Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό Lion » Κυρ, 08 Μαρ 2015 12:56 am

Nestoras έγραψε:
OxYdO έγραψε:Το διατομεακό θέμα, κατά τη γνώμη μου, δεν πρέπει να μπει. Ή, τουλάχιστον, να είναι μάθημα επιλογής, όπως πχ η πρακτική άσκηση. Δε θεωρώ ότι μια "δεύτερη διπλωματική" προσφέρει κάτι παραπάνω.


Αυτό είναι τυπικό αναγκαίο για να δικαιολογείται και ο τίτλος του Μάστερ. Η τελευταία διπλωματική μάλλον θα είναι ισοδύναμη με αυτη που γίνετε στο μεταπτυχιακό.


δεν νομίζω οτι εχει να κάνει με αυτό... (απο την στιγμή που δεν σπάει το προγραμμα σπουδών στα δύο δεν δικαιολογειται αυτό το τυπικο που αναφερεις)... εχοντας ακούσει την προταση αυτή απο καποιους καθηγητες αλλα χωρίς να εχει αναλυθει λεπτομερως πως θα εφαρμοστει αυτη... πιστευω οτι πιο πολυ εχει να κανει με την "απαιτηση" ο φοιτητής να εξεταζεται στο κατα πόσο μπορεί να ανταποκριθει σε συνθετικα θεματα και προβληματα μηχανικου, κατα πόσο μπορει να συνδυαζει γνωσεις απο διαφορετικα μαθηματα, τομεις, κλπ για να λυσει συνήθη πραγματικά προβλήματα μηχανικου.
Lion
 
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Δευτ, 16 Μάιος 2011 1:23 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό γεωτεχνικος » Κυρ, 08 Μαρ 2015 5:37 am

Εχω μερικες αποριες .. Πρωτον , το νεο προγραμμα σπουδων για ποιους θα εφαρμοστει και απο ποτε ( αν εγω ειμαι τριτο ή τεταρτο με πιανει ) ;; Δευτερον , αν ενα μαθημα ενσωματωνεται σ' ενα αλλο και το εχεις περασει αλλα δεν εχεις περασει το αλλο που ενσωματωνεται θεωρειται περασμενο ( π.χ. εχεις περασει εδαφομηχανικη Ι αλλα οχι ΙΙ ή το αντιθετο ) ; Κι αν δεν θεωρειται , ο βαθμος του θα μετραει κανονικα για εμενα που ειμαι υπο το τωρινο καθεστως φοιτητης ( π.χ. αν εχω περασει μπετο 0 αλλα οχι μπετο 1 οπου θα ενσωματωθει και δεν θεωρηθει περασμενο , ο βαθμος μου στο μπετο 0 θα μετραει στο πτυχιο ε ; )
γεωτεχνικος
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τετ, 31 Δεκ 2014 10:02 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό γεωτεχνικος » Κυρ, 08 Μαρ 2015 5:52 am

Μια επιπλεον απορια . Εστω οτι εχω περασει π.χ. Στατικη Ι , Στατικη ΙΙ .. Τωρα που θα ενσωματωθει η Στατικη ΙΙΙ - που δεν την εχω περασει - σε μια απο αυτες , θα πρεπει να την ξαναπερασω ή οχι ;;
γεωτεχνικος
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τετ, 31 Δεκ 2014 10:02 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό Becoming_I » Κυρ, 08 Μαρ 2015 10:26 am

Οποιοδήποτε απο τα δυο προγράμματα ισχύσει θα υπάρξουν οι ανάλογες μεταβατικές διατάξεις.
Άβαταρ μέλους
Becoming_I Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ, 19 Ιουν 2010 9:40 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό ZeRoLoRd » Κυρ, 08 Μαρ 2015 3:22 pm

Πολύ θετικό με βρίσκουν και τα δύο προσχέδια. Βλέπω δυναμώνει κατά πολύ ο κορμός και μας δίνεται και το δικαίωμα να παρακολουθούμε και να εξεταζόμαστε σε όσα μαθήματα θέλουμε των άλλων κατευθύνσεων. Πολύ μεγάλο συν, ειδικά για την διατήρηση του ενιαίου πτυχείου.
Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά πως η Γεωδαισία με το καλημερα στο πρώτο εξάμηνο ίσως να είναι λίγο σκληρή. Το διατομεακό θέμα τώρα με τρόμαξε λίγο όπως το είδα, αλλά δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γιατι δεν ξέρω περί τίνος πρόκειται και ποια η χρησιμότητά του. Θα περιμένω τη συνέλευση της τρίτης, όπου πιστεύω θα αναλυθεί, για να δω αν θα πρέπει να βάλω τα κλάματα.
Άβαταρ μέλους
ZeRoLoRd
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ, 21 Οκτ 2012 7:19 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό another brick » Κυρ, 08 Μαρ 2015 11:46 pm

Το ζήτημα με το "διεπιστημονικό θέμα" είναι ιδιαίτερα σοβαρό από τη στιγμή που όντως γίνεται για να υπάρξει κάτι σαν "δύο διακριτά επίπεδα σπουδών", κάτι σαν "δύο κύκλους σπουδών", κάτι σαν αυτό που ζητάει η Ε.Ε ως προαπαιτούμενο για την εξίσωση του πτυχίου με το ευρωπαικό master (το είπαν άλλωστε και οι καθηγητές στο πρώτο τμήμα που έγινε για αυτό το θέμα και δεν νομίζω ότι άλλαξαν γνώμη, κι αν άλλαξαν πρέπει όντως να μας εξηγήσουν γιατί χρειάζεται να κάνουμε δεύτερη διπλωματική σ' αυτή τη σχολή!!!). Δεν είμαι υπέρ της εξίσωσης με master κύριως για αυτά τα προαπαιτούμενα που θέτει (μεγάλο θέμα θα συζητηθεί κι αυτό στη συνέλευση της Τρίτης). Πέρα όμως από το που πρέπει να πάει το κάθε μάθημα, ποιο να καταργηθεί/συγχωνευτεί κτλ για να μην πέσουμε σε καμία παγίδα πρέπει να θέσουμε και σαν φοιτητικός σύλλογος κάποιες οριοθετήσεις, κάποιες "κόκκινες γραμμές" για την καθημερινότητα μας, για το πτυχίο μας κτλ....Υπάρχει και το αγγλικό μοντέλο πανεπιστημίου με "χαλαρές" εξεταστικές και 12ωρα "φοιτητικής εργασίας" καθημερινά όμως :crazy2: (το οποίο πολλοί εκθείαζουν τελευταία και κάπως μου το θυμίζουν οι "στόχοι της αλλαγής του προγράμματος σπουδών" όπως περιγράφονται) γιαυτό και πρέπει να δούμε και τις κατευθύνσεις των αλλαγών όχι μόνο τα μεμονωμένα αποτελέσματα. Και πάντα κατά τη γνώμη μου πρέπει να σκεφτόμαστε ότι καθόλου δεν μας φταίει το πρόγραμμα σπουδών που αυτή τη στιγμή η ανεργία καλπάζει και ο απόφοιτος δυσκολευέται να απορροφηθεί από την αγορά εργασίας. Δεν μας λείπουν τα προσόντα οπότε καλό θα είναι και η κουβέντα για το πρόγραμμα σπουδών να απεμπλακεί από αυτό! Φτάνει πια με επιχειρήματα του τύπου "έτσι θα βρούμε πιο εύκολα δουλειά"!

(Υ.Γ. Κατα τ' άλλα ας φύγει κι η Άλγεβρα, ας φύγει και η Στατική...Ας μην συγχωνευθούν όμως μαθήματα όπως εδάφη που θα σημάνει επιπλέον φόρτος μες το εξάμηνο. :mrgreen: )

(Υ.Γ. Η συνέλευση της Τρίτης μπορεί να θέσει κατευθύνσεις και οριοθετήσεις όπως προείπα και είναι πολύ σημαντικό να γίνει....Γιατί κι ο καθένας έχει κι από μία άποψη επί των αποτελεσμάτων- απολήξεων, ας μην μας πιάνει τρέλα να το καθορίσουμε μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας...)
another brick
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Τρί, 08 Μαρ 2011 10:42 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό amelie_a » Δευτ, 09 Μαρ 2015 12:46 am

Δεν μου φαίνεται καλό που τα "Σίδερα 1" και τα "Σίδερα 2" θα γίνουν ένα μάθημα. Ήδη η ύλη που έχει το κάθε μάθημα ξεχωριστά είναι μεγάλη. Επίσης δεν νομίζω ότι μπορεί να πει κανείς ότι διδαχθήκαμε κάτι περιττό στα δύο αυτά μαθήματα ούτε ότι υπήρχε κάποια επικάλυψη. Αντιθέτως η δικιά μου εντύπωση είναι ότι αυτά τα μαθήματα είχαν και ένα πιο πρακτικό πνεύμα και ήταν πολύ ουσιαστικά. Την οργάνωση με τις σημειώσεις δεν την σχολιάζω καν γιατί απλά αγγίζουν την τελειότητα.
Άβαταρ μέλους
amelie_a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 8:27 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Δευτ, 09 Μαρ 2015 9:45 pm

Σχόλια τομέα Γεωτεχνικής επί της εισήγησης της Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών για το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών της Σχολής Πολ.Μηχ.

Και, επειδή για κάποιους μπορεί να έχει σημασία, η άποψη του κ.Γκαζέτα, όπως ήρθε στη λίστα της ΓΣ της Σχολής

Aγαπητέ κε Κοσμήτορα,

Διάβασα με προσοχή το προτεινόμενο πρός συζήτησιν νέο πρόγραμμα υποχρεωτικών μαθημάτων της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών.

Ειλικρινά θλίβομαι που έστω και ένα μέρος της Σχολής έχει προτείνει ένα τέτοιο καταστροφικό πρόγραμμα. [Αυτό δε ασχέτως των γεωτεχνικών μαθημάτων.]

Θεωρώ ότι το πρόγραμμα αυτό δεν θα άξιζε ούτε καν να συζητηθεί. Πρόκειται για μια πλήρη ανατροπή της λογικής και των μαθημάτων που έκαναν (και κάνουν) την Σχολή μας σημαντική και τους σπουδαστές μας περιζήτητους σε «δύση και ανατολή».


Γιώργος Γκαζέτας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό epicas » Δευτ, 09 Μαρ 2015 11:46 pm

amelie_a έγραψε:Δεν μου φαίνεται καλό που τα "Σίδερα 1" και τα "Σίδερα 2" θα γίνουν ένα μάθημα. Ήδη η ύλη που έχει το κάθε μάθημα ξεχωριστά είναι μεγάλη. Επίσης δεν νομίζω ότι μπορεί να πει κανείς ότι διδαχθήκαμε κάτι περιττό στα δύο αυτά μαθήματα ούτε ότι υπήρχε κάποια επικάλυψη. Αντιθέτως η δικιά μου εντύπωση είναι ότι αυτά τα μαθήματα είχαν και ένα πιο πρακτικό πνεύμα και ήταν πολύ ουσιαστικά. Την οργάνωση με τις σημειώσεις δεν την σχολιάζω καν γιατί απλά αγγίζουν την τελειότητα.


Συμφωνώ απολυτα μαζί σου . Η οργάνωση του μαθήματος και γενικότερα όλη η λογική του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος είναι υποδειγματική .
“Δε με ενδιαφέρει τι δουλειά κάνεις. Θέλω να μάθω τι λαχταράς- και αν τολμάς να ονειρευτείς ότι συναντάς αυτό που επιθυμεί η καρδιά σου. Δε με ενδιαφέρει πόσων χρονών είσαι. Θέλω να μάθω αν θα κινδυνεύσεις να φανείς σαν χαζός- για την αγάπη- για τα όνειρά σου- για την περιπέτεια που είναι η ζωή.”
Oriah Mountain Dreamer
Άβαταρ μέλους
epicas Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Τρί, 20 Σεπ 2011 2:04 am
Τοποθεσία: Sekempanti-Beyonseti-Stolmitiv
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Προσχέδια Νέου Προγράμματος Σπουδών

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τρί, 10 Μαρ 2015 12:00 am

Το κείμενο του Εγκέλαδου για το νέο πρόγραμμα σπουδών
https://egeladosntua.wordpress.com/2015 ... /#more-761
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες