Σελίδα 1 από 4

Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 12:24 pm
από xvantsik
Η εισήγηση του νέου προγράμματος και τα 2 προσχέδια-προτάσεις τις επιτροπής προπτυχιακών σπουδών όπου θα συζητηθούν στην συνέλευση της Τρίτης.
http://www.civil.ntua.gr/news/2015/3/6/nps/

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 2:16 pm
από GiorgTsial
Στα πρώτα εξάμηνα στα εργαστήρια των μαθηματικών τι θα κάνουν ακριβως;

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 2:24 pm
από OxYdO
GiorgTsial έγραψε:Στα πρώτα εξάμηνα στα εργαστήρια των μαθηματικών τι θα κάνουν ακριβως;

Υποτίθεται Μathematica.

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 2:25 pm
από Εκρηκτικός Μηχανικός
το συνεχες μεσο σε ποιες ακριβως μηχανικες θα μπει? :lol:

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 2:45 pm
από TEL9021
Μια πολύ καλή ανακατανομή γενικά. Μερικές σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό:

1ο εξάμηνο: Ίσως λίγο βαρύ με την προσθήκη Γεωδαισίας, αλλά είναι εφικτό. Η Γραμμική Άλγεβρα θα ενσωματωθεί στην Ανάλυση Ι;
3ο εξάμηνο: Πολύ καλή ιδέα η έξτρα ώρα + πειράματα στην Αντοχή Υλικών.
Η συγχώνευση Οδοποιίας Ι και ΙΙ είναι καλή, και δε θεωρώ ότι θα βαρύνει πολύ το πρόγραμμα.

Spoiler: show
Διαχείριση Τεχνικών Έργων 3ο εξάμηνο; Θα μας κάνουν managerial killers :raspberry:

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 3:05 pm
από wilshere
γενικα καλυτερο απο το τωρινο, τουλ μεχρι το 3ο ετος που ειμαι...μια ερωτηση μονο:
υπάρχει περίπτωση η εκπόνηση του διατομεακού θέματος να εφαρμοστεί και στο παρόν 3ο έτος ή δεν παίζει ?

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 3:34 pm
από OxYdO
Το διατομεακό θέμα, κατά τη γνώμη μου, δεν πρέπει να μπει. Ή, τουλάχιστον, να είναι μάθημα επιλογής, όπως πχ η πρακτική άσκηση. Δε θεωρώ ότι μια "δεύτερη διπλωματική" προσφέρει κάτι παραπάνω.

Αν θέλουμε να μιλάμε για ολιστική αντιμετώπιση των προβλημάτων (που αυτό υποτίθεται ότι "διασφαλίζει" το θέμα αυτό) , αυτό προϋποθέτει δύο πράγματα:
α) Ισχυρός κορμός
β)Διδασκαλία που να ενθαρρύνει τέτοιου είδους αντιμετώπιση

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 4:18 pm
από Becoming_I
Ενδιαφέρουσες και οι 2 προτάσεις, μένει να δούμε πως θα είναι οι μεταβατικές διατάξεις για αυτούς που φοιτούν τώρα. Με χαρά διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει πλέον η Προχωρημένη Αριθμητική Ανάλυση που είναι ένα μάθημα παρωδία το οποίο ύστερα από την ασθένεια του κου Τυχόπουλου και έχοντας γίνει οι ανάλογες αναπληρώσεις δεν έχουμε καν βαθμολογηθεί τα 15 άτομα που το παρακολουθούσαμε (το μάθημα δεν έχει εξέταση παρά μόνο υποχρεωτικές παρουσίες). Μακάρι να είμαστε οι τελευταίοι που θα έχουμε τέτοια προβλήματα.

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 5:13 pm
από Zagreus
Becoming_I έγραψε:Με χαρά διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει πλέον η Προχωρημένη Αριθμητική Ανάλυση που είναι ένα μάθημα παρωδία το οποίο ύστερα από την ασθένεια του κου Τυχόπουλου και έχοντας γίνει οι ανάλογες αναπληρώσεις δεν έχουμε καν βαθμολογηθεί τα 15 άτομα που το παρακολουθούσαμε (το μάθημα δεν έχει εξέταση παρά μόνο υποχρεωτικές παρουσίες). Μακάρι να είμαστε οι τελευταίοι που θα έχουμε τέτοια προβλήματα.

+1 :clap:
Μακάρι να καταργηθεί αυτό το μάθημα είναι ντροπή για τη σχολή έτσι όπως γίνεται. Που ακούστηκε διδασκαλία μαθήματος (με υποχρεωτικές παρουσίες όπως έγραψε και ο Becoming) να αναβάλλεται επ' αόριστον πέραν του εξαμήνου για λόγους που κανείς δεν μπορεί να καταλάβει. :thumbdown:

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 07 Μαρ 2015 8:58 pm
από Nestoras
OxYdO έγραψε:Το διατομεακό θέμα, κατά τη γνώμη μου, δεν πρέπει να μπει. Ή, τουλάχιστον, να είναι μάθημα επιλογής, όπως πχ η πρακτική άσκηση. Δε θεωρώ ότι μια "δεύτερη διπλωματική" προσφέρει κάτι παραπάνω.


Αυτό είναι τυπικό αναγκαίο για να δικαιολογείται και ο τίτλος του Μάστερ. Η τελευταία διπλωματική μάλλον θα είναι ισοδύναμη με αυτη που γίνετε στο μεταπτυχιακό.