
PSW έγραψε:... δεν ειχε κανενα νοημα το πτυχιο που περνανε και οι καταπιεση που τρωγανε.....εκει υπενθυμιζω εχει περασει η μπολωνια σε ολες τις πτυχες της.
Στα Πανεπιστήμια, όχι στα Πολυτεχνεία.
PSW έγραψε:... δεν ειχε κανενα νοημα το πτυχιο που περνανε και οι καταπιεση που τρωγανε.....εκει υπενθυμιζω εχει περασει η μπολωνια σε ολες τις πτυχες της.
neaoktana έγραψε:PSW έγραψε:... δεν ειχε κανενα νοημα το πτυχιο που περνανε και οι καταπιεση που τρωγανε.....εκει υπενθυμιζω εχει περασει η μπολωνια σε ολες τις πτυχες της.
Στα Πανεπιστήμια, όχι στα Πολυτεχνεία.
lydia έγραψε: σιγουρα καποια μαθηματα ειναι πιο σημαντικα απ'τα αλλα και διδασκονται περισσοτερες ωρες. αυτο εκφραζουν οι ποντοι και τιποτα παραπανω. αν μας ρωτουσαν δλδ σε μια κλιμακα απ' το ενα ως το δεκα ποσο σημαντικα ειναι τα μαθηματα μας, ολοι αυτονοητα θα ειχαμε πολυ ψηλα τις στατικες και χαμηλα πχ. τη φιλοσοφια ως επιλογης του δευτερου εξαμηνου.
lybe33 έγραψε:Ίσως έτσι καταλήξουμε σε λογικές αποτίμησης(τύπου σχολείου με τη βαρύτητα να δίνεται στα μαθήματα κατεύθυνσης και τα υπόλοιπα να αντιμετωπίζονται με αδιαφορία...)και όχι ποιότητας.Άλλωστε ακαδημαϊκοί πολίτες είμαστε(λέμε τώρα...),και στόχος της σχολής δεν θα έπρεπε να είναι η στενή ειδίκευση,αλλά η ευρύτερη παιδεία...
Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες