
Είναι "ίσως" γνωστό ότι καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για την προσέλκυση των Σπουδαστών στο μάθημα. Διότι έτσι ΚΑΙ ΜΟΝΟ μαθαίνεις (ΚΑΙ περνας).
Μήπως πρέπει να καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να τους διώχνω
Πάντως κύριε Κατσαρέλη στις παραδόσεις θεωρίας και ασκήσεων του 1ου τουλάχιστον τμήματος, ειδικά προς το τέλος (αλλά και πριν), οι αίθουσες δεν ήταν γεμάτες, υπήρχε δηλαδή περισσότερο πρόβλημα προσέλευσης παρά πρόβλημα χωρητικότητας. Το πρόβλημα εμφανίστηκε στην "πρόοδο" που "έρχονται όλοι" (και στα εργαστήρια), αλλά και πάλι πιστεύω οτι αυτό οφείλεται στο ότι το χρωστάνε το μάθημα πολλοί φοιτητές απο μεγαλύτερα εξάμηνα (αν λάβει κανείς υπόψη πως το 2007, στο θερινό εξάμηνο οι εγγεγραμμένοι στο μάθημα ήταν 888!!!)