Συνεδρίαση ΣΕ

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό μουχαλασετοspace » Παρ, 26 Φεβ 2016 10:37 pm

free έγραψε:
Πρωτοετης φιλικα προσκειμενος στη ΔΑΠ (πιθανον και γραμμενος, δεν το γνωριζω) ειπε την εξης φραση με αγανακτηση, αφου σηκωσε το χερι και πηρε το λογο: ''και στο κατω κατω οποιος δεν εχει λεφτα ας μην σπουδαζει''.


Καλά ! Σοβαρά τώρα; Είπε φοιτητής ότι όποιος δεν έχει λεφτά να μην σπουδάζει; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω



Αδερφε δεν ειμαι τοσο συκοφαντης/προπαγανδιστης /(βαλε οτι θελεις τελος παντων) για να πω στο φορουμ τοσο κραυγαλεα μπαρουφα. Οποιος ηταν στην συνελευση μπορει να με επιβεβαιωσει η να με διαψευσει, μαλιστα μου εκανε εντυπωση οτι δεν ειχε τα αρχιδια να ζητησει ενα συγγνωμη εστω για τα παιδια που προσεβαλλε με αυτο που ειπε. Βασικα δεν νομιζω οτι προκειται περι υπερβολικης αγαπης για την ελευθερη αγορα, καποιας ακραιας ιδεολογιας η κατι παρομοιο αλλα περι τρικυμιας εν κρανιω που ειναι λογικο να εχει η πλειοψηφια στην παραταξη αυτη ,αφου αν μετρησεις 100 λογους που μπηκαν στη ΔΑΠ, οι πολιτικες τους ανησυχιες και τα πιστευω τους θα ειναι ο 101ος...
μουχαλασετοspace
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: Πέμ, 25 Φεβ 2016 8:54 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Παρ, 26 Φεβ 2016 11:38 pm

GiannisRad έγραψε:Α ναι, σορρυ αν οι παραταξεις δεν θελουν να τα σπασουν με φοιτητες και να τους ξεβολεψουν. Ειδικα η ΔΑΠ.


Επαναλαμβανω, υπαρχουν φοιτητες, τουλαχιστον 5-6 (που εχω ρωτησει εγω) που δεν εχουν καμια εναντιωση με το μετρο. Δεν βγηκα να κανω γκαλοπ, λιγους ρωτησα και κανενας δεν ειχε καθετη αποψη εναντια στο μετρο. Αποψη μου ειναι πως αμα ρωτησεις τους φοιτητες που δεν ηρθαν στις ΓΣ, θα βρεις και αλλους απο δαυτους.

Μπορει να ειναι η πλειοψηφια εναντια, ισως και η συντρηπτικη πλειοψηφια. Αλλα δεν ειναι ολοι οι φοιτητες εναντια στο μετρο.


GiannisRad οκ το χουμε καταλαβει. Δεν εισαι εναντιον του μετρου. Μπορεις ομως να μας πεις τους λογους, τους δικους σου η τους λογους για τους οποιους κατα τη γνωμη σου καποιος πρεπει να ειναι υπερ του μετρου;
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Σάβ, 27 Φεβ 2016 12:12 am

Αρχικα, δεν ειμαι μονο εγω υπερ του μετρου, ειπα πως ρωτησα καμια δεκαρια ατομα και οι πεντε ηταν υπερ, δεν εκατσα να κανω δημοσκοπηση. Δεν ξερω ποσοι ειναι υπερ του μετρου, ξερω πως σιγουρα δεν ειναι ολοι εναντια ομως.

Στο ζητημα τωρα, το μετρο αυτο:

1) Δεν επιρεαζει τους περισσοτερους φοιτητες.
2) Οσους επιρεαζει, εχει αναφερθει πολλακις πως θα γινεται συμπληρωματικη δηλωση "ωστε να μην υπαρξουν παραπονα απο κανεναν φοιτητη".

Γενικα, δεν ειμαι υπερ του μετρου, του στυλ να κανω παρτυ. Μου ειναι εντελως ουδετερο, σχεδον αδιαφορο, αφου οπως ειπα δεν πιστευω πως επιρεαζει κοσμο.

Ομως μου φαινεται πολυ λογικο σαν μετρο και αφου θα γλιτωσει καποιους πορους ή θα κανει ευκολοτερο τον σχεδιασμο, δεν βλεπω τον λογο να εναντιωθω. Μου φαινεται σαν μετρο που προσφερει ελαχιστα θετικα, αλλα ακομα λιγοτερα αρνητικα.

Αλλα ρωταω εγω εσενα, παντα με καλη θεληση, αν θεωρησουμε πως ο κοσμητορας λεει αληθεια, πως οποιος παει με ενα ημι-σοβαρο λογο θα μπορει κανει συμπληρωματικη δηλωση και θα μπορει να δινει και να περναει 24+ μαθηματα το ετος, για ποιο λογο να ειναι καποιος εναντια στο μετρο;

Spoiler: show
Για το αδερφακι του, την διαγραφη για ενα εξαμηνο οσων αντιγραφουν, αν και πολυ σκληρη σαν ποινη, παλι δεν μπορω να φερω αντιθεση. Για ποιο λογο να αντιγραψει καποιος; Δεν ειναι σαν την πεινα που εκλεψες για να φας, δεν σε αναγκαζει κανεις να αντιγραψεις.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Σάβ, 27 Φεβ 2016 12:44 am

GiannisRad έγραψε:
Spoiler: show
Αρχικα, δεν ειμαι μονο εγω υπερ του μετρου, ειπα πως ρωτησα καμια δεκαρια ατομα και οι πεντε ηταν υπερ, δεν εκατσα να κανω δημοσκοπηση. Δεν ξερω ποσοι ειναι υπερ του μετρου, ξερω πως σιγουρα δεν ειναι ολοι εναντια ομως.

Στο ζητημα τωρα, το μετρο αυτο:

1) Δεν επιρεαζει τους περισσοτερους φοιτητες.
2) Οσους επιρεαζει, εχει αναφερθει πολλακις πως θα γινεται συμπληρωματικη δηλωση "ωστε να μην υπαρξουν παραπονα απο κανεναν φοιτητη".

Γενικα, δεν ειμαι υπερ του μετρου, του στυλ να κανω παρτυ. Μου ειναι εντελως ουδετερο, σχεδον αδιαφορο, αφου οπως ειπα δεν πιστευω πως επιρεαζει κοσμο.

Ομως μου φαινεται πολυ λογικο σαν μετρο και αφου θα γλιτωσει καποιους πορους ή θα κανει ευκολοτερο τον σχεδιασμο, δεν βλεπω τον λογο να εναντιωθω. Μου φαινεται σαν μετρο που προσφερει ελαχιστα θετικα, αλλα ακομα λιγοτερα αρνητικα.

Αλλα ρωταω εγω εσενα, παντα με καλη θεληση, αν θεωρησουμε πως ο κοσμητορας λεει αληθεια, πως οποιος παει με ενα ημι-σοβαρο λογο θα μπορει κανει συμπληρωματικη δηλωση και θα μπορει να δινει και να περναει 24+ μαθηματα το ετος, για ποιο λογο να ειναι καποιος εναντια στο μετρο;

[spoiler]Για το αδερφακι του, την διαγραφη για ενα εξαμηνο οσων αντιγραφουν, αν και πολυ σκληρη σαν ποινη, παλι δεν μπορω να φερω αντιθεση. Για ποιο λογο να αντιγραψει καποιος; Δεν ειναι σαν την πεινα που εκλεψες για να φας, δεν σε αναγκαζει κανεις να αντιγραψεις.
[/spoiler]


Εχουμε και λεμε:

1) Αφενος, αυτο το μετρο θετει περιορισμους στους φοιτητες. Αν εξετασεις το θεμα μονο ως προς το "ποσα μαθηματα μπορεις να περασει καποιος σε ενα ετος" τοτε ναι, επηρεαζεται ενα μικρο ποσοστο φοιτητων-και παλι κακως-. Ωστοσο, κατ' εμε το κυριο πρακτικο ζητημα που προκυπτει ειναι οτι σε αναγκαζουν να επιλεξεις τα προς εξεταση μαθηματα με το που ξεκινησει το εξαμηνο, χωρις να τα εχεις παρακολουθησει (ποσο μαλλον διαβασει), ωστε να εχεις μια ιδεα για τι ειναι καλυτερο για σενα να δωσεις. Απο αυτη τη σκοπια το μετρο επηρεαζει ενα πολυ μεγαλυτερο ποσοστο των φοιτητων της σχολης (πρακτικα αυτους που χρωστανε >12 ανα χειμερινο/εαρινο).

2) Κατα τη γνωμη μου η αιτιολογηση του μετρου με το "δεν εχουμε λεφτα για χαρτια, και δεν μας φτανουν οι επιτηρητες" ειναι τουλαχιστον γελοια. Ομως επειδη δεν εχω inside information για το τι πραγματικα παιζει με τα οικονομικα του ΕΜΠ και το ποσο χαλια ειναι, ας δεχτω οτι οντως πρεπει να γινουν περικοπες σε εκπυπωμενα θεματα, και ενας τροπος να γινει αυτο ειναι να ξερεις τον ακριβη αριθμο οσων θα εξεταστουν. Γιατι ομως να παρεις ενα τετοιο περιοριστικο μετρο οταν πολυ απλα θα μπορουσες να θεσμοθετησεις μια 2η δηλωση στο ΤΕΛΟΣ του εξαμηνου, στην οποια θα δηλωνονταν μονο τα 6,10,12 η 18 μαθηματα που θα επελεγε ο καθενας να δωσει; Για αυτη τη δευτερη δηλωση θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει ειτε η υπαρχουσα πλατφορμα δηλωσεως μαθηματων ειτε το mycourses.

3) Ενα αλλο ζητημα που προκυπτει, ειναι οτι περασε ενα μετρο που αφορα τους φοιτητες, νυχτα, και χωρις καμια ειδους συζητηση με τους ιδιους τους αποδεκτες του μετρου, δηλαδη εμας. Αν αυτο εσενα δεν σε προβληματιζει τοτε μαλλον κατι εχεις καταλαβει λαθος.


Και για να κλεισω, αφου οπως λες εσυ προσωπικα εισαι ουδετερος απεναντι στο μετρο, γιατι επιλεγεις ουσιαστικα να το υπερασπιστεις, ενω απο αυτο πληττεται ενα μερος των συμφοιτητων σου; Κλασσικη αντιληψη "αφου δεν επηρεαζει εμενα, γιατι να σκοτιζομαι;".
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Σάβ, 27 Φεβ 2016 1:05 am

Μα δεν πληττει κανεναν. Οποιος θα θελει παραπανω μαθηματα, θα κανει συμπληρωματικη δηλωση! Δεν καταλαβαινω πως γινεται να παραβλεπετε αυτο το στοιχειο. Το μονο που αλλαζει ειναι πως πλεον αντι να τα δηλωνουμε ολα, θα σκεφτομαστε λιγο (ελαχιστα) πριν κανουμε δηλωση.

Για το (2) συμφωνω.

Οσο για το (3), δεν προκειται να απαντησω γιατι δεν θα καταληξει πουθενα η κουβεντα.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό free » Σάβ, 27 Φεβ 2016 3:13 am

Spoiler: show
μουχαλασετοspace έγραψε:
free έγραψε:
Πρωτοετης φιλικα προσκειμενος στη ΔΑΠ (πιθανον και γραμμενος, δεν το γνωριζω) ειπε την εξης φραση με αγανακτηση, αφου σηκωσε το χερι και πηρε το λογο: ''και στο κατω κατω οποιος δεν εχει λεφτα ας μην σπουδαζει''.


Καλά ! Σοβαρά τώρα; Είπε φοιτητής ότι όποιος δεν έχει λεφτά να μην σπουδάζει; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω



Αδερφε δεν ειμαι τοσο συκοφαντης/προπαγανδιστης /(βαλε οτι θελεις τελος παντων) για να πω στο φορουμ τοσο κραυγαλεα μπαρουφα. Οποιος ηταν στην συνελευση μπορει να με επιβεβαιωσει η να με διαψευσει, μαλιστα μου εκανε εντυπωση οτι δεν ειχε τα αρχιδια να ζητησει ενα συγγνωμη εστω για τα παιδια που προσεβαλλε με αυτο που ειπε. Βασικα δεν νομιζω οτι προκειται περι υπερβολικης αγαπης για την ελευθερη αγορα, καποιας ακραιας ιδεολογιας η κατι παρομοιο αλλα περι τρικυμιας εν κρανιω που ειναι λογικο να εχει η πλειοψηφια στην παραταξη αυτη ,αφου αν μετρησεις 100 λογους που μπηκαν στη ΔΑΠ, οι πολιτικες τους ανησυχιες και τα πιστευω τους θα ειναι ο 101ος...

Φαντάζομαι θα ειπώθηκε για να το λές. Τα περί ελεύθερης αγοράς που είπα είχαν μια δόση ειρωνείας. Αλίμονο αν το 10% έχει καταλάβει εκεί τι είναι η ελεύθερη αγορά και πως λειτουργεί αξιοκρατικά , παρά μόνο έχουν καταλάβει πως λειτουργεί η αγορά των γνωριμιών, των ρουσφετιών κτλ. αλλά δεν είναι του παρόντος. Άλλωστε αυτό μας έφαγε ως κράτος γενικότερα.

GiannisRad, εσύ δεν είσαι φιλελεύθερος; Τι μας το χαλάς με όρια και τέτοια; Ελευθερία θέλουμε. Όχι να βάζουμε εμπόδια στην πρόοδο του φοιτητή, όποιος μπορεί να περνάει 30 μαθήματα ας τα περνάει. Τι μας κόφτει να τα μάθει σε βάθος . Άμα δεν είναι καλός, η αγορά θα τον κρίνει. Οφείλει η σχολή να σου λέει ‘’ παιδί μου δεν θα τα εμπεδώσεις,θα έχεις πρόβλημα’’ , αλλά πρόβλημά του αν ο άλλος περνάει 15 μαθήματα και δεν τα μαθαίνει. Εδώ θα τα χαλάσουμε; Μην κοιτάς να πας κόντρα τους αριστερούς όλη την ώρα. Είναι λίγο άκομψος ο τρόπος τους συνήθως, αλλά κάποιες φορές έχουνε δίκαιο.
Και μία πρόταση γενικά για τα μαθήματα: Όποιος δεν θέλει το όριο , ας δηλώνει λιγότερα. Όποιος θέλει τα πάντα, ας τα δηλώνει όλα(ή έστω έναν αριθμό μεγάλο). Ο GiannisRad , με όλο το σεβασμό, ας δηλώσει 10 για παράδειγμα, αφού θέλει τα όρια. Θυμήθηκε ο κοσμήτορας τώρα ότι δεν έχουμε λεφτά και είπε ας βάλλω ένα όριο. ‘’Νύχτα’’ όμως το θυμήθηκε όπως λέει κι ο φίλος παραπάνω.
Αυτό το ‘’βλέπω καθημερινά κόσμο που δεν έχει πρόβλημα με το μέτρο’’ τι το θελες; Έκανα κι εγώ ένα ‘’γκάλοπ’’ που όλοι λένε ότι είναι μ@λ@κ.. το μέτρο ακόμα κι αν δεν τους αφορά άμεσα.

1) Δεν επιρεαζει τους περισσοτερους φοιτητες.
2) Οσους επιρεαζει, εχει αναφερθει πολλακις πως θα γινεται συμπληρωματικη δηλωση "ωστε να μην υπαρξουν παραπονα απο κανεναν φοιτητη".

Λες δεν επηρεάζει πολλούς , άρα έχουν λιγότερο από 12 ανά εξάμηνο, σωστά ; Τότε τι το θέλουνε το μέτρο; Πραγματικά ώρες ώρες δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί γενικά ο κοσμήτορας δείχνει ενδιαφέρων για τη σχολή αλλά κάνει και βεβιασμένες κινήσεις. Άμα τις κάνει σκόπιμα υπάρχει θέμα πάντως.
Μιλάς για (την αδιευκρίνιστη) συμπληρωματική δήλωση. Μας λένε για κριτήρια (τα οποία δεν διευκρινίζονται).Δεν εξασφαλίζει αυτη η διατύπωση κάτι το σταθερό, παρα μόνο μια αερολογία. Είναι στο mode των νόμων του ελληνικού κράτους πάντως. Το παίρνεις όπως θές! Και το κερασάκι στην τούρτα … όταν πας να δηλώσεις μαθήματα δεν υπάρχει αυτόματα ο περιορισμός, κάνεις ότι γουστάρεις.
Άβαταρ μέλους
free
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ, 22 Φεβ 2016 12:39 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό abacus » Σάβ, 27 Φεβ 2016 12:05 pm

Οι αυστηροι κανονες και η εφαρμογη τους διασφαλιζουν την ποιοτητα του παραγομενου προιοντος καθως και το brand name της επιχειρησης.
Εδώ το προιον είναι οι επιστημονικη γνωση και θα επρεπε το ΕΜΠ και εμεις οι φοιτητες του να αγωνιζομαστε για την συνεχη βελτιωση μεσα στον διεθνη ανταγωνισμο...
abacus
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2014 2:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό Dottore » Σάβ, 27 Φεβ 2016 2:57 pm

Καταρχάς, επιτρέψτε μου να γενικεύσω λίγο τη συζήτηση, πέραν από το προφανές ζήτημα της ρήτρας στον αριθμό των μαθημάτων. Θέλω να βοηθήσω στο να γίνει κατανοητή η τρέχουσα κατάσταση στη σχολή για να δούμε και τι κατά τη γνώμη μου έχει οδηγήσει στην παρούσα αντιπαράθεση φοιτητών-καθηγητών. Το βασικό ζητούμενο αυτή τη στιγμή είναι η έλλειψη πόρων. Δεν αναφέρομαι στο χαρτί και το τόνερ (αν και ακόμα και αυτά δεν είναι ακριβώς άφθονα) αλλά στο ανθρώπινο δυναμικό. Πριν περίπου 10 χρόνια είχαμε 70+ μέλη ΔΕΠ, συνεπικουρούμενα από άφθονο βοηθητικό προσωπικό (ΕΤΕΠ, ΕΕΔΙΠ κλπ) για να διδάξουν και να εξετάσουν. Αυτή τη στιγμή, έχουμε πέσει στους 40+ και τα επόμενα 5-7 χρόνια αναμένεται να έχουν συνταξιοδοτηθεί υποχρεωτικά (λόγω ορίου ηλικίας) περίπου το 30% αυτών. Οι περισσότεροι βοηθοί έχουν ήδη συνταξιοδοτηθεί και μαζί τους έχει εξαλειφθεί και ένας πολλαπλάσιος αριθμός διδακτορικών φοιτητών που επέβλεπαν τα μέλη ΔΕΠ. Με τη δεδομένη οικονομική κατάσταση αμφιβάλλω αν θα προσληφθούν πάνω από 1-2 νέα μέλη ΔΕΠ στα επόμενα 3 χρόνια. Με άλλα λόγια, τα μεγέθη της σχολής που συνάντησαν οι περισσότεροι φοιτητές όταν μπήκαν, τώρα απλά δεν ισχύουν. Ήδη οι διδακτορικοί φοιτητές παραπονιούνται γιατί έχουν πολλαπλασιαστεί οι επιτηρήσεις που πρέπει να κάνουν και σε πολλές περιπτώσεις απλά δεν έρχονται στην εξέταση. Γνωρίζω δε πολλούς καθηγητές που διδάσκουν πολύ πέραν του προβλεπόμενου από το νόμο διδακτικού τους φόρτου. Ομοίως, ο εξεταστικός φόρτος δεν είναι αστείος. Δείτε τα θέματα που μπαίνουν σε ένα τεχνολογικό μάθημα υψηλού εξαμήνου. Εύκολα ξοδεύονται σε κάθε μάθημα μία με δύο μέρες για να ετοιμαστούν και να επιλυθούν τα θέματα ενώ η ίδια η διόρθωση 150-250 γραπτών άνετα τρώει 3-5 ημέρες ασταμάτητης εργασίας (5-6 λεπτά το γραπτό, 10 γραπτά στην ώρα, 15-25 ώρες καθαρής εργασίας). Σκεφτείτε ότι αρχικά αυτό γινόταν δύο φορές το χρόνο για κάθε μάθημα (κανονική + επαναληπτική). Με τις νέες, πρακτικά μόνιμες, νομοθετικές ρυθμίσεις έχουμε πάει στις τρεις (κανονική + 2 επαναληπτικές). Αυτόν δε το φόρτο τον έχουν πάρει πάνω τους λιγότεροι από τους μισούς ΔΕΠ/ΕΤΕΠ/ΕΕΔΙΠ/διδακτορικοί από ό,τι είχαμε πριν μερικά χρόνια. Αυτό σε μεγάλο ποσοστό είναι το πρόβλημα των καθηγητών. Μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε με θεωρητικές γενικεύσεις του τύπου "μα αυτή είναι η δουλειά τους, γι' αυτό πληρώνονται" αλλά στην πραγματικότητα αυτό είναι ένα μέρος μόνο της δουλειάς τους. Το πόσο καλά πληρώνονται για αυτή είναι θέμα για άλλη συζήτηση, αλλά πιστέψτε με δεν είναι τυχαίο ότι πολλά μέλη ΔΕΠ έχουν φύγει στο εξωτερικό: Πάτρα και Θεσ/νίκη έχουν ξεκληριστεί, το ΕΜΠ ακόμα κρατάει.

Ας δούμε και το πρόβλημα των φοιτητών, όπως τουλάχιστον το καταλαβαίνω εγώ. Διαβάζοντας τις ανησυχίες που καταγράφονται, η εντύπωση που μου δημιουργείται είναι ότι το κυριότερο θέμα είναι ο περιορισμός των επιλογών του φοιτητή κατά τις τρεις εξεταστικές περιόδους. Γιατί να μη μπορεί να αποφασίσει αν θα δώσει το μάθημα ή όχι την προηγούμενη ημέρα της εξέτασης και να πρέπει να το προαποφασίσει κατά την ώρα της εγγραφής στην αρχή του εξαμήνου; Δε θα διαφωνήσω, είναι σημαντικός περιορισμός της ελευθερίας επιλογής. Για αρχή, δε θέλω να μπω στη συζήτηση του κατά πόσο είναι λογικός, θεμιτός, ή όχι. Προς το παρόν θα σταθώ μόνο στο αν είναι δίκαιος. Εδώ, το βασικό επιχείρημα που θεωρώ ότι ευσταθεί είναι ότι για φοιτητές που ήδη είναι πέραν του πρώτου έτους και χρωστάνε όγκο μαθημάτων, είναι μια αλλαγή που ανατρέπει τις συνθήκες με τις οποίες σχεδίασαν (ή δεν σχεδίασαν, όπως το πάρει κανείς) τις σπουδές τους. Θεωρώ δηλαδή ότι είναι εύλογο κάποιος ο οποίος έχει μπει στη σχολή με τους Χ κανόνες να μην θέλει να τους δει να αλλάζουν σε Υ αφνιδίως. Από την άλλη πλευρά, με το ίδιο σκεπτικό, ούτε η επιπλέον ελευθερία που τους έδωσαν τα νέα νομοθετήματα για πολλαπλή εξεταστική είναι κάτι που επιβάλλεται να διατηρηθεί στο ίδιο μέτρο. Κάθε φορά που ανακοινώνονταν αυτά τα μέτρα ήταν για περιορισμένο χρόνο, δηλαδή για μία μόνο εξεταστική ή (κατ' εξαίρεση φέτος) για δύο, άρα σίγουρα δεν προγραμμάτισαν (αν προγραμμάτισαν) τις σπουδές τους με αυτό το δεδομένο.

Τώρα, επί του πρακτέου: Πρέπει να βρεθεί ένας λογικός συμβιβασμός. Από τη μία πλευρά, να ελαφρύνουμε τουλάχιστον τον εξεταστικό φόρτο των διδασκόντων (για το διδακτικό φόρτο κάποια στιγμή θα έρθει ξανά η συζήτηση για την αλλαγή του προγράμματος σπουδών) και από την άλλη να έχουν μια αξιοπρεπή άνεση οι φοιτητές στην επιλογή των μαθημάτων που θα εξεταστούν. Πολύ φοβάμαι ότι αν πάμε με μαξιμαλιστικές τακτικές του τύπου "κανένας περιορισμός", τότε δε θα αποφευχθεί η ανώφελη αντιπαράθεση. Ίσως το προτεινόμενο από τους καθηγητές πλαίσιο να είναι επαρκές, δεδομένου ότι με μια απλή αίτηση θα μπορεί κάποιος να πάρει όσα μαθήματα θέλει (οκ, με κάποια λογική υποθέτω). Ίσως μια καλύτερη βάση για τους υφιστάμενους φοιτητές είναι η ιδέα του να παραμείνουμε στο βασικό κείμενο του προγράμματος σπουδών με το οποίο γράφτηκαν στη σχολή: Δικαιούνται απεριόριστες επιλογές από τα μαθήματα που θα εξετάζονταν κανονικά στην τρέχουσα εξεταστική περίοδο (άνευ νομοθετημάτων), αλλά για επιπλέον μαθήματα (επαναληπτικά από άλλη περίοδο) να μπορούν να δηλώσουν τουλάχιστον, π.χ., 2 εβδομάδες πριν την εξεταστική μόνο μέχρι Χ-12>0, όπου Χ τα μαθήματα που δήλωσαν για την κανονική περίοδο. Μια άλλη εκδοχή είναι να δηλώνουν μέχρι 12 μαθήματα συνολικά (όπως προτείνουν οι καθηγητές) αλλά το Σεπτέμβρη να μπορούν να δηλώσουν/δώσουν τα πάντα. Εν τέλει, είναι δυνατό να βρεθεί μια χρυσή τομή η οποία θα λύσει ικανοποιητικά και τα δύο προβλήματα. Πιθανολογώ δε ότι, αν θέλουμε να είμαστε και λίγο τολμηροί, ένα ελαφρώς πιο αυστηρό πλαίσιο επιλογής και εξέτασης μαθημάτων μπορεί να βοηθήσει τους φοιτητές που έχουν χαθεί στο χάος των 60+ μαθημάτων, βάζοντάς τους να προγραμματίσουν τις σπουδές τους από την αρχή του κάθε χρόνου. Ίσως όμως αυτό να είναι κάτι που θα πρέπει να συζητηθεί μόνο για τους πρωτοετείς πλέον.
Dottore
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Παρ, 21 Νοέμ 2014 12:12 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό μουχαλασετοspace » Κυρ, 28 Φεβ 2016 9:45 pm

GiannisRad έγραψε:Στο ζητημα τωρα, το μετρο αυτο:

1) Δεν επιρεαζει τους περισσοτερους φοιτητες.
2) Οσους επιρεαζει, εχει αναφερθει πολλακις πως θα γινεται συμπληρωματικη δηλωση "ωστε να μην υπαρξουν παραπονα απο κανεναν φοιτητη".

Γενικα, δεν ειμαι υπερ του μετρου, του στυλ να κανω παρτυ. Μου ειναι εντελως ουδετερο, σχεδον αδιαφορο, αφου οπως ειπα δεν πιστευω πως επιρεαζει κοσμο.

Ομως μου φαινεται πολυ λογικο σαν μετρο και αφου θα γλιτωσει καποιους πορους ή θα κανει ευκολοτερο τον σχεδιασμο, δεν βλεπω τον λογο να εναντιωθω. Μου φαινεται σαν μετρο που προσφερει ελαχιστα θετικα, αλλα ακομα λιγοτερα αρνητικα.

Αλλα ρωταω εγω εσενα, παντα με καλη θεληση, αν θεωρησουμε πως ο κοσμητορας λεει αληθεια, πως οποιος παει με ενα ημι-σοβαρο λογο θα μπορει κανει συμπληρωματικη δηλωση και θα μπορει να δινει και να περναει 24+ μαθηματα το ετος, για ποιο λογο να ειναι καποιος εναντια στο μετρο;

Spoiler: show
Για το αδερφακι του, την διαγραφη για ενα εξαμηνο οσων αντιγραφουν, αν και πολυ σκληρη σαν ποινη, παλι δεν μπορω να φερω αντιθεση. Για ποιο λογο να αντιγραψει καποιος; Δεν ειναι σαν την πεινα που εκλεψες για να φας, δεν σε αναγκαζει κανεις να αντιγραψεις.


Δηλαδη για να καταλαβω, μιλαμε για ενα μετρο που ισχυει-δεν ισχυει αφου οπως λες ο καθενας με μια συμπληρωματικη δηλωση θα μπορει να δινει παραπανω μαθηματα, που δεν επηρεαζει σχεδον κανενα φοιτητη και που γινεται για να εξοικονομησουμε κολλες και μελανι..Σπουδαιο τροπο βρηκε ο κοσμητορας να δειξει οτι νοιαζεται για την αξιοπιστια της σχολης. Αντι να νοιαζεται για την ουσια του προβληματος που ειναι ακριβως οτι δεν εχουμε μελανι και χαρτι λες και ειμαστε στη Ρουαντα και να ΑΠΑΙΤΕΙ το κορυφαιο πανεπιστημιακο ιδρυμα-στολιδι της χωρας να εχει τη δεουσα προσοχη απο την πολιτεια, ψηφιζει ημιμετρα-για να εχουμε να λεμε και μαλιστα ηλεκτρονικα εν μεσω εξεταστικης με μονο επιχειρημα οτι ενας φοιτητης δηλωσε 60κατι μαθηματα σε μια εξεταστικη. Ενα μετρο-κωμωδια που μου ζηταει να ξερω τι μαθηματα θα δωσω στην αρχη του εξαμηνου χωρις να εχω παρακολουθησει ΟΥΤΕ ΕΝΑ απο το τρεχον εξαμηνο, ενα μετρο που εχει πιο πολλα παραθυρακια και απο τους ελληνικους νομους, ενα μετρο που οπως ειπα και πριν ειναι για να εχουμε να λεμε. Ως συνηθως η λογικη παει περιπατο στη χωρα που ποναει χερι-κοβουμε χερι , που κοιταμε μονιμως το δεντρο και οχι το δασος και που οσο και να μας φτυνουν εμεις επιμενουμε οτι βρεχει!!!
μουχαλασετοspace
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: Πέμ, 25 Φεβ 2016 8:54 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Συνεδρίαση ΣΕ

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τετ, 02 Μαρ 2016 11:16 pm

Η εισήγηση με την νέα πρόταση
http://www.civil.ntua.gr/news/2016/3/2/ana1/
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες