sofian6 έγραψε:1. Αν δεχτώ ότι ήταν η τελευταία λύση τόσος καιρός που γίνεται συζήτηση για το πρόγραμμα ποιες θέσεις μεταφέρατε ως σύλλογος στους καθηγητές και απορρίψαν? Αυτές?:
Αντιπροτάσσουμε τις δικές μας κατευθύνσεις για ένα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ!
- Μόρφωση για όλους! Όλη η γνώση στο πτυχίο, όχι στο σύστημα της διαρκούς επανακάταρτισης. Μόρφωση σύμφωνα με τις κλίσεις και τις δεξιότητες μας, που επιβάλλουν οι σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες. Ενιαίο και αδιάσπαστο πτυχίο με όλα τα δικαιώματα σε αυτό.
- Εργασία για όλους! Οι σπουδές πρέπει να είναι διαβατήριο στην δουλειά και όχι στον μεσαίωνα της ανεργίας. Απέναντι στο τεράστιο κύμα μετανάστευσης, τις απλήρωτες πρακτικές, τις δουλιές με μπλοκάκι και την τραγική κατάσταση στον κλάδο μας, θέλουμε οι σπουδές να μπορούν να μας εξασφαλίζουν όλα τα εφόδια για την εργασία, για μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα.
- Ανθρώπινοι ρυθμοί σπουδών! Δυνατότητα του καθενός και της καθεμιάς να σπουδάζει, απέναντι στους ταξικούς φραγμούς. Προαιρετικά όλα τα εργαστήρια/θέματα/παρακολούθησεις, να σταματήσουν τα μαζικά κοψίματα χωρίς όριο στα μαθήματα. Διαθέσιμο πλήρες υλικό/πρότυπα θέματα σε όλα τα μαθήματα για το διάβασμα και για την εξέταση από την σχολή, και όχι από την πελατεία και τα «φροντηστήρια».
- Συνολική εποπτεία του αντικειμένου, ενιαία πανεπιστημιακή εκπαίδευση! Μπορούμε να έχουμε επίγνωση των διαφόρων πτυχών του ενιαίου γνωστικού αντικειμένου, και όχι αυτό να καταμερίζεται και να διασπάται. Ενιαιότητα της θεωρητικής μάθησης με την πρακτική διαδικασία μέσα από την διαδικασία των σπουδών. Ένα πτυχίο ανά γνωστικό αντικείμενο ενάντια στην διάκριση σε ΑΕΙ-ΤΕΙ-ΙΕΚ-Σχολές κατάρτισης.
- Γνώση και έρευνα για τις λαϊκές ανάγκες! Η ανάπτυξη της έρευνας να σχεδιάζεται με κριτήριο που επιβάλλουν οι σύγχρονες λαϊκές ανάγκες και όχι τα συμφέροντα των επιχειρήσεων, των πολυεθνικών, των κρατών και της ΕΕ όπως γίνεται σήμερα. Κανένα εμπόδιο στην ανάπτυξη της επιστήμης για την ωφέλεια της κοινωνίας.
Αγαπητή, μέχρι τώρα, παρότι σπάμμαρες συνεχώς δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να σου απαντήσω, γιατί καταλαβαίνω ότι οι διδάκτορες βρίσκεστε στη μέση μιας κατάστασης, για την οποία δεν έχετε μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Οπότε έδειχνα κατανόηση και στο σπαμμάρισμα και στο ύφος, το οποίο δεν μου άρεσε.
Αλλά με το συγκεκριμένο κομμάτι που έγραψες, το οποίο και παραθέτω,
θεωρώ ότι ξεπέρασες τα όρια της ξεφτίλας.Κατανοώ τη θέση σου, αλλά είναι άλλο πράγμα να έχεις διαφωνίες και να τις διατυπώνεις -δικαίωμα και μαγκιά σου- και άλλο πράγμα να κάνεις καρρικατούρα ορισμένα πράγματα. Θα σου παραθέσω τα πιο βασικά (πολυσέλιδα) τόπικ, στα οποία έχουν γίνει εκτενέστατες συζητήσεις:
1.
Τόπικ από 2 χρόνια πίσω2.
Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια για το πρόγραμμα σπουδών3.
Τόπικ από κάποια ενημέρωση που ούτε θυμάμαι4.
Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών: 13 Σελίδες τόπικ5.
Συζήτηση για τα μέσα ποσοστά επιτυχίας μαθημάτωνΣτα παραπάνω τόπικ ΔΕΝ θα βρεις μόνο γενικόλογα κείμενα -όπως αυτά που λοιδορείς και κάνεις καρρικατούρα- αλλά ΠΑΡΑ μα Πάρα πολλές απόψεις-σόχλια-προτάσεις από φοιτητές -όχι μόνο τους κακούς παραταξιακούς- για πάρα πολλά ζητήματα. Και σε όλα αυτά μέσα δεν θα βρεις ούτε τις παρεμβάσεις μας στην Επιτροπή, ούτε τις παρεμβάσεις μας στους τομείς, ούτε τις κατιδίαν συνομιλίες που πολλοί φοιτητές είχαμε είτε με τη διοίκηση είτε με διάφορα μέλη ΔΕΠ κ.ο.κ.
Οπότε πριν βγάλεις όλη σου τη χολή για να την πεις τη μαλακία σου, εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι σεβόμαστε τη λεπτή και ιδιαίτερη θέση σου, θα έπρεπε, τουλάχιστον, να έχεις κάνει μία μικρή έρευνα. Να έχεις δει τι συζήτηση έχει γίνει, να έχεις προσπαθήσει έστω να ρωτήσεις ώστε να ενημερωθείς και, σε κάθε περίπτωση, να έχεις ενημερωθεί για το πώς έχει γίνει η διαδικασία όλη από "θεσμικής" πλευράς, ώστε να έχεις μια άποψη.
Λυπάμαι πολύ για αυτά που θα ακολουθήσουν αλλά ειλικρινά ντροπή σου! Οι γλειώδεις διδάκτορες που στην ουσία είναι τσουτσέκια και τσιράκια των καθηγητών μου είναι πιο απεχθείς και από τα απεχθέστερα μέλη ΔΕΠ. Ευτυχώς δεν είναι πολλοί σαν κι εσένα.