της ειδικής εισφοράς διαμορφώνονται στα 27.000 ευρώ αντί 20.000 ευρώ που ήταν η αρχική πρόβλεψη. Επίσης, για κάθε επόμενο τόνο και μέχρι τους 42 τόνους, το κόστος ανά τόνο καθορίστηκε στις 3.000 ευρώ αντί των 2.000 ευρώ που προβλεπόταν αρχικά στο νομοσχέδιο.

Πρόκειται για κίνηση η οποία, σύμφωνα με τους ίδιους τους μεταφορείς, στόχο έχει να διασπάσει το μέτωπό τους, καθώς ενώ το κόστος για τα απλά φορτηγά παρέμεινε αμετάβλητο, ικανοποιήθηκε εν μέρει το αίτημα των βυτιοφορέων που ζητούσαν το τίμημα των νέων αδειών να ανέρχεται στο 35% των σημερινών. «Θα λάβουμε μέτρα»
Νωρίτερα χτες το μεσημέρι, ο υπουργός Μεταφορών σε συνάντηση που είχε με τους μεταφορείς είχε διαμηνύσει ότι οι κινητοποιήσεις τους δεν μπορεί να συνεχιστούν επ΄ άπειρον. «Κατανοώ» είπε ο κ. Ρέππας «τις κινητοποιήσεις του κλάδου αυτήν την περίοδο που το νομοσχέδιο το οποίο τον αφορά συζητείται στη Βουλή. Ομως, εάν και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου έχουμε κινητοποιήσεις αυτής της μορφής, η Πολιτεία δεν είναι ανοχύρωτη και θα λάβει τα μέτρα της». Εκτός των άλλων, το υπουργείο εξετάζει να δοθεί η δυνατότητα της εκτέλεσης του σημερινού έργου των φορτηγών Δ.Χ. σε φορτηγά Ι.Χ.

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών προχώρησαν από χτες σε πλήρη ακινητοποίηση όλων των οχημάτων τους, ενώ πιο διαλλακτική στάση τηρούν οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων, οι οποίοι δηλώνουν ότι δεν θα αφήσουν την αγορά να «στεγνώσει» από καύσιμα.

«Θα ακινητοποιηθούν»
«Μετά την αδιαλλαξία της κυβέρνησης σε θέματα που αφορούν το σχέδιο νόμου, ο κλάδος των ΦΔΧ αποφάσισε ομόφωνα να προβεί σε ακινητοποίηση των οχημάτων του» σημειώνεται σε ανακοίνωση του Συντονιστικού Οργάνου των Ομοσπονδιών του κλάδου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργάνου, κ. Γιώργο Τζωρτζάτο, «τα αυτοκίνητα σταδιακά θα ακινητοποιηθούν και δεν θα κάνουν δρομολόγια».

Πάντως, κύκλοι του υπουργείου Υποδομών τόνιζαν ότι αυτό συνιστά «παρακώλυση συγκοινωνιών», προσθέτοντας ότι εφόσον συνεχιστεί η ίδια κατάσταση θα επιληφθούν οι αρμόδιες αρχές.

Στη χτεσινή συνάντηση που είχαν οι μεταφορείς με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών επανέλαβαν το αίτημά τους για απόσυρση του νομοσχεδίου. Ακόμα, ζήτησαν να επιμηκυνθεί η μεταβατική περίοδος για την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου από τα τρία στα πέντε χρόνια και να μη μηδενιστεί η αξία της άδειάς τους στο τέλος της μεταβατικής περιόδου αλλά να διατηρήσει το 35% της αξίας της, δηλαδή της αρχικής τιμής όπως αυτή ορίζεται στο σχέδιο νόμου. Ζήτησαν γραπτή δέσμευση
Οι μεταφορείς ζήτησαν εκ νέου γραπτή δέσμευση ότι θα ικανοποιηθούν οι τρεις διορθωτικές κινήσεις που αφορούν το συνταξιοδοτικό και το φορολογικό καθεστώς του κλάδου, καθώς και την ένταξή του στο ΕΣΠΑ και το ΤΕΜΠΕ. Οι ρυθμίσεις για τα τρία συγκεκριμένα θέματα δεν περιλαμβάνονται στο επίμαχο νομοσχέδιο καθώς, όπως εξήγησε κυβερνητική πηγή, ανήκουν στην αρμοδιότητα άλλων υπουργείων, τα οποία θα τις εντάξουν σε δικά τους νομοσχέδια.

Σήμερα, αντιπροσωπεία των αυτοκινητιστών θα μεταβεί στη Βουλή, προκειμένου να καταθέσει τις απόψεις τους στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή. Παράλληλα, φτάνουν στην Αθήνα και οι πρόεδροι ομοσπονδιών από άλλες περιοχές της Ελλάδας, προκειμένου να συζητήσουν την κατάσταση και να αποφασίσουν για την περαιτέρω πορεία που θα ακολουθήσουν.

ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ...
Εξετάζεται το δικαίωμα να εκτελούν δημόσιες μεταφορές τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης αν συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις
Δεκάδες φορτηγά στις εισόδους της Αθήνας

ΑΝΗΣΥΧΙΑ για πιθανή κλιμάκωση των κινητοποιήσεων στο μέτωπο των ιδιοκτητών φορτηγών- βυτιοφόρων εκφράζουν αξιωματούχοι μετά τη χθεσινή άκαρπη συνάντηση των εκπροσωπών τους με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.

Δεκάδες φορτηγά πολιόρκησαν και χθες την Αθήνα, ενώ τα μπλόκα των βαρέων οχημάτων επεκτάθηκαν και στην περιφέρεια, με μεγαλύτερο στα διόδια της Νεστάνης στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης- Κορίνθου.

Στην Αττική μέχρι αργά το βράδυ παρέμειναν στα μπλόκα τουλάχιστον 243 φορτηγά και βυτιοφόρα, ενώ ένταση επικράτησε το πρωί στο μπλόκο της Λεωφόρου Αθηνών στο ύψος του Σχιστού, όταν οδηγοί επιχείρησαν να ξεκινήσουν μηχανοκίνητη πορεία προς το κέντρο της Αθήνας.

Οδηγοί βυτιοφόρων επιχείρησαν να βάλουν μπρος τις μηχανές αλλά αμέσως επενέβη ισχυρή δύναμη της Αστυνομίας, μία κλούβα έκλεισε τον δρόμο, ενώ διμοιρία των ΜΑΤ παρατάχθηκε μπροστά στο πρώτο φορτηγό με σκοπό να το εμποδίσει. Τα πνεύματα οξύνθηκαν και για λίγη ώρα διεκόπη η κυκλοφορία. Επειτα από διαπραγματεύσεις οι οδηγοί δεν πραγματοποίησαν την πορεία και επέστρεψαν στη δεξιά λωρίδα του δρόμου όπου παρέμειναν έως αργά το βράδυ.


Αυτοκινητιστές κατέλαβαν το γραφείο του Ρέππα στην Τρίπολη

ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ γραφείο του υπουργού Δημήτρη Ρέππα στην Τρίπολη παρέμειναν μέχρι αργά το βράδυ πραγματοποιώντας κατάληψη περίπου 30 αυτοκινητιστές, ζητώντας να έρθουν σε επικοινωνία με τον υπουργό.

Η κατάληψη του γραφείου έγινε λίγο μετά τις επτά το βράδυ όταν ομάδα των αυτοκινητιστών μπήκε στο γραφείο, δηλώνοντας ότι δεν θα αποχωρήσουν αν δεν επικοινωνήσουν με τον κ. Ρέππα. Ενημερώθηκαν οι τοπικοί ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί, στους οποίους οι μετέχοντες στην κατάληψη έκαναν δηλώσεις με τα αιτήματά τους.

Είχε προηγηθεί πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Τρίπολης από αυτοκινητιστές που μετείχαν στο μπλόκο της Νεστάνης.

Για την κατάληψη στο πολιτικό του γραφείο ενημερώθηκε ο υπουργός, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες ζήτησε να μη γίνει καμία παρέμβαση της Αστυνομίας.
Άρθρο των ΝΕΩΝ
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... Id=4594245
Και μετά μας φταίει η παράγκα.......
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό lawine » Τετ, 15 Σεπ 2010 11:29 pm

Θα γίνει ο Πειραιάς το «Ρότερνταμ του Νότου»;

«Τα μεγαλόπνοα σχέδια της Ελλάδας για το λιμάνι του Πειραιά – η κινεζική Cosco σχεδιάζει το ‘Ρότερνταμ του Νότου’», είναι ο τίτλος εκτενούς ρεπορτάζ στην ελβετική εφημερίδα Neue Zürcher Zeitung για τη σημασία του Πειραιά για την ελληνική οικονομία: «Το λιμάνι του Πειραιά εξελίχθηκε τα τελευταία χρόνια στο μεγαλύτερο λιμάνι διακίνησης επιβατών της Ευρώπης και κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως στη μεταφορά τουριστών.
Ακριβώς αυτή τη στιγμή που η Ελλάδα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση παίζει αποφασιστικό ρόλο το λιμάνι του Πειραιά σαν κέντρο μεταφόρτωσης, διότι οι πυλώνες της ελληνικής οικονομίας είναι ο τουρισμός και η ναυτιλία. Έτσι η ελληνική κυβέρνηση παρά τις ισχνές οικονομικές δυνατότητες έχει ένα φιλόδοξο σχέδιο: μέχρι το 2014. Επιδιώκει να μετατρέψει τον Πειραιά σε ένα υπερσύγχρονο τέρμιναλ για τουρίστες, για κρουαζιερόπλοια και για πλοία - κοντέινερ.»

Το συμβόλαιο με τον ΟΛΠ μεγάλη επιτυχία για το Πεκίνο
«Το λιμάνι του Πειραιά έπαιζε από την αρχαιότητα ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο λόγω της γεωστρατηγικής του θέσης. Εξάλλου μέσω του λιμανιού αναπτύχθηκε οικονομικά, στρατιωτικά και πολιτιστικά το κράτος της αρχαίας Αθήνας.
Σήμερα παίζει καθοριστικό ρόλο στη μεταφορά επιβατών. Το τέρμιναλ των αυτοκινήτων του λιμανιού έχει χωρητικότητα για πάνω από 11.000 Ι.Χ..
Το 2009 έγινε μεταφόρτωση 276.430 αυτοκινήτων και τους πρώτους μήνες του 2010 τα αυτοκίνητα έφθασαν τις 183.541. Πρόσφατα επεκτάθηκε η προβλήτα Ι. Πρόκειται για επιφάνεια 25 εκταρίων με 7 μεγάλους γερανούς που κόστισαν 160 εκατομμύρια ευρώ. Λίγο πιο δυτικά από αυτή βρίσκεται η προβλήτα ΙΙ με 12 γερανούς που έγινε αντικείμενο ταραχών και διαμαρτυριών γιατί πουλήθηκε στην κινεζική εταιρεία Cosco.»
Το ρεπορτάζ αναφέρεται στα σχέδια της Cosco για επέκταση του λιμανιού με μία νέα προβλήτα ΙΙΙ και για το συμβόλαιο εκμετάλλευσης της προβλήτας μέχρι τουλάχιστον το 2038 με δυνατότητα ανανέωσης δικαιωμάτων μέχρι και το 2048 και επισημαίνει: «Το Πεκίνο βλέπει το συμβόλαιο της Cosco με το λιμάνι του Πειραιά σαν μια μεγάλη επιτυχία, από την οποία θα επωφεληθούν αμφότερες οι πλευρές. Τα ελληνικά συνδικάτα όμως φοβούνται ότι θα μειωθούν τα μεροκάματα και θα αυξηθούν οι ώρες εργασίας.
Η Κίνα ξέρει τι θέλει: επιδιώκει τη μεταφορά εμπορευμάτων με πλοία – κοντέινερ από την Κίνα μέχρι τον Πειραιά και από κει μεταφόρτωση σε φορτηγά προς όλα τα σημεία της Ευρώπης. Προβλέπεται ήδη φέτος να εκφορτωθούν εμπορεύματα από 800.000 κοντέινερ και μέχρι το 2015 να αυξηθούν στα 3,7 εκατομμύρια ετησίως.»

Το άρθρο αναφέρεται αναλυτικά στις αντιδράσεις και τις κινητοποιήσεις των συνδικάτων και κυρίως της ΠΕΜΕΝ, που πρόσκεινται στο ΚΚΕ, και τα οποία καταγγέλλουν τις συνθήκες εργασίες των ξένων, κακοπληρωμένων πληρωμάτων στα επιβατικά πλοία και τα κρουαζιερόπλοια και καταλήγει: «Μέχρι το 2014 το λιμάνι του Πειραιά θα έχει αποκτήσει ακόμη έξι νέους μόλους, όπου θα μπορούν και κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς να αποβιβάσουν τουρίστες. Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2015 οι επιβάτες που θα διακινούνται ετησίως από το λιμάνι του Πειραιά θα φθάσουν τα 30 εκατομμύρια.»

Πηγή: http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6002426,00.html
lawine Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ, 03 Σεπ 2008 1:31 am
Τοποθεσία: Γκουτζαλάκα
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό dimos » Πέμ, 16 Σεπ 2010 9:46 am

Neue Zürcher Zeitung έγραψε:Θα γίνει ο Πειραιάς το «Ρότερνταμ του Νότου»;

Πέρυσι στη ΔΕΘ ο George είχε πει ότι θέλει να γίνουμε η Δανία του Νότου. Στη συνέχεια το άλλαξε σε Σουηδία του Νότου. Τώρα μαθαίνω ότι θα γίνουμε Ολλανδία. Μπερδεύτηκα... :crazy2:
Το παραπάνω κείμενο μου κάνει περισσότερο με διαφημιστική καταχώρηση της Cosco παρά για κείμενο με τεκμηριωμένες και ρεαλιστικές προβλέψεις.
Δυο δυο, τρεις τρεις, να παίξετε, να ερωτευθείτε,
Και να ξεσκάσετε, αδελφέ, μετά από τόση κούραση.

(Μας γέρασαν προώρως, Γιώργο, το κατάλαβες;)
Άβαταρ μέλους
dimos
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 4:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό ili@ » Παρ, 17 Σεπ 2010 3:28 pm

Μια συζήτηση για την κοινωνική υπευθυνότητα των εταιρειών.

The Case Against Corporate Social Responsibility
http://sloanreview.mit.edu/executive-adviser/articles/2010/3/5231/the-case-against-corporate-social-responsibility/

How to Do Well and Do Good
http://sloanreview.mit.edu/the-magazine/articles/2010/fall/52118/how-to-do-well-and-do-good/
I have the simplest tastes. I am always satisfied with the best. Oscar Wilde
ili@ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 481
Εγγραφή: Δευτ, 29 Σεπ 2008 2:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό gandalf » Παρ, 17 Σεπ 2010 5:15 pm

ΔΝΤ: Δεν ήταν προτεραιότητα το χρέος!

Σε έμμεση παραδοχή λάθος προτεραιοτήτων που είχε θέσει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όταν ανέλαβε «τη σωτηρία της Ελλάδος», προχώρησε ο εκπρόσωπός του στην τρόικα Πολ Τόμσεν. Εμμέσως πλην σαφώς παραδέχτηκε ότι δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση απ' αυτή που έπρεπε στις δημοσιονομικές ανισορροπίες της χώρας, δηλαδή στο χρέος και στο έλλειμμα, ενώ το πραγματικό πρόβλημα εντοπίζεται στις διαρθρωτικές αδυναμίες της ελληνικής οικονομίας.

Π. ΤΟΜΣΕΝ: ΟΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ * ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ... 2013


Δανός αξιωματούχος του ΔΝΤ, που συνόδευσε τον υπουργό Οικονομικών στην περιοδεία του στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, μιλώντας σε θεσμικούς επενδυτές του Λονδίνου επιβεβαίωσε στην ουσία «τις επιφυλάξεις» που είχαν διατυπωθεί αναφορικά με την πολιτική που θα υποχρεωνόταν να ακολουθήσει η κυβέρνηση μετά την υπογραφή του Μνημονίου.

Ο κ. Τόμσεν ιεράρχησε στις προτεραιότητες του ΔΝΤ, όχι τόσο τη σχολαστική μείωση του ελλείμματος και του χρέους, αλλά κυρίως τις μεταρρυθμίσεις, με τις οποίες εν τέλει άλλαξε άρδην ο εργασιακός και ασφαλιστικός χάρτης της χώρας. Παραδέχτηκε μάλιστα ότι «το πραγματικό πρόβλημα της Ελλάδας δεν ήταν τόσο το δημόσιο χρέος αλλά οι διαρθρωτικές αδυναμίες της ελληνικής οικονομίας. Οπως ανέφερε στους θεσμικούς επενδυτές στο Σίτι του Λονδίνου, πιο σημαντική από τη μείωση του ελλείμματος ήταν η προώθηση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων στο Ασφαλιστικό, στην αγορά εργασίας, η αναμόρφωση του πλαισίου για τις ξένες και εγχώριες επενδύσεις καθώς και η φορολογική εναρμόνιση.

Δεν τους απασχολούν οι αγορές

Συνεπώς ο χρόνος κατά τον οποίον θα έχουν ολοκληρωθεί οι μεταρρυθμίσεις αυτές αποτελεί και το κομβικό ζήτημα για τις περαιτέρω εξελίξεις. Το ΔΝΤ έδωσε ήδη το σήμα του εκπροσώπου του, ότι είναι έτοιμο να συνεχίσει τη στήριξη και μετά το 2013, εφόσον τούτο κριθεί απαραίτητο. Βέβαια, για να υλοποιηθεί αυτό χρειάζεται πολιτική απόφαση και κυρίως η συναίνεση της Γερμανίας. Γίνεται αντιληπτό επομένως ότι τους τεχνοκράτες του Ταμείου δεν τους απασχολεί πρωτίστως το πότε θα ανοίξουν και πάλι οι αγορές για την Ελλάδα. Ταυτοχρόνως όμως αναγνωρίζουν ότι αν παραμείνει η χώρα αποκλεισμένη από αυτές για έναν χρόνο ακόμη, οι ελληνικές τράπεζες θα δεχθούν ισχυρές πιέσεις.

Ο ίδιος πάντως ξάφνιασε το ακροατήριό του αναλαμβάνοντας τον ρόλο του ένθερμου υποστηρικτή της ελληνικής υπόθεσης. Προσπάθησε με ισχυρά επιχειρήματα να πείσει τους θεσμικούς επενδυτές ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να χρεοκοπήσει με το επιχείρημα πως μία τέτοια επιλογή, όπως είπε, δεν συμφέρει κανέναν.*
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=17/09/2010&id=203921

Τελικά δεν ήταν το χρέος το βασικό όπως μας έπεισαν τόσο καιρό...το βασικό είναι "bye bye" εργασιακά δικαιώματα, ασφαλιστικό, κοινωνικό κράτος, δημόσια περιουσία, δημόσιες επιχειρήσεις (ΔΕΗ κτλ)...γιατί μετά πρέπει να τα κάνουμε και αλλού...και το crash test πέτυχε...οι local m@l@kes ιθαγενείς το έχαψαν το παραμύθι... :think: :think:
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό airetikos » Παρ, 17 Σεπ 2010 7:59 pm

Kαλά αυτός ο αλήστου μνήμης Τόμπσεν και κάτι καθηγητές στα Αμερικάνικα πανεπιστήμια είναι αυτοί που είπαν το αμίμητο.
Σε 100 χρόνια όλοι σε χώρες όπως η Ελλάδα θα ευγνωμονούν την κρίση και εμας που τους φτιάξαμε. Είναι επικύνδυνος και μια άλλη λέξη που απαγορεύει η λογοκρισία. Αλλού είναι το πρόβλημα. Το πώς πραγματικά και όχι στα λόγια προσανατολίζονται να κινηθούν αυτοί και η Τρόικα. Γιατί οι διαρθρωτικές αλλαγές την άλλη Πέμπτη είναι νόμος του κράτους άρα τί και καλά τελείωσαν? ..... Λείπουν ίσως κάποιες πωλήσεις των πλουτοπαραγωγικών πηγών αλλά αυτές δεν θέλουν μνημόνιο.... άρα τί ακόμα μένει?????
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό γάντι του μποξ » Κυρ, 19 Σεπ 2010 12:00 am

ΓΕΝΝΗΣΕ Ο ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ

Ένα υγιέστατο κοριτσάκι 2,5 κιλών έφερε στη ζωή ο Τέρενς Κουίκ σήμερα το πρωί στη Γυναικολογική Κλινική του "Αλεξάνδρα". Ο αγαπητός Τέρενς ένιωθε πόνους από χθες το βράδυ με αποτέλεσμα να νομίζει ότι έχει κάποιο πρόβλημα με την καρδιά. Τελικά όμως αποδείχτηκε ότι ήταν έγγυος. Όλο το συγγενικό περιβάλλον του Τέρενς είναι κατενθουσιασμένο και ο Τέρενς είναι πολύ καλά στην υγεία του.

ΤΕΡΕΝΣ.jpg
ΤΕΡΕΝΣ.jpg (5.91 KiB) 2137 προβολές


Πηγή
Εικόνα
Friends help you move. Good friends help you move bodies.
γάντι του μποξ
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 896
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 11:22 pm
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες