Mε αφορμή τη συμπεριφορά του κ.Χρονόπουλου

Παρατηρώντας μακροσκοπικά τη συνολική εικόνα της σχολής τα τελευταία χρόνια, εξάγεται το συμπέρασμα της γενικότερης αύξησης δυσκολίας αλλά και του φόρτου εργασίας προς τους φοιτητές. Άποψη μας είναι ότι το παραπάνω δεν είναι σίγουρα μια διέξοδο προς ένα «δυνατότερο και πιο ισχυρό πτυχίο για την αγορά εργασίας», αντίθετα είναι ένας επιπλέον μοχλός προκειμένου να πειθαρχηθεί περαιτέρω το φοιτητικό σώμα αλλά και να πεταχτούν επί της ουσίας έξω από το πανεπιστήμιο τα χαμηλότερα στρώματα που δε θα μπορούν να ακολουθήσουν το ρυθμό σπουδών παράλληλα με τη πολύ πιθανή εργασία τους.
Στο πυρήνα αυτού του φαινομένου, αναπτύσσεται παράλληλα και η καθηγητική αυθαιρεσία. Θα γίνουμε πιο συγκεκριμένοι και θα εστιάσουμε στη συμπεριφορά του καθηγητή κ.Χρονόπουλου στο μάθημα «Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα». Ήδη απο τη περσινή ακαδημαική χρονιά ο συγκεκριμένος καθηγητής, στην εξέταση για το θέμα του μαθήματος παρουσίασε τη χειρότερη και πλέον απαξιωτική συμπεριφορά απέναντι στους φοιτητές. Η παρέμβαση του συλλόγου στη γενική συνέλευση των καθηγητών αλλά και στο κοσμήτορα φαίνεται δεν ήταν αρκετή για να τον μεταπείσει. Σε συνέχεια με πέρσυ λοιπόν, ο συγκεκριμένος «καθηγητής» συνεχίζει να θεωρεί πως μάλλον οι φοιτητές είναι κατώτεροι του και εδώ έχει κάποια σημασία να αναφέρουμε ενδεικτικά ορισμένα περιστατικά που σημειώθηκαν την 1η (!) μόλις εβδομάδα του εξαμήνου, που βρήκαν τον κ.Χρονόπουλο να κάνει συνεχώς περιφρονητικά σχόλια, να μετατρέπει τη διδασκαλία του μαθήματος σε συνεχής εξέταση, να φθάνει σε σημείο να προστάζει φοιτητή να του φέρει καφέ (!) και να πραγματοποιεί σεξιστικά σχόλια προς φοιτήτριες τύπου «ας την αγκαλιάσει κάποιος» ή «θα βγάλω τη ζώνη μου».
Η συμπεριφορά ξεπερνάει κατά πολύ τα ανεκτά όρια και προσβάλλει τα ελεύθερα ιδεώδη του χώρου του Πολυτεχνείου. Σε καμία περίπτωση το γεγονός ότι τα μαθήματα του «Μπετό» έχουν μετατραπεί από τα πλέον δύσκολα της σχολής, δε δικαιολογεί τέτοιες λογικές. Καλούμε τη διοίκηση της σχολής να πάρει ξεκάθαρη θέση καταδίκης αυτών των νοοτροπιών αλλά κυρίως τον ίδιο το σύλλογο να μην ανέχεται τέτοιες λογικές αυθαιρεσίας ούτε από τον κ.Χρονόπουλο αλλά ούτε από κανένα, να αντιδράσει και να τις περιθωριοποιήσει.
Ανεξαρτη Αριστερη Παρεμβαση – ΕΑΑΚ
Στο πυρήνα αυτού του φαινομένου, αναπτύσσεται παράλληλα και η καθηγητική αυθαιρεσία. Θα γίνουμε πιο συγκεκριμένοι και θα εστιάσουμε στη συμπεριφορά του καθηγητή κ.Χρονόπουλου στο μάθημα «Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα». Ήδη απο τη περσινή ακαδημαική χρονιά ο συγκεκριμένος καθηγητής, στην εξέταση για το θέμα του μαθήματος παρουσίασε τη χειρότερη και πλέον απαξιωτική συμπεριφορά απέναντι στους φοιτητές. Η παρέμβαση του συλλόγου στη γενική συνέλευση των καθηγητών αλλά και στο κοσμήτορα φαίνεται δεν ήταν αρκετή για να τον μεταπείσει. Σε συνέχεια με πέρσυ λοιπόν, ο συγκεκριμένος «καθηγητής» συνεχίζει να θεωρεί πως μάλλον οι φοιτητές είναι κατώτεροι του και εδώ έχει κάποια σημασία να αναφέρουμε ενδεικτικά ορισμένα περιστατικά που σημειώθηκαν την 1η (!) μόλις εβδομάδα του εξαμήνου, που βρήκαν τον κ.Χρονόπουλο να κάνει συνεχώς περιφρονητικά σχόλια, να μετατρέπει τη διδασκαλία του μαθήματος σε συνεχής εξέταση, να φθάνει σε σημείο να προστάζει φοιτητή να του φέρει καφέ (!) και να πραγματοποιεί σεξιστικά σχόλια προς φοιτήτριες τύπου «ας την αγκαλιάσει κάποιος» ή «θα βγάλω τη ζώνη μου».
Η συμπεριφορά ξεπερνάει κατά πολύ τα ανεκτά όρια και προσβάλλει τα ελεύθερα ιδεώδη του χώρου του Πολυτεχνείου. Σε καμία περίπτωση το γεγονός ότι τα μαθήματα του «Μπετό» έχουν μετατραπεί από τα πλέον δύσκολα της σχολής, δε δικαιολογεί τέτοιες λογικές. Καλούμε τη διοίκηση της σχολής να πάρει ξεκάθαρη θέση καταδίκης αυτών των νοοτροπιών αλλά κυρίως τον ίδιο το σύλλογο να μην ανέχεται τέτοιες λογικές αυθαιρεσίας ούτε από τον κ.Χρονόπουλο αλλά ούτε από κανένα, να αντιδράσει και να τις περιθωριοποιήσει.
Ανεξαρτη Αριστερη Παρεμβαση – ΕΑΑΚ