Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης 21/3

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης

Δημοσίευσηαπό hulkmqn » Τετ, 22 Μαρ 2017 12:46 am

Άκης έγραψε:Το γεγονός ότι αρκετοί φοιτητές δεν έχουν ως τόπο μόνιμης κατοικίας τους την Αθήνα, αλλά είναι από την επαρχία και αναγκάζονται να επιβαρύνουν τις οικογένειες τους με έξοδα (η οποία οικογένεια μπορεί να έχει άνεργους γονείς , καθώς και γονείς με σύνταξη που παίρνουν τρεις και εξήντα) τα οποία στην εποχή την οποία διανύουμε είναι και δυσβάστακτα ,δεν είναι το καλύτερο να καταλήγουμε συνέχεια στην λύση της κατάληψης. Αυτό διότι είτε θα αναγκαστεί να μείνει όλη την καλοκαιρινή σεζόν αναγκαστικά στην αναπλήρωση των μαθημάτων , που όλο το καλοκαίρι θα μπορούσε να δούλευε για να έβγαζε τα έξοδα του τους χειμερινούς μήνες ... , είτε θα χαθεί και ένα εξάμηνο με αποτέλεσμα να χάσει 1 χρόνο απο την ζωή του όπου θα μπορούσε να τελείωνε πιο νωρίς την σχολή ...


Σέβομαι απόλυτα αυτή την άποψη και γενικά αυτό που πιστεύω για τις καταλήψεις είναι ότι λειτουργούν μόνο εναντίον μας. Ακόμα και να μην χαθεί το εξάμηνο οι καθηγητές παραδίδουν τα μαθήματα με ταχύ ρυθμό, και σε συνδυασμό με τις εργασίες οι υποχρεώσεις των φοιτητών ως προς τα μαθήματα γίνονται πολύ απαιτητικές. Αν ποτέ επιτευχθεί κάτι ουσιαστικό με την <<τακτική>> των καταλήψεων τότε ίσως αλλάξω απόψη...
hulkmqn
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Πέμ, 18 Δεκ 2014 3:59 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης

Δημοσίευσηαπό trauma » Τετ, 22 Μαρ 2017 12:54 am

Οι άνθρωποι που βρίσκονταν σήμερα απέναντί μας καθισμένοι στο υπερυψωμένο βάθρο της αίθουσας δεν πληρούσαν ούτε τα θεμελιώδη στοιχεία μιας στοιχειώδους επικοινωνίας. Δεν μπόρεσα ούτε φευγαλέα να αισθανθώ ότι καταλαβαίνουν κάτι απ'όσα τους εξηγούσαν οι φοιτητές, ούτε και ότι υπάρχει κάποια μέριμνα από πλευράς τους εκτός από προσωπικές τους επιδιώξεις. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει έστω κάποιος φοιτητής που να μην του μετέδωσαν πάνω κάτω αυτή την εικόνα. Οι απαντήσεις που δόθηκαν έφταναν στα όρια του εμπαιγμού, μας μείωναν. Άλλα ερωτήματα δεν απαντήθηκαν καν και αγνοήθηκαν επιδεικτικά τη στιγμή που ήταν ολοφάνερο ότι έπεφταν σε αντιφάσεις. Αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι δεν είναι ικανοί,για οποιονδήποτε προσωπικό η μη λόγο, να μεταδώσουν ψύχραιμα μια άποψη, να εξηγήσουν, να μειώσουν λίγο τον εγωισμό τους και να μας κοιτάξουν ως άτομα που μπορούν να έχουν μια ελάχιστη άποψη για τις ζωές τους, να γίνουν έστω και λίγο πειστικοί χωρίς να μας κοροϊδεύουν και να μας χλευάζουν, αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να πάρουν εξ'ολοκλήρου αποφάσεις που αφορούν εμάς και τις ζωές μας. Να βλέπουμε ΠΑΝΤΑ με καχυποψία ότι μας έρχεται από "πάνω", και αυτό θα έπρεπε να το έχουμε ως αξία. Τους λόγους δεν θα μπω στη διαδικασία να τους εξηγήσω.
Άβαταρ μέλους
trauma
 
Δημοσιεύσεις: 570
Εγγραφή: Παρ, 17 Οκτ 2014 2:42 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τετ, 22 Μαρ 2017 11:52 am

trauma έγραψε:Οι άνθρωποι που βρίσκονταν σήμερα απέναντί μας καθισμένοι στο υπερυψωμένο βάθρο της αίθουσας δεν πληρούσαν ούτε τα θεμελιώδη στοιχεία μιας στοιχειώδους επικοινωνίας. Δεν μπόρεσα ούτε φευγαλέα να αισθανθώ ότι καταλαβαίνουν κάτι απ'όσα τους εξηγούσαν οι φοιτητές, ούτε και ότι υπάρχει κάποια μέριμνα από πλευράς τους εκτός από προσωπικές τους επιδιώξεις. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει έστω κάποιος φοιτητής που να μην του μετέδωσαν πάνω κάτω αυτή την εικόνα. Οι απαντήσεις που δόθηκαν έφταναν στα όρια του εμπαιγμού, μας μείωναν. Άλλα ερωτήματα δεν απαντήθηκαν καν και αγνοήθηκαν επιδεικτικά τη στιγμή που ήταν ολοφάνερο ότι έπεφταν σε αντιφάσεις. Αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι δεν είναι ικανοί,για οποιονδήποτε προσωπικό η μη λόγο, να μεταδώσουν ψύχραιμα μια άποψη, να εξηγήσουν, να μειώσουν λίγο τον εγωισμό τους και να μας κοιτάξουν ως άτομα που μπορούν να έχουν μια ελάχιστη άποψη για τις ζωές τους, να γίνουν έστω και λίγο πειστικοί χωρίς να μας κοροϊδεύουν και να μας χλευάζουν, αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να πάρουν εξ'ολοκλήρου αποφάσεις που αφορούν εμάς και τις ζωές μας. Να βλέπουμε ΠΑΝΤΑ με καχυποψία ότι μας έρχεται από "πάνω", και αυτό θα έπρεπε να το έχουμε ως αξία. Τους λόγους δεν θα μπω στη διαδικασία να τους εξηγήσω.

Εγω παντως δεν ειδα κανεναν εμπαιγμο προς τα παιδια που εκαναν την ανεξαρτητη προταση τους και παρουσιασαν το excel, αντιθετως μεχρι και ο Βαγιας φαινοταν να το παιρνει στα σοβαρα.

Επισης, να αναφερω κατι που ειναι καπως περιεργο. Πως γινεται να υποστηριζουν οι φοιτητες οτι δεν εχουν την ικανοτητα να κανουν προτασεις για το προγραμμα, αντιθετως ομως αναγνωριζουν ποιες προτασεις ειναι καλες και ποιες οχι; Εννοω, αν δεν μπορεις να βρεις το σωστο αλλα μπορεις το λαθος, απλα κανε πολλες δοκιμες και καποια στιγμη δεν θα βρισκεις κατι λαθος. Προτεινε αυτο. Trial and error λεγεται και ειναι βασικη αρχη της επιστημονικης ερευνας.

Εμενα αυτο το "δεν εχω την ικανοτητα να προτεινω αλλα ξερω να κρινω", μου φαινεται πως ειναι ειτε ψευτικο και υποκριτικο - οσον αφορα το μερος "δεν μπορω να προτεινω" - ειτε δικαιολογια για να ειστε παντα καθαροι, αφου δεν γινεται να κανεις λαθος αν εισαι παντα αντιπολιτευση. Μεταξυ σας εχετε στησει ενα ωραιο circlejerk (δεν ξερω καν αν εχει μεταφραση στα ελληνικα) και ειναι λογικο να βλεπετε πως τα κανετε ολα σωστα, ομως οσον αφορα τα ατομα που δεν εχουν σχεσεις με σχηματα, νομιζω οτι καποιοι σιγουρα εμειναν περισσοτερο ικανοποιημενοι απο την ανεξαρτητη προταση της ομαδας φοιτητων του 4ου, παρα απο την παρουσια ολων των αριστερων σχηματων.

Τελος, κατι που δεν ξερω αν εχει τονιστει αρκετα. Ειναι πιθανον η πλειοψηφια της σχολης (σιγουρα υπαρχει μια μειοψηφια) να ειναι αντιθετη με την αποψη σας οτι οι σπουδες ειναι υπερ-εντατικες ή οτι αυτο ειναι αρνητικο. Χθες που συζητησα λιγο με ενα παιδι, που σημειωτεον σιγουρα δεν φαινοταν φραγκατος γιος του ταττυ με πελφε και και και, μου ειπε οτι διαφωνει καθετα με αυτο το θεμα και πως ακομα και αν ειναι εντατικο το προγραμμα, η θεση που θα εχει αυριο μεθαυριο στην κοινωνια ως πολιτικος μηχανικος τον καθιστα υπευθυνο να το ακολουθησει. Ουτε ειπε οτι θελει να εχει χρονο για γυμναστηρια και σινεμαδες, ουτε οτι ο Τρεζος ειναι μανιακος που του εβαλε να κανει ενα μεγαλο θεμα που δεν ηταν απαλλακτικο (που μεταξυ μας οποιος θεωρει το θεμα στο Μπετο 1 μεγαλο ειναι εκτος πραγματικοτητας, μιλαμε για περιπου 30 με 40 ωρες ενασχολησης, που "διαμελισμενο" σε βαθος 7-8 εβδομαδων αντιστοιχει σε 4-5 ωρες ενασχολησης την εβδομαδα, για το πιο σοβαρο μαθημα σχεδιασμου της σχολης που ταισε τους αποφοιτους της σχολης αυτης για 40 χρονια).

Δεν γινεται να πας να γινεις μοναχος στο Θιβετ και να ζητας να πηγαινεις KFC, Village και Go-Kart τα απογευματα. Για καθε τι που κανεις στη ζωη, θα πρεπει να θυσιασεις κατι αλλο. Καποιοι συμφωνουν και το εχουν αποδεχθει και καποιοι οχι. Η συγκεκριμενη συζητηση βεβαια σηκωνει πολυ κουβεντα οσον αφορα το ποιοι εχουν δικιο και ποιοι αδικο, πιθανον να μην υπαρχει καν σωστη και λαθος αντιληψη, ομως απλα θελω να πω οτι δεν συμμεριζεται ολη η σχολη την αποψη π.χ. του xvantsik οτι εκανε 24 ασκησεις στα αντισεισμικα (της μιας ωρας και οι 12 εν ωρα του μαθηματος..) ή σχεδια με το χερι και επαθε κατι. Πολλοι τα δεχονται αυτα ως ανταλαγμα για την ευθυνη που θα εχουν αυριο μεθαυριο. Αρκετοι ακομα τα δεχονται επειδη τους αρεσει να ασχολουνται και πιστευουν οτι με την προσωπικη ενασχοληση μαθαινεις και καλυτερα αυτο που διαβαζεις.

Τελος, εκτος απο προοδους στα αντισεισμικα, θεμα στον Τρεζο και εργασιες στα Τεχνικα Υλικα και τα σχεδια, δεν βλεπω που υπαρχουν αυτες οι υποχρεωτικες προοδοι, ασκησεις, εργαστηρια και θεματα που αναφερεστε, τα οποια κανουν "αντιλαικο" το προγραμμα σπουδων. Αν γινεται καποιος να τα αναφερει, γιατι πραγματικα δεν θυμαμαι αλλα υποχρεωτικα, αν και ισως να βρισκονται στα τελευταια δυο εξαμηνα στα οποια δεν εχω ακομα αποψη.

Αυτα τα ολιγα, χωρις καμια θεληση να ανεβουν οι τονοι και με καθε θεληση σοβαρης συζητησης με οποιονδηποτε.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης

Δημοσίευσηαπό Agapapak » Τετ, 22 Μαρ 2017 12:40 pm

scriptame έγραψε:
Agapapak έγραψε:ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ (επιπλεον ειναι ΣΤΗ 1 το μεσημερι και οχι ΣΤΙΣ)


Σου κόλλησε το caps lock?


Οχι αντιθετως επιτηδεσ τα εγραψα ετσι.. Πως αλλιως θα ξεχωριζε το σχολιο μεσα σε ολα τα αλλα?? (ασε που με επνιγε το δικιο οπωσ πνιγει τους συναδελφους στις συνελευσεις)
Agapapak
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ, 20 Νοέμ 2014 12:47 am
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης 21/3

Δημοσίευσηαπό Anakin » Τετ, 22 Μαρ 2017 1:13 pm

Γιάννη έρχομαι να συμφωνήσω ως προς τα περί εντατικοτητας και ανθρώπινου ρυθμού, καθώς είναι αντικρουόμενες έννοιες και το πρόγραμμα έχει περπατήσει ως έχει. Όσο για το κατά πόσον μπορούμε με υπευθυνότητα να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα σπουδών, είναι σαν να ζητάς απο μαθητευόμενο οδηγό ερασιτεχνικού (έχει σημασία) διπλώματος οδήγησης να κάνει πλήρες σέρβις στο αμάξι. Άντε να αλλάξει λάδια να βάλει κανένα παραφλου, νερο στα τζάμια κλπ. Το μόνο σοβαρό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ενεργή συμμετοχή των σεμφητων καθηγητών στην κατάρτιση. Νομίζω οτι, όπως δεν θέλουμε σχολή-εξεταστικό κέντρο, πολύ δε μάλλον δεν θέλουμε μια σχολή να ρέπει προς μια κατεύθυνση κέντρου τεχνικής/επαγγελματικής κατάρτισης και με αυτήν την πρόταση κάνουμε μια στροφή να αποφύγουμε αυτόν το σκόπελο
Άβαταρ μέλους
Anakin
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ, 15 Φεβ 2017 6:17 am
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης 21/3

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τετ, 22 Μαρ 2017 1:32 pm

είναι σαν να ζητάς απο μαθητευόμενο οδηγό ερασιτεχνικού (έχει σημασία) διπλώματος οδήγησης να κάνει πλήρες σέρβις στο αμάξι. Άντε να αλλάξει λάδια να βάλει κανένα παραφλου, νερο στα τζάμια κλπ.

Ωραία. Όμως δεν γίνεται να υποστηρίζει ο οδηγός ότι δεν ξέρει να κάνει σέρβις αλλά ξέρει να πει στον μάστορα αν το σέρβις που κάνει είναι σωστό ή όχι. Αν δεν ξέρεις που πέφτει το μπουζί, δεν μπορείς να κάνεις υποδείξεις τι μάρκα μπουζί θες να σου βάλει.

Πως γίνεται να λέω ότι δεν ξέρω ποιά μαθήματα πρέπει να γίνονται στην σχολή αλλά στην κάθε πρόταση να μπορώ να πω αν είναι σωστή ή όχι; Αφού δεν ξέρω εάν πρέπει να γίνεται το κάθε μάθημα, δεν μπορώ να πω αν είναι απαραίτητο ή όχι.

Εάν η απάντηση είναι στα επαγγελματικά δικαιώματα και την προστασία τους, πως δηλαδή δεν ξέρουμε τι πρέπει να γίνει και τι όχι αλλά όλες οι κινήσεις πρέπει να είναι σύμφωνες με την προστασία των επαγγελματικών δικαιωμάτων, η συζήτηση αλλάζει φόντο και δεν με ενδιαφέρει, ούτε πιστεύω ότι έχω να συνεισφέρω κάτι.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης 21/3

Δημοσίευσηαπό Anakin » Τετ, 22 Μαρ 2017 1:46 pm

Ξέρεις να του πεις οτι ακούς έναν ήχο, οτι σου μυρίζουν τα λάδια/ο καταλύτης, οτι κρατάς ευθεία το τιμόνι και το αμάξι στρίβει. Μην εθελοτυφλείς. Μιλάμε βρίσκοντας λογικοτατες τις ακαδημαϊκές αντιδράσεις και οχι τις σκόρπιες φοιτητικές (οι οποίες μπορεί να περιέχουν πολλή αλήθεια αλλά μηδαμινή εμπειρία). Τα επαγγελματικά δικαιώματα τα αφήνω απ' έξω γιατί για να το πιάσουμε σφαιρικά θέλουμε πολλές αράδες. Με την συγκεκριμένη σειρά, ζητάμε, διεκδικούμε και αγωνιζόμαστε για μόρφωση και όχι τεχνολογική κατάρτιση και καλό είναι να γίνει σαφές στους αρμόδιους οτι είμαστε αποφασισμένοι να αγωνιστούμε για μια σχολή που θα μας δίνει τα εφόδια για ένα καλύτερο αύριο μέσω ενός ενιαίου και -επι της ουσίας- πιο ευέλικτου ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ. Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την πάσα να διασαφηνισω κάτι που έχει γίνει εκστρατεία ενάντια του, όπως ευχαριστώ και τον φ.σ. που αποφάσισε οτι αυτός ο αγώνας είναι τετοιος που αξίζει και πρέπει να δοθεί.
Άβαταρ μέλους
Anakin
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ, 15 Φεβ 2017 6:17 am
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης 21/3

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τετ, 22 Μαρ 2017 2:06 pm

Νομίζω οτι, όπως δεν θέλουμε σχολή-εξεταστικό κέντρο, πολύ δε μάλλον δεν θέλουμε μια σχολή να ρέπει προς μια κατεύθυνση κέντρου τεχνικής/επαγγελματικής κατάρτισης και με αυτήν την πρόταση κάνουμε μια στροφή να αποφύγουμε αυτόν το σκόπελο


Επίσης, με αφορμή αυτό θέλω να αναφερθώ και σε κάτι που μου έκανε τρομερό ενδιαφέρον χθες. Οι ανεξάρτητοι φοιτητές στην πρότασή τους έχωσαν την Πειραματική Εδαφομηχανική σε 3-4 εργαστήριακια στο πλάι της Εδαφομηχανικής 2, σαν συνοδευτικό στο φαγητό. Αυτό έρχεται και δένει με την κυρίαρχη άποψη στην σχολή ότι εάν ξέρεις την θεωρία καλά, την εφαρμογή την μαθαίνεις εύκολα.

Αν και σε ένα μεγάλο βαθμό ισχύει αυτό, επειδή έχω κάνει πειραματική, όποιος νομίζει οτι με τις γνώσεις που έχει απο την εδαφομηχανική, μπορεί να βγάλει άκρη με ένα πείραμα, είναι γελασμένος. Ευτυχώς ή δυστυχώς, σαν μηχανικοί κάνουμε πολλές παραδοχές οι οποίες δεν ταυτίζονται με την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα όμως ταυτίζεται με το πείραμα, οπότε καταλαβαίνει κανείς ότι η θεωρία δεν ταυτίζεται με το πείραμα. Δηλαδη, τα πειράματα καταλήγουν να έχουν δικιά τους θεωρία "πειραματική", ώστε να μπορείς να καταλάβεις τι από αυτά που διαβάζεις είναι αυτό που ψάχνεις και τι όχι.

Δεν είναι μόνο πειράματα η πειραματική, είναι η θεωρία που θα σου πει πως απο τα αποτελέσματα των πειραμάτων εσυ μπορείς να πάρεις κάτι χρήσιμο, ειδικά στα γεωτεχνικά που η θεωρία απο την πράξη απέχουν πολύ. Συνεπώς θεωρώ εκτός πραγματικότητας την θεώρηση ότι αν την βάλεις σαν συνολευτικό στα εδάφη, δεν χάνεις και τίποτα. Εδώ γίνονται διπλωματικές πάνω στο αντικείμενο και προσπαθούν τα παιδιά να εξηγήσουν τι διάολο σημαίνουν τα δεδομένα που έβγαλαν και εμείς νομίζουμε ότι το μάθημα μπορεί να εκφυλλιστεί σε συνοδευτικό, χωρίς να χαθεί και τίποτα για τους γεωτεχνικούς.

Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα και ο κοσμήτορας έκανε μια ερώτηση χθες, αν δηλαδή δεν θέλουμε πειραματικά μαθήματα στην σχολη, στην οποία οι φοιτητές απάντησαν όχι. Προσωπικά δεν βλέπω πως γίνεται σε ένα πολυτεχνείο, χωρίς υποχρεωτικά εργαστήρια, να υπάρχει έλλειψη πειραματικών μαθημάτων, λες και αν ξέρεις την θεωρία τα πειράματα είναι παιχνιδάκι. Εξάλλου, δεν είμαστε στο Φυσικό αλλά στο Πολυτεχνείο, τα πειράματα είναι μέρος της "φύσης" της σχολής. Πρέπει λοιπόν να τους δωθεί η δέουσα σημασία, είτε μέσω δικού τους μαθήματος, είτε μέσω υποχρεωτικών παρουσιών σε αυτά. Είναι άλλο το να θες ισχυρό θεωρητικό υπόβαθρο και τελείως διαφορετικό να θες μόνο θεωρητικό υπόβαθρο.

Από εδώ μέσα δεν θα βγούμε ακαδημαικοί αλλά μηχανικοί, οπότε όπως προκύπτει και από την ονομασία του ιδρύματος - Πολυτεχνείο - η θεωρητική με την τεχνολογική κατάρτηση (πιστεύω) οφείλουν να πηγαίνουν χέρι χέρι.

Ξέρεις να του πεις οτι ακούς έναν ήχο, οτι σου μυρίζουν τα λάδια/ο καταλύτης, οτι κρατάς ευθεία το τιμόνι και το αμάξι στρίβει.

Ποιός εθελοτυφλεί τώρα..; Δεν τους λέμε ότι ακούμε έναν περίεργο ήχο, αυτό έγινε πριν ξεκινήσει η κουβέντα για το "σέρβις". Το πήγαμε το αμάξι και όταν μας λένε ότι για τον ήχο φταίει το μπουζί και προτείνουν να το αλλάξουμε, εμείς τους λέμε οτι δεν φταίει το μπουζί, ενώ παράλληλα υποστηρίζουμε ότι δεν έχουμε ιδέα απο μηχανολογικά του αυτοκινήτου άρα δεν μπορούμε να τους πούμε τι φταίει για τον θόρυβο!

Αν υποστηρίζεις οτι πήραμε το αμάξι από το σέρβις και τότε είδαμε ότι ακούγεται ο ήχος ή ότι το αμάξι ήθελε κεντράρισμα, τότε μάλλον έχεις κάπου μια χρονομηχανή κρυμμένη γιατί το αμάξι είναι ακόμα στο σέρβις..

Ή θα βγούμε να πούμε ότι ξέρουμε απο μηχανολογικά και αυτά που μας λέει ο μηχανικός είναι μπούρδες, ή θα δεχθούμε ότι δεν ξέρουμε απο μηχανολογικά και θα τον αφήσουμε να κάνει την δουλειά του. Η ενδιάμεση αυτή στάση που έχει πάρει ο ΦΣ είναι ασυνεπής και προσωπικά πιστεύω ότι "μπάζει" από παντού.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης 21/3

Δημοσίευσηαπό Anakin » Τετ, 22 Μαρ 2017 2:16 pm

Χθες επειδή υπήρξε ασάφεια πάνω στα εργαστήρια, ο κοσμητορας έκανε συγκεκριμένη και λακωνική επερώτηση και η απάντηση ήταν οτι θέλουμε εργαστήρια. Καλό θα ήταν εκτός από το να εθελοτυφλείς να μην διαβάλλεις κιόλας
Άβαταρ μέλους
Anakin
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ, 15 Φεβ 2017 6:17 am
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Ανακοίνωση Συντονιστικής Επιτροπής Κατάληψης

Δημοσίευσηαπό ZeRoLoRd » Τετ, 22 Μαρ 2017 2:24 pm

GiannisRad έγραψε:Επισης, να αναφερω κατι που ειναι καπως περιεργο. Πως γινεται να υποστηριζουν οι φοιτητες οτι δεν εχουν την ικανοτητα να κανουν προτασεις για το προγραμμα, αντιθετως ομως αναγνωριζουν ποιες προτασεις ειναι καλες και ποιες οχι; Εννοω, αν δεν μπορεις να βρεις το σωστο αλλα μπορεις το λαθος, απλα κανε πολλες δοκιμες και καποια στιγμη δεν θα βρισκεις κατι λαθος. Προτεινε αυτο. Trial and error λεγεται και ειναι βασικη αρχη της επιστημονικης ερευνας.

Εμενα αυτο το "δεν εχω την ικανοτητα να προτεινω αλλα ξερω να κρινω", μου φαινεται πως ειναι ειτε ψευτικο και υποκριτικο - οσον αφορα το μερος "δεν μπορω να προτεινω" - ειτε δικαιολογια για να ειστε παντα καθαροι, αφου δεν γινεται να κανεις λαθος αν εισαι παντα αντιπολιτευση. Μεταξυ σας εχετε στησει ενα ωραιο circlejerk (δεν ξερω καν αν εχει μεταφραση στα ελληνικα) και ειναι λογικο να βλεπετε πως τα κανετε ολα σωστα, ομως οσον αφορα τα ατομα που δεν εχουν σχεσεις με σχηματα, νομιζω οτι καποιοι σιγουρα εμειναν περισσοτερο ικανοποιημενοι απο την ανεξαρτητη προταση της ομαδας φοιτητων του 4ου, παρα απο την παρουσια ολων των αριστερων σχηματων.


Η πρόταση η οποία κατατέθηκε από την επιτροπή ειναι προϊόν διαβουλεύσεων που κράτησαν σχεδόν τρία χρόνια. Και μιλάμε για μια επιτροπή η οποία απαρτίζεται από καθήγητές με τρελές γνώσεις και εμπειρία (δεν το λέω υποτιμητικά). Πώς είναι δυνατόν να περιμένουμε από τον φοιτητή να κάνει κάτι ανάλογο, και μάλιστα σε διάστημα μερικών ημερών/εβδομάδων; Μπορεί να φτάσει μέχρι ένα σημείο, μπορεί να θέσει κάποιες γενικές αρχές, να κάνει κάποια γενικά σχόλια, μπορεί να κάνει κάποιες αλλαγές πάνω στην πρόταση της επιτροπής. Πώς είναι δυνατόν όμως ένας φοιτητής να κρίνει αν η εδαφομηχανική (τυχαίο το παράδειγμα) πρέπει να διδάσκεται 3 ώρες τη βδομάδα ή 10; Αυτό είναι αρμοδιότητα του κυρίου Καββαδά. ο οποίος πρέπει να κάτσει και να δει τι θέλει να διδάξει στους φοιτητές και πόσες ώρες χρειάζεται για να το διδάξει.

Όσο για την ανεξάρτητη πρόταση, εγώ ακόμα περιμένω να τη δω κάπου δημοσιευμένη για να μπορέσω να την αναλύσω και να την κρίνω.

GiannisRad έγραψε:Τελος, κατι που δεν ξερω αν εχει τονιστει αρκετα. Ειναι πιθανον η πλειοψηφια της σχολης (σιγουρα υπαρχει μια μειοψηφια) να ειναι αντιθετη με την αποψη σας οτι οι σπουδες ειναι υπερ-εντατικες ή οτι αυτο ειναι αρνητικο. Χθες που συζητησα λιγο με ενα παιδι, που σημειωτεον σιγουρα δεν φαινοταν φραγκατος γιος του ταττυ με πελφε και και και, μου ειπε οτι διαφωνει καθετα με αυτο το θεμα και πως ακομα και αν ειναι εντατικο το προγραμμα, η θεση που θα εχει αυριο μεθαυριο στην κοινωνια ως πολιτικος μηχανικος τον καθιστα υπευθυνο να το ακολουθησει. Ουτε ειπε οτι θελει να εχει χρονο για γυμναστηρια και σινεμαδες, ουτε οτι ο Τρεζος ειναι μανιακος που του εβαλε να κανει ενα μεγαλο θεμα που δεν ηταν απαλλακτικο (που μεταξυ μας οποιος θεωρει το θεμα στο Μπετο 1 μεγαλο ειναι εκτος πραγματικοτητας, μιλαμε για περιπου 30 με 40 ωρες ενασχολησης, που "διαμελισμενο" σε βαθος 7-8 εβδομαδων αντιστοιχει σε 4-5 ωρες ενασχολησης την εβδομαδα, για το πιο σοβαρο μαθημα σχεδιασμου της σχολης που ταισε τους αποφοιτους της σχολης αυτης για 40 χρονια).


Για το θέμα του μπετού έχω απλά να πω ότι είναι από τις πιο ωραίες και ενδιαφέροντες εργασίες της σχολής. Και καλά κάνει και υπάρχει, δεν γίνεται να μάθεις μπετό λύνοντας απλά ασκησοειδή. Τα προβλήματα που εντοπίζω είναι δύο:
α) Πρέπει όλα τα σχέδια να είναι στο χέρι. Θεωρώ ότι το σύστημα που εφαρμόστηκε στην αρχιτεκτονική είναι πιο σωστό. Κάναμε τα αρχικά σχέδια στο χέρι και τις τελικές διορθώσεις στον υπολογιστή. Και στις οδοποιίες έχει αρχίσει να εφαρμόζεται κάτι ανάλογο. Στην 1 γίνεται ο σχεδιασμός της οδού στο χέρι, μαθαίνεις δηλαδή το "ζουμί", τη "βάση" του σχεδιασμού, ενώ στη 2 καλείσαι να δουλέψεις την ίδια οδό μέσω υπολογιστή και να μπεις στη λογική με την οποία θα σχεδιάζεις όταν θα βγεις από εδώ μέσα.
β) Δεν ξέρεις τι πιάνει αυτό το θέμα βαθμολογικά. Μπορεί δηλαδή να έχεις κάνει το υπεργαμάτο θέμα και επειδή δεν σου έκοψε να σκεφτείς κάτι την ώρα της εξέτασης να πρέπει να ξαναδώσεις το μάθημα και να κάνεις και εκ νέου καινούργιο θέμα.

GiannisRad έγραψε:Τελος, εκτος απο προοδους στα αντισεισμικα, θεμα στον Τρεζο και εργασιες στα Τεχνικα Υλικα και τα σχεδια, δεν βλεπω που υπαρχουν αυτες οι υποχρεωτικες προοδοι, ασκησεις, εργαστηρια και θεματα που αναφερεστε, τα οποια κανουν "αντιλαικο" το προγραμμα σπουδων. Αν γινεται καποιος να τα αναφερει, γιατι πραγματικα δεν θυμαμαι αλλα υποχρεωτικα, αν και ισως να βρισκονται στα τελευταια δυο εξαμηνα στα οποια δεν εχω ακομα αποψη.


Οδοποιίες, γεωδαισία-γεωδαιτικές, ΣΜΣ (δεν θυμάμαι αν ήταν υποχρεωτικό το θέμα) και για τους υδραυλικούς που ξέρω ακτομηχανική, υδροηλεκτρικά, υγειονομική, φράγματα. Δεν μου έρχονται άλλα.
Γενικά είμαι υπέρ και των ασκήσεων των προόδων και των θεμάτων και θεωρώ ότι μόνο καλό μας κάνουν. Ίσα ίσα που υπάρχουν μαθήματα που δεν μπορείς να τα κατανοήσεις χωρίς να λύσεις θέμα (γεωδαιτικές, μπετό κτλ). Δεν ξέρω όμως κατά πόσο είναι χρήσιμο να γράφεις πρόοδο στη μισή ύλη στη μέση της χρονιάς, πρόοδο στην άλλη μιση στο τέλος και μία βδομάδα αργότερα να γράφεις τελική εξέταση σε ολόκληρη την ύλη (όπως πχ γίνεται με τα αντισεισμικά). Για μένα, το σύστημα της υγειονομικής τεχνολογίας είναι καλύτερο, όπου κάνεις θέμα και γράφεις πρόοδο στη μέση της χρονιάς για τη μισή ύλη και στο τέλος πάλι θέμα και τελική εξέταση στην υπόλοιπη μισή.
Τέλος, εντοπίζω ένα άλλο πρόβλημα. Δημιουργείται μία "μίνι" εξεταστική στη μέση του εξαμήνου όπου δίνουμε προόδους παράλληλα με τα μαθήματα. Προσωπικά με ζορίζει απίστευτα που πρέπει να διαβάσω για εξετάσεις παράλληλα με τον καθημερινό φόρτο εργασίας.
Άβαταρ μέλους
ZeRoLoRd
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ, 21 Οκτ 2012 7:19 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης