Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Shi » Τρί, 09 Φεβ 2016 1:13 am

ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΙΟ ΔΗΛΩΣΗΣ 12 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (pdf)
και την εντατικοποίηση των σπουδών μας που δεν έχει όριο!


Ο κ.Κουτσογιάννης και τα μέλη ΔΕΠ της σχολής, αφού είδαν ότι δεν μπορούσαν να θεσμοθετήσουν το όριο δήλωσης μαθημάτων , μιας και ένα μεγάλο κομμάτι του φοιτητικού συλλόγου ήταν στη Γενική Συνέλευση Τμήματος, αλλά και σε επόμενη παράσταση διαμαρτυρίας, και δήλωσε με ξεκάθαρο τρόπο την αντίθεσή του σε αυτό το μέτρο , αποφάσισαν να το περάσουν «νύχτα», εν μέσω εξεταστικής περιόδου και πίσω από την ασφάλεια του ηλεκτρονικού υπολογιστή τους. Από το «ζωντανό» διάλογο του μπλογκ της σχολής, το μέτρο ψηφίστηκε με ένα συντριπτικό 42-0! Εε, μάλλον θα είναι για το καλό μας… Ή μήπως οχι;

Ανέκαθεν, όταν γινόταν προσπάθεια να περάσουν εκπαιδευτικοί νόμοι που περιλαμβάνουν τέτοια μέτρα, τα υπουργεία και οι κυβερνήσεις ή οι πρυτανείες, και κατ΄επέκταση στην δικιά μας περίπτωση, η κοσμητεία της σχολής, προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι για το καλό μας αλλά και ότι έρχονται να λύσουν χίλια δυο προβλήματα που μας ταλανίζουν. Αυτή τη φορά η επιτροπή προπτυχιακών σπουδών (ΕΠΣ) και στη συνέχεια ο κοσμήτορας χρησιμοποίησαν πληθώρα πειστικών επιχειρημάτων. Αρχικά, τα μέλη της ΕΠΣ εντόπισαν δυσκολίες στον προγραμματισμό των εξετάσεων ως απόρροια της ΠΝΠ για τη διεξαγωγή της επί πτυχίω διπλής εξεταστικής.
Είναι κατά τη γνώμη μας υποκριτικότατο το γεγονός ότι για πρώτη φορά που οι καθηγητές αποφάσισαν να εκφράσουν την εναντίωση τους σε ένα νόμο ήταν αυτή, και όχι για παράδειγμα στον προϋπολογισμό για την παιδεία αλλά ταυτόχρονα έχουν το θράσος να λένε πως λόγω της υποχρηματοδότησης, δεν υπάρχουν λεφτά για κόλλες ή για να πληρώνουν επιτηρητές στις εξετάσεις, και άρα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος ώστε οι φοιτητές να δίνουν μόνο τα μαθήματα τα οποία πρόκειται να περάσουν. Πάνω σε αυτό χρησιμοποιούν και το επόμενο αφοπλιστικό επιχείρημα του φοιτητή που δήλωσε 63 μαθήματα, έδωσε 5 και δεν πέρασε κανένα!

Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν μας μιλούν για ένα μέτρο που έρχεται να διασφαλίσει ότι σε αυτή τη σχολή οι φοιτητές θα αποκτούν ουσιαστική γνώση και όχι ότι απλά θα περνάνε μαθήματα, αυτό που κωδικοποιούν δηλαδή ως «να σταματήσει να είναι εξεταστικό κέντρο η σχολή». Ωστόσο είναι προφανές ότι αυτό το μέτρο έρχεται να επιτελέσει το ακριβώς αντίθετο. Εξεταστικό κέντρο γίνεται μία σχολή όταν ο φοιτητής από τη πρώτη μέρα του εξαμήνου έχει στο μυαλό του την επόμενη εξεταστική, τα μαθήματα που θα δώσει και θα περάσει και συνεπώς κάνει ένα προγραμματισμό για τις σπουδές του με βάση αυτόν μόνο τον παράγοντα. Είδαμε πως η σχολή έχει ήδη δημοσιεύσει και το πρόγραμμα της εαρινής εξεταστικής. Άρα πλέον ο φοιτητής και η φοιτήτρια που πλήττονται από τη βάναυση οικονομική κατάσταση, που ενδεχομένως να εργάζονται ή να έχουν άλλες πόσες υποχρεώσεις, και που βλέπουν τις σπουδές τους ταυτόχρονα να χάνουν μέρα με τη μέρα το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα τους, μπαίνουν σε μία λογική που δεν βρίσκουν νόημα στο να κοινωνικοποιούνται, να ασχολούνται με τα συλλογικά δρώμενα, να πολιτικοποιούνται και να αξιοποιούν γενικά τον ελεύθερό τους χρόνο με ένα πιο δημιουργικό τρόπο. Επίσης είναι προφανές ότι με αυτόν τον τρόπο παρατείνεται ο χρόνος σπουδών όλων των φοιτητών και πόσο μάλλον εκείνων των συναδέλφων που για τον ένα ή τον άλλον λόγο χρωστούν πολλά μαθήματα.

Δεν μπορούμε να παραβλέπουμε το γεγονός ότι αυτό το μέτρο έρχεται πλάι και με την αναστολή της φοιτητικής ιδιότητας τουλάχιστον για ένα εξάμηνο σε περίπτωση που είτε κατά τη διάρκεια της εξέτασης είτε εκ των υστέρων(!) διαπιστωθεί η χρήση κινητού τηλεφώνου. Για μας είναι λοιπόν προφανές ότι η διοίκηση κινείται σε μία κατεύθυνση πλήρους πειθάρχησης αφού κάτι τέτοιο μπορεί να ανοίξει το δρόμο για το τσάκισμα κάθε ριζοσπαστικής φωνής που αντιτίθεται σε κανονισμούς και «όρια» που τίθονται αυθαίρετα και μόνος στόχος τους είναι να πλήξουν την πλειοψηφία των φοιτητών και τις διεκδικήσεις τους.

Όλα αυτά μας κάνουν να αναρωτιόμαστε πως ορίζουν στο μυαλό τους οι καθηγητές και η διοίκηση το ποια σχολή είναι καλή και ποια όχι. Συχνά, ακούμε το επιχείρημα του υψηλού στάτους της σχολής μας. Βλέπουμε όμως πως το κριτήριο δεν είναι η ποιότητα των σπουδών η οποία παρέχεται στους φοιτητές . Μπορεί να μην έχουμε δεύτερη κόλλα να γράψουμε, μπορεί οι καθηγητές να αρνούνται να κάνουν μάθημα για ασήμαντους λόγους, μπορεί να κόβονται όλο και περισσότερα συγγράμματα και σημειώσεις αλλά αρκεί η μηδαμινή χρηματοδότηση του ιδρύματος να δίνεται για τα ερευνητικά μεγάλων ομίλων και για τα συμφέροντα άλλων και όχι για τις ανάγκες τις δικές μας και της κοινωνίας. Είναι πετυχημένο άραγε ένα μάθημα όταν κόβεται το 80% των εξεταζόμενων ή όταν υπάρχουν οι όροι και οι προϋποθέσεις για να μπορεί ο καθένας και η καθεμιά να διαβάζει με αξιοπρέπεια; Δεν μπορούμε να δεχτούμε μέτρα που έρχονται υποτίθεται να πατάξουν τις αντιγραφές όταν αυτό το πράγμα γεννάται από το γεγονός ότι η ποιότητα των μαθημάτων συνεχώς υποβαθμίζεται, η εξετάσεις γίνονται παράλογα όλο και πιο δύσκολες. Δείχνει ξεκάθαρη πολιτική σκοπιμότητα το ότι ούτε λόγος γίνεται για μηχανισμούς αντιγραφής ΔΑΠ-φροντηστηρίων που λειτουργούν χρόνια στη σχολή και σιγοντάρονται και από καθηγητές.

Είναι πλέον πασιφανές ότι δεν μπορούμε να εμπιστευόμαστε κανένα που λέει ότι θέλει το καλό μας και ότι μάλιστα γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες μας από εμάς τους ίδιους. Δεν τίθεται θέμα διαλόγου με εκείνο το κατεστημένο που επανειλημμένως έχει αποδείξει ότι εξυπηρετεί τα δικά του συμφέροντα και όχι των φοιτητών. Η πραγματικότητα έχει δείξει πως ο μόνος νικηφόρος δρόμος για να επιβάλουμε τις ανάγκες μας είναι μέσα από τις συλλογικές μας διαδικασίες. Αυτόν ακολούθησαν οι συνάδελφοι στους Ηλεκτρολόγους Πάτρας, όπου επιβλήθηκε αντίστοιχο όριο πέρσυ και πέτυχαν την αναστολή του. Αυτόν πρέπει να ακολουθήσουμε και τώρα. Μέσα από αυτές θα ορίσουμε τους όρους με τους οποίους θα σπουδάζουμε . Μέσα από αυτές θα δώσουμε μια δυναμική απάντηση σε αυτούς που μας θέλουν με σκυμμένο το κεφάλι, που παραβιάζουν τις αποφάσεις και τα κεκτημένα του φοιτητικού κινήματος.
Το όριο δήλωσης μπορεί να πέρασε αλλά δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί! Κανείς φοιτητής/τρια να μην γραφτεί στο εξάμηνο, με αγώνες θα παρθεί το μέτρο πίσω! Όλη η εξουσία στις Γενικές Συνελεύσεις για να δώσουμε τις μικρές και μεγάλες μάχες που έρχονται!


ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ Φ.Σ. ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 17/2


Ανεξάρτητη Αριστερή Παρέμβαση - ΕΑΑΚ
«Απ’ τα τσακάλια δεν γλιτώνεις, με ευχές και παρακάλια»
«Κι (…) Αν είν’ ο λάκκος σου, πολύ βαθής, χρέος με τα χέρια σου, να σηκωθείς».
Άβαταρ μέλους
Shi
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Παρ, 21 Δεκ 2012 6:11 am
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τρί, 09 Φεβ 2016 1:48 am

Το όριο δήλωσης μπορεί να πέρασε αλλά δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί! Κανείς φοιτητής/τρια να μην γραφτεί στο εξάμηνο, με αγώνες θα παρθεί το μέτρο πίσω!

Εγω παλι επιλεγω να γραφτω και στο εξαμηνο και να στηριξω το μετρο, που δεν βλεπω τι ζημια κανει στους φοιτητες.. Δηλαδη, περα απο το να ξεβολευει ελαχιστους φοιτητες καθε χρονο (3×24=72, ποιος τελειωνει τη σχολη σε 3 χρονια ρε παιδια, δουλευομαστε μεταξυ μας), οι οποιοι φοιτητες κατεβαζουν συστημα τζοκερ, λοττο, προτο, κ.ο.κ. ψαχνοντας τις σκουπες και τα 4αρια που με παρακαλητο θα γινουν 5αρια, ποιους αλλους ριχνει αυτο το μετρο;

Ειναι ξεκαθαρα αλλη μια προφαση για να υπαρξει τυφλη αντιδραση απο την συγκεκριμενη μεριδα φοιτητων που εχουν ενα ..παθος για επανασταση.

Υ.Γ.
...μπορεί να κόβονται όλο και περισσότερα συγγράμματα και σημειώσεις...


Οσο για αυτο το μερος, εντελως πληροφοριακα να αναφερω πως :

1) Στην Γερμανια (τριτη χωρα στην παγκοσμια καταταξη τριτοβαθμιας εκπαιδευσης) δεν δινονται συγραμματα στους φοιτητες, καθως δεν χρειαζονται.. Η πλειοψηφια των φοιτητων της σχολης μας δεν ανοιγει τα βιβλια που παιρνει και προσωπικα το βρισκω εντελως υποκριτικο να γκρινιαζουμε για βιβλια, ειδικα την εποχη του διαδικτυου, που μπορει ο καθε καθηγητης να ανεβασει λιγα pdf και να γινει η δουλεια. Οχι μονο αυτο, αλλα και τα παιδια του δημοτικου καλουνται να επιστρεψουν τα βιβλια τους στο τελος της χρονιας! Και οικονομικο, και οικολογικο.. Βεβαια, προφανως κατι θα βρουν να γκρινιαξουν οι συνηθεις υποπτοι..

2) Οι καλυτερες σημειωσεις, γινονται μεσα στο μαθημα παιδια.. Ειναι και τσαμπα, ειναι και χρησιμοτερες απο τα βιβλια, απλα πρεπει να ειναι παρων ο φοιτητης να τις γραψει (ζημιααα)! Στα τραπεζακια παντως, σημειωσεις δεν υπαρχουν, εκτος απο κατι κακογραμμενες της ΔΑΠ. Ο νοων νοειτω, αν και δεν πολυχρειαζεται ιδιαιτερο μυαλο, φανταζομαι (και ελπιζω).
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Τρί, 09 Φεβ 2016 3:43 am

GiannisRad έγραψε:1) Στην Γερμανια (τριτη χωρα στην παγκοσμια καταταξη τριτοβαθμιας εκπαιδευσης) δεν δινονται συγραμματα στους φοιτητες, καθως δεν χρειαζονται.. Η πλειοψηφια των φοιτητων της σχολης μας δεν ανοιγει τα βιβλια που παιρνει και προσωπικα το βρισκω εντελως υποκριτικο να γκρινιαζουμε για βιβλια, ειδικα την εποχη του διαδικτυου, που μπορει ο καθε καθηγητης να ανεβασει λιγα pdf και να γινει η δουλεια. Οχι μονο αυτο, αλλα και τα παιδια του δημοτικου καλουνται να επιστρεψουν τα βιβλια τους στο τελος της χρονιας! Και οικονομικο, και οικολογικο.. Βεβαια, προφανως κατι θα βρουν να γκρινιαξουν οι συνηθεις υποπτοι..

2) Οι καλυτερες σημειωσεις, γινονται μεσα στο μαθημα παιδια.. Ειναι και τσαμπα, ειναι και χρησιμοτερες απο τα βιβλια, απλα πρεπει να ειναι παρων ο φοιτητης να τις γραψει (ζημιααα)!


Εσύ, που, υποτίθεται ότι λυσσάς για γνώση και δεν πας στις εξεταστικές για να περάσεις το μάθημα τουρίστας (και μπράβο σου, ειλικρινά), είσαι πρώτος από όλους που δεν έπρεπε να λέει τέτοιες πατάτες. Να σου δώσω παράδειγμα:

Για τις ανάγκες του θέματος στο μάθημα "Υδραυλικές Κατασκευές - Φράγματα", το οποίο και παρακολούθησα ανελλιπώς έχω ανατρέξει σε τρία (!) βιβλία:
α)Υδραυλική ανοιχτών αγωγών και ποταμών (μου δόθηκε στο ομώνυμο μάθημα). Πολύ καλό και πλήρες βιβλίο . Απαραίτητο ΚΑΙ για την εξέταση του μαθήματος
β) "Μικρά Υδροηλεκτρικά Έργα", Παπαντώνης (μου δόθηκε στο αντίστοιχο μάθημα)
γ) "Υδροδυναμικά Έργα - Φράγματα", Τσόγκας (μου δόθηκε στο μάθημα των φραγμάτων), Και από εκεί διάβασα για την εξέταση

Τα βιβλία είναι μια χρήσιμη πηγή πληροφοριών, απαραίτητη για ένα μηχανικό που έχει επίγνωση ότι δεν γίνεται να ξέρει τα πάντα απ΄έξω ούτε να τα βρίσκει όλα στις προσωπικές του σημειώσεις, την οποία, εγώ προσωπικά, δεν θα μπορούσα να αποκτήσω με δικούς μου πόρους. Στη δουλειά σου, αργότερα, για κάθε πρόβλημα που θα συναντάς, θα χρειαστεί να ανατρέχεις συνεχώς στη βιβλιογραφία.

Οι σημειώσεις του μαθήματος, κατά κανόνα έχουν το "ζουμί", με το οποίο περνάς το μάθημα μεν, αλλά έχουν ένα άνω γνωστικό όριο δε. Αν είναι δυνατόν να καταντάμε στο να λέμε ότι είναι χρησιμότερες από τα βιβλία. Αυτό είναι ο ορισμός της ωφελιμιστικής αντιμετώπισης της γνώσης.

Και εγώ, προφανώς, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το να αντιμετωπίζεις τη γνώση όπως γουστάρεις. Ο καθένας (θα έπρεπε να) είναι ελεύθερος να κάνει ότι γουστάρει με τη ζωή του και να τη διαμορφώνει όπως αυτός θέλει.
Αλλά μη μας το παίζεις ρε αδερφέ και επιστήμονας που ρουφάει τη γνώση με τη σέσουλα, λέγοντας τέτοιες κουταμάρες, στην προσπάθειά σου να την πεις σε καναν αριστερό. ΈΛΕΟΣ

Υ.Γ. Όταν δεν έχουμε ιδέα για τι πράγμα μιλάμε, καλύτερο είναι να μην κάνουμε τους φωστήρες. Αν ήσουν όντως ειλικρινής και είχες επίγνωση του τι έλεγες και δεν το έκανες απλά από τυφλή αντίδραση, θα δεχόμουν ας πούμε ενστάσεις του τύπου "Δεν υπάρχει λόγος να παίρνεις το βιβλίο του Τσόγκα, από τη στιγμή που υπάρχει το "Design of Small Dams, του USBR" που είναι και free" (αν και υπάρχει ένα θέμα με το κατά πόσο είμαστε εξοικειωμένοι με την ξένη τεχνική ορολογία).

Υ.Γ.2. Για να ανεβάσει ο καθηγητής pdf στο mycourses πρέπει είτε να είναι προϊόν δικής του δουλειάς, είτε να είναι free υλικό, όπως το παραπάνω παράδειγμα. Σε κάθε άλλη περίπτωση αυτό δεν μπορεί να γίνει για προφανείς λόγους. Βέβαια, όταν έγινε η κομπίνα που τα βιβλία που ήταν στις εκδόσεις του ΕΜΠ πήγαν σε ιδιωτικούς εκδοτικούς οίκους, μόνο οι αριστεροί φωνάζαμε. Φυσικό επακόλουθο είναι να λέμε τώρα "δεν έχουμε λεφτά να αγοράζουμε βιβλία.Δεν τα πολυχρειάζεστε. Ας τα κόψουμε".

Υ.Γ.3 Μη χρησιμοποιούμε την οικολογία μόνο κατά το συμφέρον μας. Το πρόβλημα του πλανήτη δεν είναι αποτέλεσμα των βιβλίων που τυπώνονται παγκοσμίως. Πολλώ δε μάλλον, τη στιγμή που έχουν και μια μεγάλη χρησιμότητα.

Υ.Γ.4 Να τελειώνουμε με τον μύθο ότι όποιος παρακολουθεί είναι αυτόματα καλός φοιτητής ή αξίζει περισσότερο από τους υπόλοιπους ή ρουφάει περισσότερη γνώση. Έχω γνωρίσει φοιτητές που είναι κάθε μέρα στο μάθημα και δεν έχουν πάρει μυρωδιά, όπως και φοιτητές που ασχολήθηκαν μόνο στα τελευταία 2-3 εξάμηνα και έκαναν τρομερές διπλωματικές.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό vasilis1089 » Τρί, 09 Φεβ 2016 5:48 am

Άργησα λίγο να μπω στη συζήτηση, αλλά ρε παιδιά:

"Εξεταστικό κέντρο γίνεται μία σχολή όταν ο φοιτητής από τη πρώτη μέρα του εξαμήνου έχει στο μυαλό του την επόμενη εξεταστική, τα μαθήματα που θα δώσει και θα περάσει και συνεπώς κάνει ένα προγραμματισμό για τις σπουδές του με βάση αυτόν μόνο τον παράγοντα"

..νομίζω ότι ακόμα και αν κάποιος είναι 5ο έτος και χρωστάει 33 μαθήματα εαρινού, θα έχει σίγουρα στο μυαλό του 12 μαθήματα τα οποία θα θέλει να περάσει. Και σε κάθε περίπτωση το να περνάς 8 μαθήματα ανά εξεταστική είναι... ευλογία.
Το θέμα είναι πώς γίνονται αυτά τα μαθήματα και πώς γίνονται οι εξεταστικές. Από τις αλλαγές που γίνανε δεν αναφέρεται πουθενά η σχολή στις τρανταχτές αποτυχίες. Επίσης, είναι θέμα κατά τη γνώμη μου το ότι δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα στο συγκεκριμένο κανονισμό πώς κάποιος θα παίρνει το "bonus" των μαθημάτων στη δήλωση. Από τον αριθμό των μαθημάτων που χρωστάει και από το εξάμηνο που είναι; Από την απουσία του σε κάποιες προηγούμενες εξεταστικές; Από το βαθμό του (και με ποια λογική ; ) ; ...Γενικά τόσο δύσκολο είναι;

Όσον αφορά τη συζήτηση για τα βιβλία και τις σημειώσεις, να προσθέσω: πραγματικά, όσοι είναι οικολόγοι μπορούν να επιστρέφουν τα βιβλία, δεν τους εμποδίζει κανείς!
vasilis1089
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τετ, 08 Φεβ 2012 11:16 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τρί, 09 Φεβ 2016 1:47 pm

Με συγχωρεις συναδελφε, το οτι τα βιβλια δεν ειναι χρησιμα στη σχολη μας που ειπα, ηταν λαθος.. Λαθος βεβαια επειδη εκφραστηκα με απολυτο τροπο.

Ομως, ο λογος για τον οποιο το ειπα, ηταν κυριως για το ενδιαφερον της καταστασης στη Γερμανια, καθως και το αλλο μισο για της σημειωσεις. Ηταν το γεγονος οτι οτιδηποτε συμβει στη σχολη, βγαινουν ανακοινωσεις με τις οποιες εγω δεν πολυσυμφωνω.

Παρε παραδειγμα τις σημειωσεις της Γεωδαισιας. Εγω δεν ηξερα καν οτι υπηρχαν και ομως περασα το μαθημα. Οποιον φοιτητη γνωστο μου και να ρωτησα, κανεις δεν τις ειχε ανοιξει. Και ομως, καποιες παραταξεις εβγαλαν ανακοινωσεις επειδη ταχα μου αυτες οι σημειωσεις ειναι η πηγη της γνωσης...

Να αναλυσω τη θεση μου: δεν θεωρω σωστο να μην παιρνουμε βιβλια, εγω προσωπικα τα περισσοτερα τα ανοιγω, πολλα ομως και ποτε. Ομως, αυτο δεν σημαινει οτι ρολος του πανεπιστημιου ειναι να γεμιζει την προσωπικη μου βιβλιοθηκη για το μελλον. Το οτι θα τα χρειαστω εγω στο μελλον, σημαινει οτι θα πρεπει να τα αγορασω, οχι να μου τα χαρισουνε. Γιατι αμα τα αγορασω μονος μου, θα αγορασω μονο αυτα που μου χρειαζονται, οχι ενα πασπαρτου γνωσης που απλα θα σκονιζεται στη βιβλιοθηκη.. Εξαλου, για one and done καταστασεις, υπαρχει και η βιβλιοθηκη της σχολης.

Υ.Γ. Προσωπικα, δεν θεωρω οτι μαζευω τη γνωση με τη σεσουλα ουτε πως ειμαι ο τρανος φοιτηταρας. Βασικα δεν ειμαι Και 5αρια εχω, και μαθηματα που δεν εχω ιδεα τι λενε και τα περασα. Εδω γινεται συζητηση για το πως πρεπει να ειναι το πανεπιστημιο, οποτε το θεμα το παμε...θεωρητικα! Δεν νομιζω πως η μια μου ιδιοτητα, ως "ρεμαλι", μου στερει το δικαιωμα να συμμετεχω σε θεωρητικες συζητησεις.

Υ.Γ.2. Το οτι μερικοι που μπαινουν δεν νιωθουν και μερικοι νιωθουν χωρις να χρειαστει να μπουν, δεν σημαινει πως ο μεσος ορος οσων μπαινουν δεν γνωριζει περισσοτερα απο τον μεσο ορο οσων δεν μπαινουν. Αν δεν ισχυει το τελευταιο, ο θεσμος της διδασκαλιας εχει αποτυχει.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Yuko » Τρί, 09 Φεβ 2016 2:38 pm

Οποιος εχει παρει ποτε 9 και 10(και γεωδαισιες και οτιδηποτε αλλο εκτος εξαιρεσεων) ξερει πως εχεις αναγκη τα βιβλια οπωσδηποτε. Ολοι εχουμε δικαιωμα στο να ειμαστε μετριοι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα σχεδιαστει η σχολη με βαση τη μετριοτητα.
Yuko
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Κυρ, 05 Οκτ 2014 10:52 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τρί, 09 Φεβ 2016 4:37 pm

Τα βιβλία είναι και πρέπει μα αντιμετωπίζονται ως πηγή γνώσης όχι ως εργαλείο για την εξέταση, για την οποία προσωπικά καταλήγω ότι ίσως ειναι και το ποιο άχρηστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αν θέλουμε να βγάζουμε μηχανικούς που θα έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζονται και να μαθαίνουν συνεχώς τότε επ ουδενί μπορούμε να τους στερούμε τα θεμέλια της γνώσης τους. Θα σύμφωνησω όμως ότι υπάρχουν βιβλία που δεν ανοιξαμε ποτέ. Από την εμπειρία μου όμως είναι βιβλία τα οποία είναι άχρηστα έτσι κι αλλιώς. Επομένως πριν λέμε δεν χρειάζονται γιατί δεν τα άνοιξε κάποιος προσωπικά στο τεράστιο χρονικό διάστημα τους ενος εξαμηνου που μελέτησε τις ατέλειωτες ώρες ενα επιστημονικο αντικείμενο, να πάμε μέχρι την βιβλιοθήκη να πιάσουμε στα χέρια μας ένα πραγματικα καλό βιβλίο και μετά να το ξανά συζητησουμε.
Off topic:
Μ αυτά που ακούω εδώ μέσα θα πέσουν τα πλούσια μαλλιά μου και θα μου καταστρέψετε το όνειρο μου να παίξω σε διαφήμιση ουλτρεξ. κανονιστε
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τρί, 09 Φεβ 2016 5:14 pm

Yuko έγραψε:Οποιος εχει παρει ποτε 9 και 10(και γεωδαισιες και οτιδηποτε αλλο εκτος εξαιρεσεων) ξερει πως εχεις αναγκη τα βιβλια οπωσδηποτε. Ολοι εχουμε δικαιωμα στο να ειμαστε μετριοι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα σχεδιαστει η σχολη με βαση τη μετριοτητα.

Προς θεου, δεν αντιμαχομαι την σημασια των βιβλιων. Πρεπει να δινονται, αλλα γιατι να χαριζονται;

Δεν βλεπω γιατι ο Γιωργος που δεν σπουδαζει, να πληρωνει (και) τα βιβλια σου και αφου αποφοιτησεις να πληρωνει και για τις υπηρεσιες σου, αμα ποτε σε χρειαστει.. Δεν λεω πως τα βιβλια ειναι αχρηστα, λεω πως κατι δεν παει καλα οταν μας χαριζονται βιβλια που δεν τα εκτιμαμε, αφου δεν τα ανοιγουμε ποτε.

Τελος παντων, εχουμε φυγει εντελως off topic.
Spoiler: show
Αποψη μου ειναι πως θα μπορουσαμε να επιστρεφουμε τα βιβλια αφου περασουμε το μαθημα, αν αυτο προκειται (σε συνδυασμο με παρομοιο σκεπτικο σε ολες τις πτυχες της ζωης μας) να μειωσει τους φορους, πραγμα που ουσιαστικα βοηθαει τους φτωχους που θα πληρωνουν χαμηλοτερους φορους και επιβαρυνει την μεσαια ταξη (εμας δηλαδη), που θα πρεπει να αγοραζει τα βιβλια που της χρειαζονται σαν εργαλια εργασιας.


Το θεμα ειναι πως ο χρηστης Shi εβγαλε μια ανακοινωση που -προσωπικα πιστευω- στερειται λογου υπαρξης. Οποιος φοιτητης αποδειξει οτι μπορει να περασει παραπανω απο 24 μαθηματα σε ενα ετος, εχοντας αξιοπρεπεις βαθμους για αποδεικτικο στοιχειο πως εχει μαθει τα απαραιτητα, οι καθηγητες αναφερουν ξεκαθαρα πως γινεται να υπερβει το οριο. Για τους υπολοιπους, το μετρο δεν επιρεαζει κανεναν και σε τιποτα. Για ποιο λογο λοιπον η διαμαρτυρια;
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Τρί, 09 Φεβ 2016 5:52 pm

GiannisRad έγραψε:Προς θεου, δεν αντιμαχομαι την σημασια των βιβλιων. Πρεπει να δινονται, αλλα γιατι να χαριζονται;


Και για πες μου αγαπητε συμφοιτητη, εγω που δεν εχω μια, και παρ'ολα αυτα θελω να γινω (και εχω καθε δικαιωμα να γινω) μηχανικος πως θα προμηθευτω τα απαραιτητα βιβλια, αν δεν μου παρεχονται απο τη σχολη? Αριστερος μπορει να μην ειμαι, αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται να εισαι αριστερος για να κατανοησεις οτι οτι η γνωση δεν ειναι μονο για τους "εχοντες". Τα βιβλια ΠΡΕΠΕΙ να δινονται δωρεαν. Ενταξει? Δεν υπαρχουν μεσες λυσεις για ενα ζητημα τοσο σοβαρο οσο η παιδεια. Απο εκει και περα, αν εσυ προσωπικα η οποιοσδηποτε αλλος, θελει στο τελος να τα επιστρεψει για οικολογικους η αλλους λογους, ας το κανει.

Σε οτι εχει να κανει με ζητημα του οριου μαθηματων, δεν μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχουν ορισμενοι φοιτητες που το υπερασπιζονται. Το οτι υπαρχουν για παραδειγμα αλλες λυσεις, οπως το να γινεται ξεχωριστη δηλωση ΜΟΝΟ για τη συμμετοχη στις εξετασεις (ωστε να εξαλειφθει η "αιτια" του μετρου για προσδιορισμο του αριθμου αναγκαιων εκτυπωμενων θεματων και επιτηρητων) μεσω του mycourses η οτιδηποτε αλλο ειναι δυσκολο να το αναλογιστειτε? Γενικα ποτε δεν ημουν μεγαλος fan της αποψης "ολοι θελουν το κακο των φοιτητων, εξυπηρετουν συμφεροντα" κλπ κλπ. Σε αυτη την περιπτωση ομως μονο τιμωρητικο μοιαζει το μετρο (απο τη στιγμη που ΥΠΑΡΧΟΥΝ εναλλακτικες). Εγω γουσταρω να προσπαθησω να περασω 15 μαθηματα σε μια εξεταστικη. Οκ, πιθανοτατα δεν θα το κανω ποτε, και φανταζομαι οτι ελαχιστοι θα το εκαναν, αλλα γιατι να μας στερησουν αυτο το δικαιωμα? Καιρος ειναι να καταλαβουν απαντες στο διδακτικο προσωπικο, οτι οι φοιτητες δεν υπαρχουν για να εξυπηρετουν τις αναγκες των καθηγητων, αλλα οι καθηγητες υπαρχουν για να εξυπηρετουν τις αναγκες των φοιτητων.
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό cv2013 » Τρί, 09 Φεβ 2016 6:00 pm

ScepticEngineer έγραψε:
GiannisRad έγραψε:Προς θεου, δεν αντιμαχομαι την σημασια των βιβλιων. Πρεπει να δινονται, αλλα γιατι να χαριζονται;


Και για πες μου αγαπητε συμφοιτητη, εγω που δεν εχω μια, και παρ'ολα αυτα θελω να γινω (και εχω καθε δικαιωμα να γινω) μηχανικος πως θα προμηθευτω τα απαραιτητα βιβλια, αν δεν μου παρεχονται απο τη σχολη? Αριστερος μπορει να μην ειμαι, αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται να εισαι αριστερος για να κατανοησεις οτι οτι η γνωση δεν ειναι μονο για τους "εχοντες". Τα βιβλια ΠΡΕΠΕΙ να δινονται δωρεαν. Ενταξει? Δεν υπαρχουν μεσες λυσεις για ενα ζητημα τοσο σοβαρο οσο η παιδεια. Απο εκει και περα, αν εσυ προσωπικα η οποιοσδηποτε αλλος, θελει στο τελος να τα επιστρεψει για οικολογικους η αλλους λογους, ας το κανει.

Σε οτι εχει να κανει με ζητημα του οριου μαθηματων, δεν μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχουν ορισμενοι φοιτητες που το υπερασπιζονται. Το οτι υπαρχουν για παραδειγμα αλλες λυσεις, οπως το να γινεται ξεχωριστη δηλωση ΜΟΝΟ για τη συμμετοχη στις εξετασεις (ωστε να εξαλειφθει η "αιτια" του μετρου για προσδιορισμο του αριθμου αναγκαιων εκτυπωμενων θεματων και επιτηρητων) μεσω του mycourses η οτιδηποτε αλλο ειναι δυσκολο να το αναλογιστειτε? Γενικα ποτε δεν ημουν μεγαλος fan της αποψης "ολοι θελουν το κακο των φοιτητων, εξυπηρετουν συμφεροντα" κλπ κλπ. Σε αυτη την περιπτωση ομως μονο τιμωρητικο μοιαζει το μετρο (απο τη στιγμη που ΥΠΑΡΧΟΥΝ εναλλακτικες). Εγω γουσταρω να προσπαθησω να περασω 15 μαθηματα σε μια εξεταστικη. Οκ, πιθανοτατα δεν θα το κανω ποτε, και φανταζομαι οτι ελαχιστοι θα το εκαναν, αλλα γιατι να μας στερησουν αυτο το δικαιωμα? Καιρος ειναι να καταλαβουν απαντες στο διδακτικο προσωπικο, οτι οι φοιτητες δεν υπαρχουν για να εξυπηρετουν τις αναγκες των καθηγητων, αλλα οι καθηγητες υπαρχουν για να εξυπηρετουν τις αναγκες των φοιτητων.


+1
cv2013
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Τετ, 16 Ιαν 2013 6:51 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες