από porom pom pom » Πέμ, 17 Ιούλ 2014 7:45 pm
Οσοι ειχαν την τυχη να βρεθουν σημερα στην αιθουσα, παρακολουθησαν μια διαδικασια-φιασκο, μεσα απο την οποια οι καθηγητες κατεληξαν στη μεσες-ακρες προαποφασισμενη λυση της απωλειας της εαρινης εξεταστικης και τη διεξαγωγη μια "λαρζ" επαναληπτικης (? - πώς οριζεται η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ εξετασης σε μαθημα που δεν εχει εξεταστει κανονικα) εξεταστικης 6 εβδομαδων. Με επιχειρηματα απο την πλευρα των καθηγητων οπως "για το καλο των φοιτητων", "για να μη μεταφερθουν τα προβληματα της φετινης χρονιας στην επομενη", "δυσκολια να βγουν δυο φορες θεματα για το ιδιο μαθημα σε περιορισμενο χρονο", "πρεπει να υπαρχει χρονικη αποσταση της εαρινης απο την επαναληπτικη εξεταστικη" και άλλα ωραια, ενω προταθηκε, για τη διευκολυνση των φοιτητων, στη μια και μοναδικη φορα που θα εξεταστει καθε μαθημα να μπουν "μετριας δυσκολιας θεματα". Το τελευταιο ειναι αστειο απο οποια πλευρα και αν το σκεφτεις.
Το πώς επηρεαζεται ο καθενας απο εμας και ο προγραμματισμος του καθενος απο αυτη την αποφαση ειναι δικο του θεμα. Εγώ, προσωπικα, θεωρω οτι ο τροπος που παρθηκε, με πολλους καθηγητες να απουσιαζουν απο τη διαδικασια και χωρις να ληφθει στο ελαχιστο υποψη η γνωμη των φοιτητων, και η ιδια η αποφαση αυτη καθαυτη δειχνουν ανευθυνοτητα και αυθαιρεσια απο την πλευρα των καθηγητων.
Και, επειδη πιστευω οτι το συγκεκριμενο ζητημα ειναι απο τα λιγα που εχουν προκυψει μεσα στη σχολη και μας επηρεαζουν ΟΛΟΥΣ αρνητικα, καλο θα ηταν να εκφρασουμε συλλογικα και συνολικα τη δυσαρεσκεια μας.
Υ.Γ. δε μπορω να πω οτι μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση, αλλα ηταν πραγματικα λυπηρο να βλεπω ατομα της παραταξης που εχει την αυτοδυναμια στη σχολη να βρισκονται μεσα στην αιθουσα και να μη βγαζουν κιχ, ενω καποιοι αλλοι ωρυονταν. Οχι οτι ιδρωσε κανενα αυτι βεβαια...