Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Συζητήστε θέματα παντός ενδιαφέροντος.

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό psgi1214 » Παρ, 24 Νοέμ 2017 12:34 am

Κι ένα ενδιαφέρον στατιστικό τώρα που παρακολουθώ το μάθημα:δε νομίζω να υπάρχει άλλο μάθημα στη Σχολή που να παρακολουθούν καμιά εκατοστή παλιοί κομμένοι και πλέον 30-40 άτομα το πολύ, καινούργιοι...
psgi1214
 
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ, 28 Αύγ 2014 4:00 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό TEL9021 » Παρ, 24 Νοέμ 2017 2:15 pm

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΣΕΝΤΟΝΙ, ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑ

Λοιπόν, καταρχάς να πω ότι συμφωνώ με την ιδέα του φοιτητή που έχει κοπεί πολλές φορές στο ίδιο μάθημα να εξετάζεται από επιτροπή. Εφόσον ο OP ανέφερε ότι αυτά γίνονται σε Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, που ως επί το πλείστον δεν έχουν δίδακτρα, θεωρώ ότι το μέτρο αυτό πηγάζει από πραγματικό ενδιαφέρον για την περίπτωση του φοιτητή. Γιατί όταν μπαίνουν δίδακτρα στη μέση, τα κακά στόματα θα μπορούσαν να πουν ότι τέτοια μέτρα εφαρμόζονται για μην παραπονεθεί ο φοιτητής-πελάτης που πληρώνει λεφτά για να σπουδάσει, όπως γίνεται πχ στην Αμερική.

Πέραν τούτου, ας δούμε κάποια άλλα στοιχεία που αναφέρθηκαν πριν.

Καταρχάς, με θλίβει το ότι γίνεται αναφορά στον καθηγητή του Ωπλισμένου Σκυροδέματος λες και είναι κάποιος μνησίκακος άνθρωπος-μπαμπούλας. Όπως είπαν πριν ο Zagreus και o ScepticEnigneer, έχει δείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον του να μάθουν οι φοιτητές.

Επίσης:

psgi1214 έγραψε:Λοιπόν, επειδή 99% κατάλαβα σε ποιον αναφέρεσαι, ο συγκεκριμένος(όπως και πολλοί άλλοι, απλώς αυτός σπάει όλα τα ρεκόρ...) αντιμετωπίζει τους φοιτητές-μελλοντικούς μηχανικούς ως "εν δυνάμει δολοφόνους" μιας και πρόκειται να τους μεταλαμπαδεύσει το "θείο χάρισμα" να δημιουργήσουν αυτά τα μεγαλύτερα και μικρότερα θηρία από μπετό.


Βγαίνω λίγο εκτός θέματος, αλλά καλά κάνει και τα λέει αυτά. Ως πολιτικοί μηχανικοί είμαστε εν δυνάμει κατα συρροήν δολοφόνοι. Και να επεκταθώ, η πρώτη διάλεξη που γίνεται στη Σχολή είναι της Γεωλογίας Μηχανικού με τον Τσιαμπάο, που στο πρώτο κιόλας μάθημα λέει:

"Ατύχημα Vajont - 2000 νεκροί, Ατύχημα Malpasset - 450 νεκροί".

Όταν ήμουν μικρός, το κορόιδευα αυτό, πλέον το καταλαβαίνω. Αν ένας γιατρός κάνει λάθος, πεθαίνει ένα άτομο, αν κάνει λάθος πολιτικός μηχανικός πεθαίνουν 100. 1<100, quick maths.

Επίσης, στο θέμα αυτό προς το παρόν έχει γίνει λόγος μόνο για το Μπετό. Παρότι υπάρχουν και άλλα μαθήματα, ας το αναλύσουμε λίγο περαιτέρω.

Στην περίοδο 2016-2017 έκανα στατιστικές αναλύσεις των αποτελεσμάτων κάποιων εξετάσεων. Παραθέτω τα αποτελέσματα του Μπετού Ι και κάποιες περαιτέρω στατιστικές αναζητήσεις στο παρακάτω ένθετο, σε μορφή κουίζ.

Spoiler: show
ΘΕΜΑ 1

Παρακάτω δίνονται τα ποσοστά επιτυχίας για τρεις εξεταστικές περιόδους στο μάθημα "Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα".

1) Επαναληπτική 2016 - 39,43%
2) Κανονική 2017 - 29,84%
3) Έκτακτη 2017 - 41,79%

Σε ποια εξεταστική πέρασε ο TEL9021; (Hint: Μη σκεφτείτε λογικά)

ΘΕΜΑ 2

Ποια είναι η ιδεατή κατανομή πρέπει να ακολουθεί μια βαθμολογία;

α)Ομοιόμορφη
β)Κανονική (Gauss) γύρω από το 4;
γ)Κανονική (Gauss) γύρω από το 5;

Εικόνα

Όπως φαντάζομαι ξέρετε, η κατανομή βαθμολογίας στο Μπετό θυμίζει την καμπύλη του χρέους. Θα έπρεπε να γίνεται αυτό; Διερευνήστε.


Όμως, το αρχικό θέμα αναφέρεται σε περιπτώσεις όπου ο καθηγητής έχει κάποια προσωπική έχθρα με συγκεκριμένο φοιτητή. Πραγματικά ελπίζω ότι δε θα συμβεί αυτό ποτέ σε κανέναν, αλλά ούτε και πιστεύω ότι οι περισσότεροι καθηγητές έχουν την όρεξη να δημιουργήσουν αντιζηλίες με τα παιδάκια από το θερμοκήπιο που είναι το ΕΜΠ. Ότι bullying θαρρείτε πως σας κάνουν οι μπετατζήδες θέλω να πιστεύω πως έχει αγνό σκοπό, του να κάτσετε κάτω κάποια στιγμή και να γίνετε μηχανικοί διαβάζοντας. Το πρόβλημα με το Μπετό είναι ουσιαστικά η φύση της τελικής εξέτασης, αλλά το είπαν οι άλλοι πριν και δεν θα το επαναλάβω.

Υπάρχει αλλού πρόβλημα με τη Σχολή και είναι το εξής: Πώς φτάνεις 4ο έτος ΠΜ και δεν ξέρεις από αντίληψη ενός στατικού φορέα; Τι διάολο έκανες τρία χρόνια πριν; Είναι δουλειά του Τρέζου να στο μάθει; Εν τέλει, αυτός βγάζει το φίδι από την τρύπα και το πληρώνει αδρά. Επίσης, πραγματικά πιστεύω ότι όντως τον στενοχωρεί που κόβονται τόσοι πολλοί στο μάθημά του.

Το κλειδί της υπόθεσης είναι στα τρία χρόνια πριν. Σε αυτά τα τρία χρόνια, ο φοιτητής ΠΜ έχει μάθει τα εξής:

1)Η Σχολή ΠΜ είναι 70% διάβασμα σπίτι, 20% να σου κόβει και 10% παρακολούθηση. Ένας που δεν πατάει διαλέξεις δε χάνει τίποτα σε πάμπολλα μαθήματα. Το 20% να σου κόβει το έχουμε όλοι, αφού περάσαμε μέσω Πανελλαδικών.

2)Δε δίνω σημειώσεις - κράζω άλλους που δεν είναι φυτά όπως εγώ - αριστεία - ανταγωνιστικότητα - ΕΣΠΑ. Ευτυχώς υπάρχει το MQN που πάει κόντρα σε αυτή τη σάπια ιδεολογία.

3)Μέσα παλαμοκροτώ, έξω κράζω. Πριν να περάσω ένα μάθημα, φοβάμαι τον καθηγητή και δεν τον κρίνω για να με περάσει. Εφόσον με περάσει, τον κράζω σε συζητήσεις με φίλους, αλλά δεν μπαίνω σε κόπο να αξιολογήσω γιατί το έχω περάσει και βασικά στα παπάρια μου για τις επόμενες γενιές. Bonus points σε όσους γλύφουν τον καθηγητή μες στο μάθημα μπας και τους προσέξει, και μόλις περάσουν το μάθημα κράζουν δίχως ίχνος αυτογνωσίας.

Και καταλήγω στο εξής:

Το πρόβλημα είναι ο Τρέζος που βάζει δύσκολα θέματα, ή η όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από πριν που επιτρέπει κάποιον να έρχεται ταλιμπάν και να παίρνει βαθμό;

Μήπως στα πρώτα έτη κάποια στιγμή περνάμε όλα τα παιδάκια με εξεταστική-σκούπα για να μη μας κράξουν μετά και έχουμε θέμα;
Άβαταρ μέλους
TEL9021 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Τετ, 10 Οκτ 2012 6:32 pm
Τοποθεσία: Παιανία - Ganja
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό gousia » Παρ, 24 Νοέμ 2017 2:48 pm

Σε μια τέτοια συζήτηση ο καθένας μπορεί να βγάλει τον πόνο του για τη σχολή ή τα κομπλεξ του για έναν καθηγητή.
Κάποιες φορές μπορεί να έχει δίκιο, άλλες φορές άδικο, δεν έχει σημασία για τώρα.
Θα προσπαθήσω να μην είμαι εμπαθής με κανέναν (παρεπιπτόντως για τον Τρέζο που αναφέρεστε έχω καλή γνώμη, όχι την καλύτερη, αλλά σαν καθηγητής είναι σίγουρα φιλότιμος στο μάθημα).
Το πιο σημαντικό για εμένα είναι να καταλάβουμε ότι όταν κάποιος διαβάζει πρέπει να περνάει το μάθημα!
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ!!!
Οσο απλοϊκό και να φαίνεται αυτό, είναι σίγουρα το μόνο λογικό.
Και μην ξεκινήσει κάποιος μίζερος φύτουλας να αναλύει τι σημαίνει διάβασμα και πότε αυτό είναι αρκετό.
Ολοι γράψαμε άριστα στις πανελλήνιες, οπότε ξέρουμε τι σημαίνει πολύ διάβασμα.
Οταν έχεις αφιερώσει μέρες μελέτης σε ένα μάθημα, άλλες τόσες για κάποια εργασία που μπορεί να έχει ή ακόμα και ώρες παρακολούθησης, το πλέον λογικό πράγμα σε αυτόν τον μάταιο κόσμο είναι να τσιμπάς άνετα ένα τίμιο 5!!!
Αν σε κάποιο μάθημα (ειδικά στο μπετό που όλοι πάνε διαβασμένοι και με εργασία από πίσω) κόβονται παιδιά τόσες φορές, τότε το πρόβλημα εντοπίζεται στον καθηγητή.
Δεν ξέρω ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα κάθε φορά (τρόπος εξέτασης, δυσκολία θεμάτων κτλ), αλλά σίγουρα το προβλήμα πρέπει να το λύσει ο καθηγητής.
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ!!!
Μην χάσουμε το δάσος, χαζεύοντας το δέντρο. Οποιος πιστεύει το αντίθετο είναι βλαμμένος. Αντικειμενικά βλαμμένος και προφανώς δεν τον κάνουμε παρέα.
γιαούρτι με κέτσαπ
gousia
 
Δημοσιεύσεις: 502
Εγγραφή: Τρί, 22 Φεβ 2011 2:10 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό mike13 » Παρ, 24 Νοέμ 2017 3:18 pm

Μεγαλυτερο προβλημα γενικα ειναι οτι σε αυτο το μαθημα εχει κανει η μιση και βαλε σχολη φροντιστηρια.Συντηρει μια αμεση παραπαιδεια και μια εμμεση(απο πληθη φοιτητων που ψαχνουν μανιωδως αν και δεν πανε φροντιστηριο θεματα,ασκησεις απο φροντιστηρια κλπ),εγω προσωπικα ξερω γυρω στα 4 φροντιστηρια που ασχολουνται κυριως με τα μπετα.Δεν πιστευω οτι υπαρχουν σε γενικες γραμμες καποια εν γενει δυσκολοτερα μαθηματα διαστασιολογησης απο καποια αλλα π.χ δεν ειναι πιο δυσκολο δηλαδη να σχεδιαζεις μια κατασκευη με χαλυβα απο οτι με σκυροδεμα τωρα σκεφτειτε γιατι τα ποσοστα(και ικανοποιησης και επιτυχιας) στα Σιδερα ειναι μεγαλυτερα απο αυτα στα Μπετα.Δεν εχω καμια αμφιβολια παντως οτι αν αντιστρεφοταν οι "αρχικες συνθηκες"του προβληματος δηλαδη οργανωση μαθηματος,επαρκεια υλικου,μια διαδοχη απο "θεωρια" και "ασκησεις" και πηγαινε ο τρεζος στα σιδερα και οι μεταλλαδες στα μπετα θα αντιστρεφοταν σιγουρα και τα ποσοστα στο τελος.Εγω μπορω να κανω 2 εκτιμησεις γιατι γινεται αυτο.

1)Αρχικα ειναι απο τους παλαιας κοπης oldschool καθηγητες που θεωρουσαν ως αυταξια την δυσκολια να περασεις ενα μαθημα.Πολιτικομηχανιλικι του 1821 σας προστατευω απο τον εισαγγελλεα λες και το να λυσεις τις καυλαντες στο τελος αποτελει τεκμηριο επαρκειας για να διαστασιολογησεις διωροφα,πολυκατοικιες δηλαδη τις κλασσικες κατασκευες με τις οποιες θα ασχοληθει η πλειοψηφια των αποφοιτων.Τετοια λογικη εχει νοημα σε πιο προχωρημενο μαθημα ισως μεταπτυχιακου επιπεδου οχι σε μαθημα κορμου.Αλλωστε ειναι και ψιλο εκτος τοπου και χρονου απο τη στιγμη που στις απλες κατασκευες ο Ευρωκωδικας σε παιρνει απο το χερακι.Η σχολη μοιραζει πιστοποιητικα επαρκειας οχι διανοιας πρεπει να διασφαλιζεται οτι ο καλα διαβασμενος αυτος που εχει παρακολουθησει ,εχει ασχοληθει με θεμα θα παρει το 5 σιγουρα.


2)Εχει μια μανια καταδιωξης απο τα φροντιστηρια.Οποτε βαζοντας κουλαμαρες κατα καποιο τροπο τα πολεμα.Αυτο ενισχυεται και απο αλλες συμπεριφορες οτι κλειδωνει το μαθημα,ανεβοκατεβαζει τις λυσεις,παλια λυμενα θεματα δεν εβρισκες εκτος απο περσυ και σιγουρα μετα απο "πιεση",βαθμο του θεματος δεν τον μαθαινεις ποτε που μετραει σε τι γιατι το κανεις,για ποιο λογο δεν εχει σχεση με τα θεματα στο τελος κλπ.
Το οποιο απο μονο του ειναι φαυλος κυκλος διοτι οι κουλαμαρες οδηγουν σε φροντιστηρια.Την παραπαιδεια την πολεμας με επαρκεια λυμμενων θεματων,πολλες ασκησεις ωστε να πανε στο τελος οι κλασσικοι φροντιστηριακηδες της ησσονος προσπαθειας που θα πηγαινανε ουτος η αλλος.
Λευτεριά στο Κουρδιστάν.Ζήτω η παγκόσμια ειρήνη.Αλληλεγύη στον σύντροφο Δημήτρη Καιρίδη.
Άβαταρ μέλους
mike13
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Παρ, 14 Φεβ 2014 7:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό mike13 » Παρ, 24 Νοέμ 2017 3:58 pm

Σε ποια εξεταστική πέρασε ο TEL9021; (Hint: Μη σκεφτείτε λογικά)

Στην 2)? :P
Υπάρχει αλλού πρόβλημα με τη Σχολή και είναι το εξής: Πώς φτάνεις 4ο έτος ΠΜ και δεν ξέρεις από αντίληψη ενός στατικού φορέα; Τι διάολο έκανες τρία χρόνια πριν; Είναι δουλειά του Τρέζου να στο μάθει; Εν τέλει, αυτός βγάζει το φίδι από την τρύπα και το πληρώνει αδρά. Επίσης, πραγματικά πιστεύω ότι όντως τον στενοχωρεί που κόβονται τόσοι πολλοί στο μάθημά του.

Εσυ θεωρεις οτι οταν κοπηκες κρισιμος παραγοντας ηταν οτι δεν ειχες αντιληψη του στατικου φορεα?Δεν ξερω αν εισαι εγγεγραμενος ακομη στο μαθημα αλλα απο το mycourses εχω μπροστα μου 2 εξεταστικες(κανονικη-επαναληπτικη περσυ) δηλαδη 8 θεματα δεν βλεπω σε ποιο θα μπορουσε να ηταν τοσο κρισιμος παραγοντας η αντιληψη του στατικου φορεα για να εξηγει την αποτυχια.
Λευτεριά στο Κουρδιστάν.Ζήτω η παγκόσμια ειρήνη.Αλληλεγύη στον σύντροφο Δημήτρη Καιρίδη.
Άβαταρ μέλους
mike13
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Παρ, 14 Φεβ 2014 7:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό Nefeligeretis » Παρ, 24 Νοέμ 2017 4:34 pm

Αγαπητοί σνάδελφοι

Πέρα απο την ειλικρινά χιουμοριστική διάθεση που είχαν οι αναρτήσεις μου σε κάποια
σημεία , είχαν ως κύριο στόχο την ενημέρωση .

Συνάδελφοι , τα νόμιμα αυτά δικαιώματα ασκούνται κανονικά στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
της Ελληνικής Επικράτειας. Νόμιζω ότι στην Ελληνική Επικράτεια ανήκει και το Εθνικό
Μετσόβιο Πολυτεχνείο . Αν αυτό που νομίζω δεν ισχύει παρακαλώ ας με ενημερώσει κάποιος
σχετικά με το θέμα.

Τονίζω ότι δεν θα ήθελα οι ενημερωτικές μου αναρτήσεις να αποτελέσουν το έναυσμα ενός
άνευ προηγουμένου ξεκατινιάσματος μεταξύ ημών.

Τέλος και με την ελπίδα ότι θα διατηρηθεί ένα υψηλό επίπεδο ανταλλαγής απόψεων θέλω
να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες για την συνεισφορά τους σε αυτή την συζήτηση ,
ακόμα και αυτούς που μπορεί να φέρουν τον τίτλο του υποψηφίου διδάκτορα..γνωστού τομέα..
(αν βέβαια υπάρχουν τέτοιοι σε αυτή την συζήτηση)...

Δεν πρέπει άλλωστε να ξεχνάμε ότι και απο φιλοσοφικής απόψεως η αφοσίωση έιναι μια σπουδαία αρετή που οδηγεί πάντοτε σε ανταμοιβές....
Nefeligeretis
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ, 20 Νοέμ 2017 12:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό Bazinga! » Παρ, 24 Νοέμ 2017 5:26 pm

Ο συγκεκριμένος καθηγητής για τον οποίον γίνεται όλη αυτή η κουβέντα πιστεύω -και όχι μόνο εγώ- ότι είναι ίσως από τους μοναδικούς καθηγητές ο οποίος ενδιαφέρεται για τους φοιτητές του να αποκτήσουν πραγματικές γνώσεις πάνω σε ένα βασικότατο μάθημα για έναν Πολ. μηχανικό. Κάνει πολύ καλό μάθημα και ενισχύει την διδασκαλία του με αρκετό υλικό μέσω mycourses και έκτακτα μαθήματα. Το μόνο κακό που μπορείς να πεις για την διδασκαλία του μαθήματος είναι η κατανομή των φοιτητών στα τμήματα. Υπάρχουν δυο τμήματα διαφορετικών ταχυτήτων. Αν δεν πας στο τμήμα του, δεν έχεις ελπίδες ούτε να καταλάβεις και ούτε να περάσεις το μάθημα αφού επί των πλείστων εκείνος βάζει τα θέματα. Δεν γίνεται στο ένα τμήμα να υπάρχουν 200 φοιτητές και στο άλλο 50. Πέφτει αρκετά η ποιότητα. Έστω λίγο να αργήσεις βλέπεις τον πίνακα με κιάλια και απλά χαζεύεις.

Εκεί που πραγματικά χάνεται η μπάλα είναι στην τελική εξέταση. Δεν νομίζω να έχει για κανέναν φοιτητή εκδικητικές τάσεις. Τα θέματα ξεφεύγουν από επίπεδο εξετάσεων και έχουν αρκετές φορές την μορφή γρίφων και σπαζοκεφαλιών που για έναν φοιτητή στην διάρκεια της εξέτασης με το άγχος, δεν μπορεί να τα διαχειριστεί. Αυτό μπορούμε να το καταλάβουμε όλοι και από τους βαθμούς που την πρώτη φορά μπορεί να γράψεις 4 την δεύτερη 2 και την τρίτη 1. Οι περισσότεροι πάμε να δώσουμε Μπετό προετοιμασμένοι και διαβασμένοι. Δεν γίνεται όμως να κόβεται η πλειοψηφία με βαθμούς 1-2-3. Το ότι τα ποσοστά επιτυχίας μπορεί να είναι μερικές φορές 30% άλλες 40% και άλλες 55% δεν λέει κάτι. Γιατί πολύ απλά μπορεί αυτοί που πέρασαν το μάθημα να το έχουν δώσει 4-5 φορές. Χρειάζονται θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας όπου ο καθένας με το επίπεδό του να μπορεί και να κυνηγήσει την αριστεία αλλά και να περάσει με 5.

Άλλο ένα φάουλ του μαθήματος είναι το θέμα εξαμήνου. Ένα θέμα που δεν θα μάθεις ποτέ τον βαθμό σου και δεν θα μάθεις ποτέ αν σε βοήθησε στην τελική εξέταση και στο απαιτούν ξανά την επόμενη χρονιά αν κοπείς. Όπως και στα περισσότερα μαθήματα δεν γίνεται να σε περάσουν επειδή έκανες θέμα αν έχεις γράψει 3. Επομένως και εκεί που καταλήγουμε πάλι είναι στην τελική εξέταση. Για να μην τα τσουβαλιάζω όλα όμως, το θέμα είναι ένα αρκετά χρήσιμο εργαλείο για να κατανοήσεις καλύτερα πράγματα τα οποία μαθαίνεις και να τα εφαρμόσεις στην πράξη.

Για τα φροντιστήρια. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό που υπάρχουν. Για να πάει κάποιος φροντιστήριο σημαίνει ότι χρειάζεται κάποια έξτρα βοήθεια ώστε να κατανοήσει καλύτερα το μάθημα. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ικανότητες. Μην ξεχνάτε επίσης, αρκετοί φοιτητές δουλεύουν και δεν έχουν χρόνο να παρακολουθούν στην σχολή. Ανατρέχουν σε φροντιστήρια ώστε να καλύψουν τα κενά τους και να συνεχίσουν να έχουν επαφή με την σχολή. Το 7ο-8ο & 9ο εξάμηνο της σχολής είναι αρκετά απαιτητικά εξάμηνα που για κάποιον το να πάρει έτοιμο το θέμα στο Μπετό και να το έχει σαν μπούσουλα να κάνει αντίστοιχα το δικό του είναι σωτήριο ώστε να διαχειριστεί τον χρόνο του. Τώρα αν ο άλλος απλά το αντιγράψει και δεν καταλάβει τίποτα στον ίδιο κάνει κακό και όχι στον καθηγητή.

Υ.Γ.1: Αν η σχολή νοιαζόταν πραγματικά για την αξιολόγηση των καθηγητών και των μαθημάτων δεν θα έστελνε απλά mail να μας παρακαλά να απαντήσουμε σε ερωτηματολόγια (τα οποία έχουν τις ίδιες ερωτήσεις για όλα τα μαθήματα :thumbdown: ). Θα μπορούσε να βρει αρκετές εναλλακτικές λύσεις. Μια ωραία λύση θα ήταν να μοίραζε ερωτηματολόγια πριν την έναρξη της εξέτασης εκάστοτε μαθήματος όπου όλοι θα "αναγκαζόμασταν" να απαντήσουμε... Αλλά αυτό που τελικά καταλαβαίνεις είναι ότι απλά δεν θέλουν αξιολόγηση...

Υ.Γ.2: Είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζεις τα δικαιώματά σου και πόσο μάλλον να αγωνίζεσαι για αυτά συλλογικά και όχι μεμονωμένα. Και δεν χρειάζεται να φτάνεις στα άκρα για να τα αναζητάς!
Άβαταρ μέλους
Bazinga!
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Τρί, 25 Οκτ 2011 2:01 pm
Τοποθεσία: Athens
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό tsimento_lagneia » Παρ, 24 Νοέμ 2017 6:35 pm

Έχει πλάκα να μπαίνεις mqn μετά απο 2 βδομάδες και να βλέπεις τα συγκεκριμένα ποστ να και λίγη κινητικότητα στο site.

Αρχικά tel το ποστ σου τέρμα απολαυστικό και συμφωνώ στα περισσότερα απόλυτα.

Εγώ μετά απο 5.5 χρόνια στην σχολή θα σας καταθέσω την αστεία εμπειρία του να περνάς μπετά με την πρώτη και να κόβεσαι πχ ΠΑΥ 5 φορές με 1-2-3-4-5 με αυτήν την σειρά. Στην αρχή όταν άρχισε να εμφανίζεται το μοτίβο απλά γέλαγα... μετά θα το αποκαλούσα ένα κακόγουστο αστείο.

Αλλά πλέον αναρωτιέσαι το εξής: Πώς γίνεται ένας υποψήφιος μηχανικός (και δεν αναφέρομαι προσωπικά αλλά γενικά από αυτά που έβλεπα και άκουγα στην σχολή) να περνάει με επιτυχία μπετα 0-1-2 με σχετικά μεσαίους βαθμούς 6-7, δηλαδή να γράφει σίγουρα και αντιλαμβάνεται σωστά αυτά τα Θέματα τα οποία αστεία θα τα αποκαλούσα mind games που αποσκοπούν στην εξέταση της γενικής αντίληψης πάνω στο μάθημα και οχι συμβατικά να λύσεις απλά ένα δοκάρι, να περνάει εδάφη 1-2 και θεμέλια τα οποία ας πούμε οτι έχουν κάποια δυσκολία (δείτε διαφορές Καββαδά-Γεωργίανου τα τελευταία 4 χρόνια στα θέματα θεμελιώσεων), να περνάει με επιτυχία σίδερα1-2 (ελαστική έλεγχοι-τάσεις κλπ) και ξαφνικά να κολάει σε μαθήματα του στυλ μηχ2 και αντοχή. Να καλείται να τα δίνει συνέχεια και να κόβεται ? Αυτό τι σημαίνει ? Θεωρητικά αν δεν μπορείς να περάσεις τα βασικά μαθήματα μηχανικής πως γίνεται να έχεις επιτυχία στα επόμενα? Μήπως τελικά είναι άδικο να κατηγορούμε τους καθηγητές στα μπετά, που όταν πχ εγώ έφτασα να κάνω στα μπετά την στρέψη την οποία δεν μας την είχαν διδάξει στις μηχανικές(τότε ήταν εκτός ύλης), έβλεπα τον Χρονόπουλο να τραβάει τα μαλλιά του και να ανάβει το ένα τσιγάρο μετά το άλλο? Ενώ όλη η ιστορία στις μηχανικές ήταν να βρούμε τον πυρήνα και να λύσουμε κανένα καστεγίανο. Μήπως λοιπόν τα μαθήματα των μηχανικών θα επρέπε να στοχεύουν στις αναγκαίες γνώσεις που χρειάζεται ένας πολιτικός μηχανικός στα επόμενα μαθήματα του κορμού και όχι σε μια γενική ύλη που διδάσκεται σε όλο το εμπ ανεξαρτήτου σχολής?

Τέλος θεωρώ οτι η γενική αντίληψη σε οποιοδήποτε μάθημα και αντικείμενο δεν αποκτάται με την τριβή μέσα σε ένα εξάμηνο και προφανώς δεν μπορεί να εξεταστεί με 3-4 θέματα σε 2-3 ώρες χρειάζεται συνεχόμενη απασχόληση. Πάραυτα ένας διδάσκοντας με κατάλληλη ροή γνώσεων και σωστή οργάνωση του μαθήματος είναι σε πλεονεκτική θέση να βοηθήσει όλους τους φοιτητές προς μια αρκετά ικανοποιητική κατεύθυνση σκέψης και αντίληψης του αντικειμένου. Πλέον το πιο κλασικό παράδειγμα, τα μαθήματα των μεταλλικών κατασκευών που αποτελούν πρότυπο οργάνωσης, ανεξαρτήτως του μεγάλου αριθμού φοιτητών που τα παρακολουθεί.
ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ: Αισιόδοξος με εμπειρία.
Άβαταρ μέλους
tsimento_lagneia
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: Τρί, 15 Ιαν 2013 9:32 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό Zagreus » Παρ, 24 Νοέμ 2017 11:03 pm

Nefeligeretis έγραψε:Αγαπητοί σνάδελφοι

Πέρα απο την ειλικρινά χιουμοριστική διάθεση που είχαν οι αναρτήσεις μου σε κάποια
σημεία , είχαν ως κύριο στόχο την ενημέρωση .

Συνάδελφοι , τα νόμιμα αυτά δικαιώματα ασκούνται κανονικά στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
της Ελληνικής Επικράτειας. Νόμιζω ότι στην Ελληνική Επικράτεια ανήκει και το Εθνικό
Μετσόβιο Πολυτεχνείο . Αν αυτό που νομίζω δεν ισχύει παρακαλώ ας με ενημερώσει κάποιος
σχετικά με το θέμα.

Τονίζω ότι δεν θα ήθελα οι ενημερωτικές μου αναρτήσεις να αποτελέσουν το έναυσμα ενός
άνευ προηγουμένου ξεκατινιάσματος μεταξύ ημών.

Τέλος και με την ελπίδα ότι θα διατηρηθεί ένα υψηλό επίπεδο ανταλλαγής απόψεων θέλω
να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες για την συνεισφορά τους σε αυτή την συζήτηση ,
ακόμα και αυτούς που μπορεί να φέρουν τον τίτλο του υποψηφίου διδάκτορα..γνωστού τομέα..
(αν βέβαια υπάρχουν τέτοιοι σε αυτή την συζήτηση)...

Δεν πρέπει άλλωστε να ξεχνάμε ότι και απο φιλοσοφικής απόψεως η αφοσίωση έιναι μια σπουδαία αρετή που οδηγεί πάντοτε σε ανταμοιβές....

Ρε φίλε εντελώς φιλικά αυτό που έγραψες δεν στέκει και πολύ. Για να περάσεις τα μπετά πάντως πρέπει να ξέρεις και ελληνικά - δεν πάει σε σένα αυτό - ο Τρέζος είναι από τους λίγους που κρατάει τη φάση ψηλά και δεν πετάει ορολογία ή μοτιβέησοναλ παπάτζες στα αγγλικά κάθε 2-3 λέξεις.
Άβαταρ μέλους
Zagreus Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Πέμ, 01 Σεπ 2011 2:01 pm
Τοποθεσία: Κέντρο Απόκεντρο
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σκόπιμη απόκρυψη από τους υπευθύνους της Σχολής ;

Δημοσίευσηαπό psgi1214 » Παρ, 24 Νοέμ 2017 11:44 pm

TEL9021 έγραψε:ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΣΕΝΤΟΝΙ, ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑ



psgi1214 έγραψε:Λοιπόν, επειδή 99% κατάλαβα σε ποιον αναφέρεσαι, ο συγκεκριμένος(όπως και πολλοί άλλοι, απλώς αυτός σπάει όλα τα ρεκόρ...) αντιμετωπίζει τους φοιτητές-μελλοντικούς μηχανικούς ως "εν δυνάμει δολοφόνους" μιας και πρόκειται να τους μεταλαμπαδεύσει το "θείο χάρισμα" να δημιουργήσουν αυτά τα μεγαλύτερα και μικρότερα θηρία από μπετό.


Βγαίνω λίγο εκτός θέματος, αλλά καλά κάνει και τα λέει αυτά. Ως πολιτικοί μηχανικοί είμαστε εν δυνάμει κατα συρροήν δολοφόνοι. Και να επεκταθώ, η πρώτη διάλεξη που γίνεται στη Σχολή είναι της Γεωλογίας Μηχανικού με τον Τσιαμπάο, που στο πρώτο κιόλας μάθημα λέει:

"Ατύχημα Vajont - 2000 νεκροί, Ατύχημα Malpasset - 450 νεκροί".

Όταν ήμουν μικρός, το κορόιδευα αυτό, πλέον το καταλαβαίνω. Αν ένας γιατρός κάνει λάθος, πεθαίνει ένα άτομο, αν κάνει λάθος πολιτικός μηχανικός πεθαίνουν 100. 1<100, quick maths.

Δεν αμφισβητώ τη σημασία και το ειδικό βάρος που πρόκειται ως μηχανικοί ν'αναλάβουμε στην κοινωνία, απλά λίγο πολύ έχω κουραστεί όλα αυτά τα χρόνια με την υπέρμετρη τελειομανία που καλλιεργείται στη Σχολή ,ως ένα βαθμό κι από εμάς τους ίδιους(ως "βαθμοθηρία"). Προφανώς, εκτός από δουλειά κι μυαλό, το επάγγελμα θέλει και γερό στομάχι...
Επίσης μεγάλο θέμα έθιξε κι ο Tsimentolagneia, αν και όχι καινούργιο.Γύρω απ'αυτά τα μαθήματα των Μηχανικών υπάρχει ολόκληρη "Μαύρη Βίβλος".Τουλάχιστον εγώ διδάχθηκα και στρέψη :clap: :clap: :clap:
psgi1214
 
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ, 28 Αύγ 2014 4:00 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Έτος εισαγωγής: 2014

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron