από Kcr565 » Πέμ, 11 Μαρ 2021 9:58 pm
Ειλικρινά,
Θεωρεί κανείς αυτή τη στιγμή την εξεταστική που πέρασε πετυχημένη?
Αρχικά, έχεις μαθήματα όπως ανέφερε ο συνάδελφος (Μηχ.3 για Περιβαλλοντική δεν γνωρίζω) που έγινε κατάχρηση των εξ αποστάσεως μεθόδων, και φταίνε οι καθηγητές που απ'όσο φαίνεται δεν νοιάστηκαν για το μάθημα τους.
Κατα το πλείστον, σύμφωνα μαθήματα που έδωσα εγώ (7 σύνολο) και με την εξεταστική του Ιουνίου έχω βγάλει ένα συγκεκριμένο συμπέρασμα από τους διάφορους τρόπους εξέτασης:
Η αντιγραφή δεν αποφεύγεται. Αυτός που αντιγράψει θα περάσει. Και ο φοιτητής που έχει διαβάσει, είτε θα πάρει χαμηλότερο βαθμό λόγω δυσκολίας είτε δε θα περάσει. Και ναι, φταίνε οι καθηγητές. Η άποψη βάζω θέματα όσα να'ναι σε λίγο χρόνο και όποιον πάρει ο κόφτης δεν είναι πολύ αποτελεσματική, μόνο βαθμούς ρίχνει και δίνει την ψευδαίσθηση ότι αποτρέπεις την αντιγραφή. Και μην ακούσω για κανονικοποιήσεις, θα γελάσω, είναι ανούσιες.
Δείτε πόσο ασχολιούνται ορισμένοι καθηγητές μέσα στο εξάμηνο, ώστε μετά να καταλάβετε και πόσο θα κουνήσουν το χεράκι τους και για την εξεταστική τους.
Όταν εμείς σε μάθημα προτείναμε λύσεις για μεθόδους εξεταστικής, καθηγητές μας απαντούσαν ότι ''Αυτό είναι κουραστικό και χρονοβόρο να γίνει''. Και το οποίο, έκανε βέβαια άλλος καθηγητής σε άλλο μάθημα.
Όταν βλέπεις σε μαθήματα, να μην υπάρχει ίχνος σημειώσεων όλο το εξάμηνο, κυριολεκτικά όμως, καμία σημείωση ανεβασμένη, καταλαβαίνεις πόσο νοιάζεται ένας καθηγητής για το μάθημα του, οπότε εν τέλει εσύ δε νοιάζεσαι. (ένας τέτοιος καθηγητής είπε κιόλας, σύμφωνα με αυτά που ειπώθηκαν εδώ, ότι αν κάποιος πιαστεί να αντιγράψει θα αποβληθεί από την σχολή. (Λ Ο Λ ))
Δηλαδή συγγνώμη, πραγματικά μπείτε να δείτε ορισμένα μαθήματα πως γίνεται το μάθημα, και τι σημειώσεις ανεβαίνουν. Αυτό είναι τώρα Ίδρυμα Ανωτάτων Σπουδών? Ειλικρινά ντρέπομαι για αυτούς και αυτό που αντιπροσωπεύουν, έστω και αν είναι 5-10 άτομα.
Αν τουλάχιστον ήθελαν να ασχοληθούν οι καθηγητές με αυτό δεν θα υπήρχε αντιγραφή ή τουλάχιστον θα μειωνόταν αρκετά.
Αν για παράδειγμα, έκαναν ότι έγινε Υδραυλική, να νιώσει τουλάχιστον κάποιος την ντροπή ότι ο καθηγητής του τον κατάλαβε να αντιγράφει, θα σκεφτεί 10 φορές παραπάνω να αντιγράψει την επόμενη φορά.(όλα αυτά πιστεύοντας ιδανικά ότι δεν την πλήρωσε κανείς που δεν αντέγραψε)
Εδω, δεν έγινε καν εξέταση θέματος μπετού 2, γιατί?
“No one gets left behind, remember?”