Ειδήσεις & Κείμενα

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό m.q.n.i.n.a » Δευτ, 06 Σεπ 2010 2:29 am

Off topic:
neaoktana έγραψε:...αφελέστατες ανακρίβειες (πχ. ότι καμμιά Τράπεζα δε χρεοκόπησε: προχείρως Ασπίς, Proton + κραταιές κατασκευαστικές με επιτύχιες στο εξωτερικό, η κρατικοδάιτη Κοκαλίαδα κ.λπ.)...

Απ'όσο γνωρίζω, καμία από τις δύο τράπεζες που αναφέρετε δεν έχει χρεωκοπήσει. Η μεν Aspis Bank εξαγοράστηκε από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο λόγω του ποσοστού που κατείχαν στο μετοχικό της κεφάλαιο (40% και 20% αντίστοιχα) οι ασφαλιστικές εταιρίες Commercial Value και Ασπίς Πρόνοια (των οποίων ανακλήθηκαν οι άδειες λειτουργίας), δεν πρόκειται επομένως για χρεωκοπία της τράπεζας λόγω ζημιών/κακών αποτελεσμάτων αλλά για κατάρρευση μετόχων-εταιριών που δεν ανήκουν στον τραπεζικό κλάδο, νομίζω είναι αρκετά διαφορετικό (χωρίς να αναιρεί φυσικά τη σημασία του "κανονιού" σε Ασπίς Πρόνοια, General Trust, General Union και Commercial Value). Η δε Proton Bank μετά την εξαγορά του 31% των μετοχών της από την Τράπεζα Πειραιώς δήλωσε πάλι κέρδη, και στις αρχές του 2010 το ίδιο μερίδιο πουλήθηκε από την Πειραιώς στον επιχειρηματία Λ. Λαυρεντιάδη. Και οι δύο τράπεζες νομίζω ότι συνεχίζουν κανονικά τη λειτουργία τους.

Αν γνωρίζετε κάτι διαφορετικό/επιπλέον, θα με ενδιέφερε, ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
m.q.n.i.n.a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί, 12 Ιαν 2010 12:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 06 Σεπ 2010 2:27 pm

Διάσωση και συνέχιση της λειτουργίας είναι ορθότερος όρος από αυτόν τον οποίο χρησιμοποίησα, χωρίς όμως να αλλάζει την ουσία...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό Alexander » Τρί, 07 Σεπ 2010 11:27 am

Σε τροχιά πλήρους επανεκκίνησης, απαλλαγμένος από χρέη συνολικού ύψους περίπου 10 δισ. ευρώ- τα οποία αναλαμβάνει στο σύνολό τους το Δημόσιο- και με ιδιώτες στο τιμόνι του, εισέρχεται πλέον ο πολύπαθος Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ).

Σύμφωνα με το τελικό νομοσχέδιο που έχει ετοιμάσει το υπουργείο Μεταφορών και αναμένεται να κατατεθεί εντός των ημερών στη Βουλή, όλα τα χρέη του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των άλλων θυγατρικών του εταιρειών έναντι του Δημοσίου διαγράφονται, ενώ και τα χρέη προς τρίτους τα αναλαμβάνει το Δημόσιο. Εναντι των χρεών που αναλαμβάνει το Δημόσιο θα πάρει από τον ΟΣΕ το σύνολο της ακίνητης περιουσίας του.

Οι εργαζόμενοι που θα παραμείνουν στις τρεις εταιρείες του νέου ΟΣΕ (ΟΣΕ Α. Ε/ ΕΔΙΣΥ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ/ΓΑΙΟΣΕ) δεν θα ξεπερνούν τους 3.600 (από 6.050 σήμερα), ενώ πέντε μέρες μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου θα κληθούν να υπογράψουν νέες συλλογικές συμβάσεις από μηδενική βάση!

Οπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο, όλοι οι κανονισμοί προσωπικού (Γενικός Κανονισμός Προσωπικού- Κανονισμός Δευτερευουσών Απολαβών κ.λπ.), όπως και οι πάσης φύσεως συλλογικές συμβάσεις εργασίας (επιχειρησιακές και ειδικές) καταργούνται.

Βάσει του σχεδίου, στη μητρική εταιρεία του ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ θα παραμείνουν συνολικά 2.800 εργαζόμενοι, ενώ προβλέπεται να απομακρυνθούν περίπου 1.600 εργαζόμενοι. Επίσης, στην εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα ιδιωτικοποιηθεί, θα παραμείνουν μόνο 800 εργαζόμενοι. Από τη συγκεκριμένη εταιρεία προβλέπεται να απομακρυνθούν συνολικά 738 εργαζόμενοι.

Οι περίπου 2.340 εργαζόμενοι του ΟΣΕ που έχουν κριθεί πλεονάζοντες, σύμφωνα με το νομοσχέδιο, θα ενταχθούν σε ειδικό φορέα υποδοχής. Ο συγκεκριμένος φορέας, εντός 25 ημερών από την ψήφιση του νομοσχεδίου, θα αναζητήσει τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Δημοσίου στους οποίους θα μεταταγεί σταδιακά όλο το πλεονάζον προσωπικό του ΟΣΕ. Πάντως, οι αποχωρήσεις με μετατάξεις και συνταξιοδοτήσεις θα είναι λιγότερες, δεδομένου ότι το τελευταίο διάστημα έχουν ήδη υποβάλει αίτημα συνταξιοδότησης περίπου 300 άτομα. Ειδικότερα όσον αφορά τις μετατάξεις, προτεραιότητα θα δοθεί σε όσους το ζητήσουν.

Η κυβέρνηση επιχειρεί να λύσει τον «γόρδιο δεσμό» του ΟΣΕ, παραχωρώντας σε ιδιώτες τα κυριότερα φιλέτα του Οργανισμού, με «κράχτες» τη μεγάλη ακίνητη περιουσία του, τα προαστιακά σιδηροδρομικά δίκτυα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά και τους μεγάλους κεντρικούς σταθμούς και τα εμπορευματικά κέντρα. Η αρχή θα γίνει με τον Σταθμό της Λάρισας, ενώ θα ακολουθήσουν αυτοί της Θεσσαλονίκης, της Αθήνας και του Πειραιά. Οι σταθμοί θα αποτελούν ξεχωριστές εταιρείες και θα φιλοξενούν μεγάλα εμπορικά κέντρα, στα πρότυπα των «villages». Ηδη, μέσω ιδιωτών προωθείται η ανάπτυξη του Εμπορευματικού Κέντρου του ΟΣΕ στο Θριάσιο Πεδίο, συνολικής επιφάνειας 590 στρεμμάτων, ενώ αντίστοιχη διαδικασία θα ακολουθηθεί και για το εμπορευματικό κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Το νομοσχέδιο προβλέπει την πώληση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (επιβατικές- εμπορευματικές μεταφορές) με ταυτόχρονη εκχώρηση του μάνατζμεντ της εταιρείας. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πωληθεί καθαρή, απαλλαγμένη από χρέη και πλεονάζον προσωπικό, με σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον κυρίως σιδηροδρομικών εταιρειών από την Ευρώπη (Γαλλία, Γερμανία). Στόχος της κυβέρνησης είναι να βρεθεί εταίρος με ευρωπαϊκή σιδηροδρομική εταιρεία.

Επίσης, σύμφωνα με το νομοσχέδιο, τερματίζεται η κοινωνική πολιτική του ΟΣΕ. Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι από 31.12.2010 καταργούνται τα μειωμένα εισιτήρια, οι ατέλειες, οι απαλλαγές και οι κάθε είδους υφιστάμενες τιμολογιακές υποχρεώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, ο νέος ΟΣΕ (ΟΣΕ Α.Ε) θα είναι ο αποκλειστικός διαχειριστής της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής, η εταιρεία ΕΡΓΟΣΕ θα αναλάβει τη μελέτη, δημοπράτηση, κατασκευή και διοίκηση όλων των έργων σιδηροδρομικής υποδομής και η ΓΑΙΟΣΕ θα αναλάβει την αξιοποίηση και εκμετάλλευση των ακινήτων που ανήκουν στον ΟΣΕ και το Δημόσιο. Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα εκτελεί το σιδηροδρομικό έργο και θα ιδιωτικοποιηθεί, εντός τριμήνου από την ψήφιση του νομοσχεδίου, θα μεταφερθεί τροχαίο υλικό από τον ΟΣΕ, για να έχει ενεργητικό στον ισολογισμό της.

Περικοπές δρομολογίων
Με εξαίρεση τις γραμμές του άξονα Πατρών- Αθηνών- Θεσσαλονίκης- Ευζώνων (ΠΑΘΕ) που παρουσιάζουν ικανοποιητικές πληρότητες επιβατών, όλες οι υπόλοιπες γραμμές τελούν υπό επανεξέταση.

Η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ που θα περάσει στο Δημόσιο και θα αξιοποιηθεί από τη ΓΑΙΟΣΕ, βάσει της τελευταίας αποτίμησης, φτάνει τα 85.000 στρέμματα, με την αξία της να ανέρχεται σε 4,6 δισ. ευρώ και την αξία της πάγιας σιδηροδρομικής υποδομής σε περίπου 7,5 δισ. ευρώ.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... Id=4592936
ΖΗΤΩ! ΜΠΡΑΒΟ!
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

Υπερυπουργέ Ραγκούση… “πιάσε” δυο μπιφτέκια και μια πατάτες!!!

Δημοσίευσηαπό kabamaru » Πέμ, 09 Σεπ 2010 12:42 am

Αναδημοσίευση από το http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/ ... st_06.html. Πάρτε τρολιά να γουστάρετε!
Τελευταία επεξεργασία από ingenieurin26 και Πέμ, 09 Σεπ 2010 1:15 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Όποιος θέλει, μπορεί να διαβάσει το άρθρο στο blog που πρωτοδημοσιεύτηκε
ξύλο και kung fu
kabamaru
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Πέμ, 28 Ιαν 2010 5:22 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό Alexander » Πέμ, 09 Σεπ 2010 9:02 am

…Ο Ραγκούσης μπορεί και να μην είχε πάει ποτέ στο πανεπιστήμιο για μάθημα. Μπορεί να μην γνώριζε καν πού γίνεται διδασκαλία. Ο "αριστούχος" Ραγκούσης. Είμαστε βέβαιοι ότι ο Ραγκούσης γνώριζε το Berlin ή το Lucky Luke της Προξένου Κορομηλά, αλλά όχι τόσο βέβαιοι ότι γνώριζε τους χώρους του Οικονομικού Πανεπιστημίου. Μπορεί, αν άκουγε το όνομα Κέινς, να νόμιζε ότι είναι ο καινούργιος μπάρμαν του Penny Lane. Αυτά έκαναν όλα τα κομματόσκυλα της εποχής της δεκαετίας του 80 και αυτά έκανε και ο Ραγκούσης.

"Μπορεί" και η γιαγιά του να είχε @@, εμάς τι μας ενδιαφέρει; Αν είχε βγάλει τα 15 top κολλέγια μαζί, έχοντας φτιάξει ένα βιογραφικό 245 σελίδων, σε τι θα έπρεπε να αλλάξει η άποψή μας/σου/του γι'αυτόν;
Κουτσομπολίτσιους :roll:
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό airetikos » Πέμ, 09 Σεπ 2010 1:52 pm

Μάχη για τη μείωση των τιμών, του πληθωρισμού και την καταπολέμηση της κερδοσκοπίας στην αγορά προαναγγέλλουν οι πρώτες δηλώσεις του υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Στο μεταξύ, δεσμεύθηκαν ότι θα πάρουν πίσω τις αυξήσεις τιμών στα άλευρα οι εκπρόσωποι των αλευροβιομηχάνων στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, που αποφάσισε ότι αν δεν συμμορφωθούν θα επιβληθούν πρόστιμα.

«Είμαστε αποφασισμένοι να προστατεύσουμε το εισόδημα των πολιτών και ξεκινάμε μάχη για την αισχροκέρδεια, την κερδοσκοπία και τον πληθωρισμό. Μέσα από τον διάλογο με την αγορά θα εφαρμόσουμε τη νομοθεσία για την καλή λειτουργία του ανταγωνισμού», είπε ο νέος υπουργός χθες απευθυνόμενος προς τους εργαζομένους στο κτίριο της Πλατείας Κάνιγγος. Αναφέρθηκε στη θητεία του στο ίδιο υπουργείο πριν από μια δεκαετία, οπότε με τη συνεργασία των εργαζομένων- όπως σημείωσε- πέτυχε σημαντικά αποτελέσματα για τη μείωση του πληθωρισμού και συμπλήρωσε ότι αυτό επιδιώκει και στη σημερινή συγκυρία της κρίσης και της υποχώρησης του εισοδήματος των μισθωτών. «Δεν θα μειωθούν μόνο τα εισοδήματα των εργαζομένων και οι συντάξεις, αλλά και οι τιμές και όσες αξίες πρέπει να μειωθούν για να οδηγηθούμε σε μεγαλύτερη κοινωνική δικαιοσύνη και να αποτρέψουμε την είσοδο άλλων συμπολιτών μας στη φτώχεια». Σημειωτέον ότι τον Αύγουστο ο πληθωρισμός ήταν 5,5%.

Αναπτυξιακός, ΕΣΠΑ
Κατά τον κ. Χρυσοχοΐδη, σε προτεραιότητα είναι η επιτάχυνση του ΕΣΠΑ, η κατάθεση του Αναπτυξιακού Νόμου στη Βουλή και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, όπου το υπουργείο έχει συναρμοδιότητα με το υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο υπουργός έχει δεχθεί εισηγήσεις και θα εξετάσει πιθανές βελτιώσεις για τον Αναπτυξιακό, όπου μετά τη λήξη της δημόσιας διαβούλευσης ενσωματώθηκαν στο τελικό κείμενο οι όποιες παρατηρήσεις από την προκάτοχό του Λ. Κατσέλη. Ο υφυπουργός Ντίνος Ρόβλιας που φαίνεται ότι θα αναλάβει τον τομέα του Εμπορίου, απευθυνόμενος προς τους εργαζομένους σημείωσε ότι «σεβόμαστε τις επιχειρήσεις, αλλά στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον και θα απαιτήσουμε την τήρηση των νόμων. Ζούμε στην εποχή του Μνημονίου, αλλά ακόμα και σε αυτό το περιβάλλον υπάρχουν περιθώρια για προοδευτικές πολιτικές». Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι ζήτησαν να εξεταστεί εκ νέου το ενδεχόμενο να μεταφερθεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο υπουργείο Εργασίας, καθώς τα θέματα της αγοράς απαιτούν να λειτουργούν μαζί οι δύο γραμματείες Εμπορίου και Καταναλωτή.
ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ
υπουργού είναι η επιτάχυνση του ΕΣΠΑ, η κατάθεση του Αναπτυξιακού στη Βουλή και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
Παίρνουν πίσω τις αυξήσεις στα άλευρα
ΤΗ ΓΛΙΤΩΣΑΝ προς το παρόν οι αλευροβιομηχανίες καθώς μετά τη δέσμευση ότι θα πάρουν πίσω τις αυξήσεις στα άλευρα που ανέλαβαν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, εκείνη δεν επέβαλε πρόστιμα. Κάτι που ωστόσο θα συμβεί, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, αν δεν τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους. Αυτό είναι το πνεύμα της απόφασης που έλαβε ομόφωνα χθες κατά τη συνεδρίασή της η Ολομέλεια της Επιτροπής, στο πλαίσιο της αυτεπάγγελτης έρευνας στην αγορά αλεύρων και σιτηρών μετά τις καταγγελίες για εναρμονισμένες πρακτικές. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, αυτή δύναται να επιβάλει πρόστιμο που μπορεί να διαμορφώνεται μέχρι το 10% των ακαθάριστων εσόδων των μελών τους.
Άρθρο των ΝΕΩΝ
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... urComments
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό Gerber » Δευτ, 13 Σεπ 2010 9:00 pm

Απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων στην κούβα :!:
Περισσότερους από 500 χιλιάδες δημόσιους υπαλλήλους θα απολύσει η κυβέρνηση της Κούβας έως τον ερχόμενο Μάρτιο, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας της χώρας, την οποία επικαλείται το Reuters.
(πηγή)... http://www.newsbeast.gr/world/arthro/44 ... tin-kouva/
η ζωή είναι ταξίδι και όχι προορισμός...
Άβαταρ μέλους
Gerber Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 5:47 pm
Τοποθεσία: χαμένος μέσα σε κάποιον ευρωκώδικα....
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό TechniCalD » Δευτ, 13 Σεπ 2010 10:30 pm

Το αίσχατο οχυρό της ελπίδας του Σοσιαλισμού εάλλω... Τα χειρότερα έπονται σύντροφοι... :ellinofreneia:
Δεν υπάρχει δρόμος που δεν μπορούμε να χαράξουμε
Δεν υπάρχει φορέας που δεν μπορούμε να οπλίσουμε
Δεν υπάρχει Υ.Α. που δε μπορούμε να ελέγξουμε
Δεν υπάρχει πρανές που δε μπορούμε να αντιστηρίξουμε
TechniCalD
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Πέμ, 16 Οκτ 2008 5:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό airetikos » Δευτ, 13 Σεπ 2010 10:32 pm

Εκεί με τον Φιντελ που παραδεχτηκε (αν και μετα το κατάπιε) ότι απέτυχε το οικονομικό σχέδιο-πολιτική...... ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ.....
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 13 Σεπ 2010 10:43 pm

Η νέα ελπίδα για σοσιαλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο, με δημοκρατία, ελευθερία και καθολική συμμετοχή αποτελεί ο Δήμος Παπάγου - Χολαργού! Αν... :arrow:
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες