Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τετ, 10 Φεβ 2016 9:25 pm

Μηπως το να περνα 16 μαθηματα εχει αντικτυπο στην ποιοτητα του αποφοιτου ...? Τι εχει καταλαβει απο αυτα που περασε τελικως ...? Εκτος και αν ειναι , τελικα , το νοημα της σχολης να περαστουν απλα μαθηματα ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό ze » Τετ, 10 Φεβ 2016 9:30 pm

TheMaster έγραψε:Μηπως το να περνα 16 μαθηματα εχει αντικτυπο στην ποιοτητα του αποφοιτου ...? Τι εχει καταλαβει απο αυτα που περασε τελικως ...? Εκτος και αν ειναι , τελικα , το νοημα της σχολης να περαστουν απλα μαθηματα ...

είμαστε τζιμάνια, περνάμε 16 και τα καταλαβαίνουμε. εσένα τι σε κόφτει;
ze
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Δευτ, 11 Μαρ 2013 8:50 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τετ, 10 Φεβ 2016 9:38 pm

Δεν με κοφτει ... Απλα ειχα καποιες αμφιβολιες για το αν γινεται ... Αλλα αφου με διαβεβαιωσες οτι γινεται ολα καλα ... :thumbup: :thumbup:
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό edchar » Τετ, 10 Φεβ 2016 11:13 pm

Off topic:
Θα σας μιλήσω λίγο για τον ψυχισμό μου!
Όλοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Ελληνικό Δημοτικό και Γυμνάσιο το 2005. Μετά ακολούθησα μεταπτυχιακές σπουδές στο προεραιτικό Λύκειο. Δεν έκανα ποτέ διαμαρτυρία για τους εντατικούς ρυθμούς σπουδών στο λύκειο που πήγαινα όπου είχε μαθήματα κάθε πρωί 8:15, απουσίες όταν έλειπα ενώ και τότε η οικογένεια είχε ανάγκη από το εργαζόμενο παιδί, τα συγγράμματα που έδιναν ήταν τραγικής ποιότητας ως επί των πλείστων και κανένας δεν σκέφτηκε να ζητήσουμε όλοι μαζί πιο Ικαριώτικους ρυθμούς εκπαίδευσης, καλύτερα βιβλία για όλους, να αγοράσει ο ΟΕΔΒ το Σαββάλα, τον Πατάκη και τον Πουκαμισά ρε παιδί μου, να παίρνουμε ελεύθερα ένα βιβλίο της προκοπής. Τότε λοιπόν ο μοναδικός μου γονιός με το εισόδημα ενός απλού ιδιωτικού υπαλλήλου, (είναι αυτοί που δουλεύουν επί 35+ χρόνια με ρυθμούς πιο έντονους από μας) με έγραψε Φροντιστήριο. Προφανώς και ήθελε το κακό μου γιατί το ήδη βάναυσο πρόγραμμά μου γινόταν πλέον τραγικό.
Και πιάνουμε κουβέντα με έναν Καθηγητή Μαθηματικών στο Φροντιστήριο την κλασική με τις Κοινωνιολογίες, τα Αρχαία και τα διάφορα τέτοια άχρηστα τότε σε εμάς τους "Θετικούς" και μας είπε: "Αγαπητά μου παιδιά, όταν φτάσετε να έχετε τις γνώσεις και την αρμοδιότητα να φτιάξετε ένα Πρόγραμμα Σπουδών για το Λύκειό σας, κάντε το τέλειο. Τώρα σκάστε και κολυμπήστε...". Και όταν ρωτήσαμε "Σκάστε και κολυμπήστε;" μας απάντησε "Όταν θα είστε σε καράβι που βουλιάζει και βρεθείτε στο νερό, είναι η κατάλληλη στιγμή να τα βάλετε με την τύχη σας. Μην τυχόν σκεφτείτε να κολυμπήσετε προς καμια στεριά.". Μέσα μου τότε σκέφτηκα, ότι δεν του κακόπεφτε το σύστημα αφού αυτό τον τάϊζε.
Μόλις ξεκίνησα τις σπουδές όμως στο Πολυτεχνείο κατάλαβα τί έφτεγε. Δεν υπήρχαν στο προεραιτικό Λύκειο τραπεζάκια στο προαύλιο και κομματόσκυλα να μας ανοίξουν τα μάτια, να πηγαίνουμε να "πιέζουμε μαζικά" στις συνελεύσεις των καθηγητών για να "φτιάξουμε" το Λύκειο. Να παλεύουν για τα παιδιά της Θεωρητικής που δεν ξέρουν πρόσθεση να παίρνουν προβιβάσιμο βαθμό στα Μαθηματικά ώστε να περνάει συγκεκριμένο ποσοστό. Αντίστοιχα και για των άλλων κατευθύνσεων με Αρχαία ας πούμε. Δεν υπήρχε κόμμα να μας δώσει μια σημείωση Ιστορία να περάσουμε. Γιατί δεν υπήρχαν, γιατί ήταν Φασίστες οι καθηγητές και δεν τα επέτρεπαν.
Αλλά το παιδί ήταν τυφλό και ζώο στο Λύκειο και δεν μπορούσε να φτιάξει μια παράταξη να κάνει τη δουλειά. Μετά όμως το beach bar στην Πάρο μεγάλωσε και ωρίμασε και απέκτησε τα ηγετικά χαρακτηριστικά που χρειάζονται για να λέει απέξω την κομματική ανακοίνωση.
Βασικά αυτό που δεν υπήρχε είναι η παράδοση βαθμών και το χαρτάκι με τις απουσίες που αν έμενες, έμενες στον τόπο, οπότε σεβόσουν αυτό που οι γονείς σου πληρώνουν γιατί έχανες χρόνια. Γιατί ο γονιός όσο αδιάφορος και να ήταν θα έβαζε ένα χέρι όταν το παιδί επί τρία χρόνια πάει 1η Λυκείου.
Αλλά τη λύση τη βρήκαμε. Τί διάολο μηχανικοί γινόμαστε; 10 χρόνια θέλει το μωρό να βγάλει τη σχολή; 10 να του δώσουμε. 14 θέλει; Ό,τι ζητήσει. Μα όταν αυτό το παιδί είναι και από την επαρχία και έμενε Εστίες θα μείνει μέσα όλα αυτά τα χρόνια; Τί; Εννοείς να το πιέσουμε; Να μας πάθει ψυχολογικά; Άπαπαπαπα... 10 και 14 χρόνια στις Εστίες (κάποιος φοιτητής στην απέξω...). Μα τί, να εντατικοποιήσουμε τις σπουδές και να μη τα μάθει καλά; Άπαπα... Πιπέρι. Ο φοιτητής πρέπει να πίνει το καφεδάκι του, να κάνει κριτική για μαθήματα χωρίς να ξέρει κάτι παραπάνω από το σε ποιά αίθουσα γίνονται, να partάρει ασύστολα, να κάνει τη ζωή του ρε παιδί μου.
Συγγνώμη, δεν άκουσα... Βγάζουμε από τη σχολή επιστήμονες με υπογραφή που από αυτήν θα εξαρτώνται ζωές; Σας παρακαλώ σαχλοί. Δεν πιέζουμε τα παιδιά. Τα παιδιά έχουν μόνο διακαιώματα. Υποχρέωση καμία!
Αμφιβάλλω αν ρωτήσουμε τους Έλληνες φορολογούμενους αν ξέρουν πόσους φοιτητές πληρώνουν να σπουδάζουν, πόσοι σπουδάζουν και αν νιώθουν κομπλέ με αυτό.

Και τώρα στα φλέγοντα...
Προσωπικα εχω περασει 21 μαθηματα σε 2 εξεταστικες και προσφατα ενα μελος του mqn σε σχετικο ποστ που εκανε περασε 16 μαθηματα στην εξεταστικη του Σεπτεμβρη και τυχαινει να ειναι και γνωστος μου και το επιβεβαιωνω. Κουμαντο στο ποτε και ποσο εχει θεληση ενας φοιτητης να ασχοληθει δεν σου επιτρεπω να κανεις. Δεν στοιχιζει σε κανεναν τιποτα

Συγχαρητήρια στα παιδιά που περάσανε 16 μαθήματα σε μία εξεταστική Περίοδο και 21 σε δύο. Θα επιθυμούσα ο Aionios13 να μου επιτρέψει τουλάχιστο να σχολιάσω. Εγώ θα δώσω συγχαρητήρια και σε αυτά που είναι πανέξυπνα και περνάνε όλα τα μαθήματα με 9+. Αυτό όμως τί σημαίνει; Ότι θα μεταφέρουν οι άσπλαχνοι καθηγητές τη βάση στο 9+ αφού κάποιοι παίρνουν 9+ στα μαθήματα; Μάλλον όχι. Επίσης, το πρόβλημα δεν είναι ότι αυτός που πέρασε 16 μπορεί να "έκλεψε". Το πρόβλημα είναι ότι αυτός μπορεί να δήλωσε ότι θα κατέβει σε 32 και έχει ήδη αναλυθεί ότι αυτό κοστίζει όταν δεν κατεβαίνει μετά και στα 32. Οι καθηγητές δεν έχουν πρόβλημα να διορθώσουν. Άσε που συνήθως διορθώνουν οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί των οποίων δουλειά τους δεν είναι αλλά για κει δεν κάνουμε καμιά κατάληψη. Όπως λοιπόν δεν βάζεις το όριο στο 9 επειδή κάποιος πήρε 9 δεν βάζεις το όριο στο 16 επειδή ένας πέρασε 16. Βάζεις ένα όριο όμως. Ο άλλος να σκέφτεται ότι έχει υποχρέωση να κοπιάζει γιατί ο Έλληνας πολίτης έχει κοπιάσει για να πληρώνει (ή να μην πληρώνει και να μην τον πιάνουν). Όχι "Δε μπιπ, 3 διπλές εξεταστικές το χρόνο, κάποια στιγμή θα τελειώσω". Έτσι δεν παίρνεις τη βαθιά γνώση που πρέπει να παίρνεις φεύγοντας από τη σχολή...

Off topic:
Έγινε χαμός να δίνονται δωρεάν σχεδιαστικά. Δωρεάν στον φοιτητή που έρχεται με το Porsche, το VW, το Saab, το Jeep. Γιατί ρε παιδί μου αυτός για να τα αγοράσει πρέπει να κάνει τη θυσία να το παρκάρει μια βδομάδα και να πάρει ΜΜΜ. Ναι είναι παιδιά που δεν έχουν 50 ευρώ για τα Σχεδιαστικά... Ναι να τα πάρουν. Αυτά τα παιδιά και μόνο. Να πάνε να κάνουν μία αίτηση στη μέριμνα με σχετικά χαρτιά ανέχειας, και να τα πάρουν. Αλλά δεν έχω 50 ευρώ για τα σχεδιαστικά αλλά έχω iPhone 6++ δεν πάνε μαζί. Μα σαν νέοι Παπανδρέου: "Οι σχολές έχουν λεφτά". Ναι έχουν λεφτά που πρέπει να αξιοποιούνται. Να αγοράζεται κανα υλικό να γίνει καμία πειραματική διπλωματική και όχι να παρουσιάζονται πειραματικές διπλωματικές με εικονικό πείραμα στο MatLab. Όχι να δίνονται χιλιάρικα για δεύτερο βιβλίο Οικοδομική επειδή "χρειάζεται στην εξέταση".

Off topic:
Και να ολοκληρώσω με τα κομματόσκυλα: Είστε πολύ τυχεροί που η πλειοψηφία σας γράφει κανονικά και τα έχετε κάνει έτσι σαν τους "πατεράδες" σας (τα μεγάλα κόμματα) που και 5 να ψηφίσουν, η γνώμη των 3 μετά είναι αρκετή να εκπροσωπεί τον φοιτητικό Σύλλογο. Ξέρετε τί εννοώ. Ψηφίζει το 1/10 των εγγεγραμμένων και αρκεί οι μισοί να μαζευτούν (αν δεν κάνω λάθος) για να είναι έγκυρη η συνέλευση (1/20) και από αυτούς να έχουν ίδια άποψη πάλι οι μισοί για να εκπροσωπούν τον φοιτητικό σύλλογο (1/40). Δυστυχώς για τους υπόλοιπους, σας γράφει και η σχολή ως κόμματα και δεν ασχολείται με το να σας στείλει σπίτια σας ως κομματογαβ και να σας δέχεται ως φοιτητές μόνο. Αυτό θα εννοούσαν μάλλον όταν λέγανε οι καθηγητές του Λυκείου ότι κάποια στιγμή θα θελήσετε να είστε εδώ.
Περιμένω την ποινή με τον αποκλεισμό από τους διαχειριστές γιατί προσβάλλω τα σκυλιά.. Παρακαλώ μόνο επειδή δεν έχω προφίλ στο Facebook να μου επιτρέπεται η πρόσβαση στο topic με την εκδρομή του 3ου έτους.
Δε θέλω να με αγαπούν πολλοί, θέλω να με αγαπούν λίγοι και πολύ!
Άβαταρ μέλους
edchar
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Τετ, 12 Φεβ 2014 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Nysta » Τετ, 10 Φεβ 2016 11:22 pm

edchar τόσο συσσωρευμένη εμπειρία ζαλίστηκα. By the way, στις εκλογές ψηφίζουν περίπου οι μισοί εγγεγραμμένοι. Προφανώς όλοι αυτοί είναι χαζοί. Οι έξυπνοι γράφουν στα(έγιναν 2;) φόρουμ της σχολής. Με ψευδώνυμο. Και γενικά ζητάνε όλες οι ψηφοφορίες, εκλογές να γίνουν ηλεκτρονικά μακριά από κάθε δημόσιο διάλογο. Πόσο θλιβερό είναι να προσπαθείς να αποδείξεις ότι έχουν άδικο όοολοι οι άλλοι..
Η πληρότητα του μπλε κάδου είναι ευθέως ανάλογη με το επίπεδο του διαλόγου στο forum..
Άβαταρ μέλους
Nysta
 
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: Πέμ, 08 Οκτ 2009 3:49 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Πέμ, 11 Φεβ 2016 12:38 am

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!

Το καθιερωμένο Psycho ποστ, προϊόν της τρέλας και της αποχαύνωσης, τόσο του διαβάσματος της εξεταστικής, όσο και του εξαμηνιαίου κλεισίματος στο σπίτι, ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ να λείπει από αυτό το τόπικ! :clap:


Τα απωθημένα από τα Λυκειακά χρόνια που χωρίσαμε με τη Μαιρούλα, το άπειρο διάβασμα που έριξα στη στατική και κόπηκα με 4, οι ατέλειωτες ώρες που έχασα σε βαρετά μαθήματα του πρώτου έτους γιατί δεν μπορούσα να πω στους γονείς μου ότι προτιμώ να πάω για καφέ, λίγο κομματοσκυλοσύνη, γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πώς ο Γιωργάκης που είναι σε παράταξη είναι καλύτερος φοιτητής από εμένα και τον μισώ, λίγο μπηχτή για το φόρουμ, γιατί θα έπρεπε να μας έχουνε καλύτερες σημειώσεις οι μαλάκες, τι τους πληρώνουμε;

Και σε όλα αυτά, κανείς δεν σκέφτεται τον καημένο Έλληνα φορολογούμενο, που πέρα από τα πανεπιστήμια, πληρώνει και τα Δρομοκαΐτεια.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό digenis » Πέμ, 11 Φεβ 2016 1:12 am

Για να μην παρεξηγηθώ δηλώνω απ την αρχή πως δεν είμαι υπέρ του μέτρου των 10 ή 12 ή 15 ή γενικα συγκεκριμενων μαθημάτων ανά εξάμηνο. Ωστόσο πριν αρχίσουμε όλοι να αντιδρούμε και να φωνάζουμε καλό θα ήταν να κάτσουμε να σκεφτούμε πραγματικά τις επιπτώσεις του. Γιατί μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνεται οτι είναι ενάντια στους φοιτητές αλλά ίσως μακροπρόθεσμα μας βγει σε καλό. Όταν ένας ανθρωπος στοχευμένα επικεντρώνεται κάπου είναι πιο πιθανό να πετύχει το στόχο του απ ότι να το αφήνει στο φλου και ότι γινει. Και δε νομιζω οτι οι καθηγητές είναι τόσο κακοί και εχθρικοί ώστε να θέλουν να μας βασανίζουν μέχρι να πάρουμε πτυχείο και να μας έχουν σε κάθε εξεταστική στα θρανία. Το όριο των 12 μαθημάτων θα μας << αναγκάσει >> απλά να κάτσουμε και να οργανωθούμε επειδή προφανώς έχουμε μάθει να είμαστε συνεπείς μόνο υπό πίεση και όχι απο φιλότιμο.
Άβαταρ μέλους
digenis
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ, 08 Ιαν 2014 8:51 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Nysta » Πέμ, 11 Φεβ 2016 1:30 am

δίκιο έχεις digenis. Τα μέτρα λιτότητας κάνουν τους γονείς μου στοχευμένα να επικεντρώνονται για το πως θα ζήσουμε. Μακροπρόθεσμα θα μας βγει σε καλό. Όπως λέγανε οι παππούδες στις πλατείες το '11, «θέλετε πείνα για να μάθετε». Πολύ λογικό αυτό. Όταν πιέζεσαι εξάλλου είναι γνωστό ότι κάνεις πιο νηφάλιες επιλογές που δεν τις μετανιώνεις μια ζωή. Τύπου άφησα να καθορίζουν το τι κάνω και δεν έκανα αυτό που ήθελα για τον εαυτό μου είναι ένα μοτίβο που δεν εκπέμπεται καθόλου νοσταλγικά από τον ξένο κινηματογράφο στην προσπάθεια να δείξουν την αγανάκτηση μιας μεγαλύτερης ηλικίας που μπήκε στο college και μετά δούλευε να αποπληρώσει φοιτητικά δάνεια. Καθηγητές μας είναι, για αυτό ήταν υπέρ του νόμου Γιαννάκου, Αρβανιτόπουλου, Σχεδίου Αθηνά, περικοπής οποιασδήποτε φοιτητικής παροχής(ο ίδιος ο κουτσογιάννης έλεγε για ηλεκτρονικό σύγγραμα), αξιολόγηση, απολύσεις διοικητικών. Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά το να σου δίνει κάποιος ένα εργαλείο που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μόνο έτσι όπως το θέλει αυτός δεν είναι «καλή θέληση» από μεριάς καθηγητών.
Η πληρότητα του μπλε κάδου είναι ευθέως ανάλογη με το επίπεδο του διαλόγου στο forum..
Άβαταρ μέλους
Nysta
 
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: Πέμ, 08 Οκτ 2009 3:49 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Πέμ, 11 Φεβ 2016 1:40 am

Off topic:
θα ηθελα να ρωτησω λιγο ολους αυτους που φωναζουν οτι αυτο το μετρο οδηγει σε εντατικοποιηση των σπουδων και σαν αποτελεσμα ο φοιτητης δεν εχει ελευθερο χρονο να ασχοληθει με πολιτικη , τεχνες κτλ κτλ Εμεις που δεν χρωσταμε τπτ πως βρισκουμε χρονο να ασχοληθουμε με τα ενδιαφεροντα μας ?? Εκτος και αν μας θεωρειτε ντε φακτο φυτα και οτι δεν κανουμε τπτ αλλο απο να ασχολουμαστε με μαθηματα και την σχολη ...
Spoiler: show
οχι πως εχουμε και αλλα ενδιαφεροντα εκτος απο την σχολη :lol: :lol:
Επισης αν θεωρητικα περνας 15(και πολλα λεω)μαθηματα το ετος σε πεντε χρονια εχεις τελειωσει ... Δλδ πεντε μαθηματα την εξεταστικη , φορτος εργασιας που δεν νμζω να ειναι απαγορευτικος για καποιον που θελει να ασχοληθει με την σχολη αλλα και με αλλα πραματα ...(και αυτο για να τελειωσουν στα πεντε ετη , για εξι χρονια ο αριθμος ειναι γυρω στα 3-4)
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Nysta » Πέμ, 11 Φεβ 2016 1:46 am

themaster, αν θεωρούσε ο καθένας φυσιολογικό αυτό που κάνει ο ίδιος δεν θα πηγαίναμε πουθενά. Ας κοιτάξουμε λίγο γύρω μας
Η πληρότητα του μπλε κάδου είναι ευθέως ανάλογη με το επίπεδο του διαλόγου στο forum..
Άβαταρ μέλους
Nysta
 
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: Πέμ, 08 Οκτ 2009 3:49 am
Έτος εισαγωγής: 2009

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης