Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό eX-mc » Κυρ, 17 Ιαν 2016 2:52 am

Ρε βεντέτες πάμε πάλι στην ουσια. Το ζήτημα δεν είναι αριθμητικό μόνο, μακάρι να περνάγαμε 10-10 τα μαθήματα. Το θέμα είναι εάν έχεις κι αρκετά, δε ξέρεις τι θα δώσεις από την αρχή του εξαμήνου, τι λέμε τώρα. Ας βγαίνει το πρόγραμμα της εξεταστικής με τις δηλώσεις μαθημάτων και το ξανα-συζητάμε.
TEL9021 έγραψε:Το να "ελαφρύνουμε" την εξεταστική με απαλλακτικές προόδους και θέματα εξαμήνου αντί για τελικό διαγώνισμα υπάρχει σαν σκέψη;
+1 όοοοχι το θέμα είναι να κάνεις θέμα, κι άλλο θέμα για να έχεις πρόοδο!
c'est en faisant n'importe quoi
qu'on devient n'importe qui


Spoiler: show
δεν είναι πτήση, είναι πτώση με στυλ.
Άβαταρ μέλους
eX-mc
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1736
Εγγραφή: Τρί, 05 Οκτ 2010 9:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό another brick » Κυρ, 17 Ιαν 2016 8:03 pm

Τι εννοείς να βγαίνει το πρόγραμμα της εξεταστικής με βάση τις δηλώσεις μαθημάτων; Δεν το καταλαβαίνω...Κατα τ' άλλα συμφωνώ με το ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρεις από την αρχή ποια μαθήματα θες να δώσεις σε μια εξεταστική αν χρωστάς αρκετούτσικα. Και επίσης μόνο εμένα μου φαίνεται παράλογο οι καθηγητές να βάζουν τέτοιο όριο με αιτιολόγηση ότι "δεν μπορούν να ασχολούνται με τις υποχρεώσεις των εξεταστικών", όταν αυτό είναι ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ από τη στιγμή που αναλαμβάνουν τη θέση σ' αυτό το ίδρυμα! Ας βρουν κάτι άλλο να πουν :ninja:
another brick
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Τρί, 08 Μαρ 2011 10:42 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό icepink » Κυρ, 17 Ιαν 2016 9:14 pm

another brick έγραψε:Τι εννοείς να βγαίνει το πρόγραμμα της εξεταστικής με βάση τις δηλώσεις μαθημάτων;

Νομίζω δεν εννοούσε "με βάση τις δηλώσεις" αλλά την ίδια χρονική περίοδο, για να μπορούν αυτοί που χρωστούν αρκετούτσικα να κάνουν ενα ρεαλιστικό προγραμματισμό
Spoiler: show
πχ αν κάποιος χρωστάει αντοχή & μηχανική 1 και είναι στο πέμπτο εξάμηνο, θα δει ότι αν τα δηλώσει, θα πρέπει να δώσει αυτά και εδαφομηχανική 1 μέσα σε δυο μέρες ( με το φετινό πρόγραμμα) , οπότε αν χρωστάει κι άλλα θα προτιμήσει κάποιον άλλο συνδυασμό
If you can't play the game, play the gamer
Άβαταρ μέλους
icepink
 
Δημοσιεύσεις: 399
Εγγραφή: Σάβ, 25 Οκτ 2014 6:40 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό brave sir robin » Κυρ, 17 Ιαν 2016 11:39 pm

Τα όρια είναι για να τα καταργούμε!
Εγκέλαδος Πολιτικών Μηχανικών
Άβαταρ μέλους
brave sir robin
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ, 29 Νοέμ 2013 5:23 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό ReC » Κυρ, 17 Ιαν 2016 11:47 pm

δ.σ.-διαμαρτηρια-19-1.pdf
Διαμαρτυρία του φοιτητικού συλλόγου στην επόμενη γενική συνέλευση τμήματος, την Τρίτη 19/1 στις 14:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων της σχολής.
(262.51 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 266 φορές
Άβαταρ μέλους
ReC
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Κυρ, 27 Σεπ 2015 4:22 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Shi » Δευτ, 18 Ιαν 2016 7:04 pm

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσης μας, δύο λόγια για το όριο δήλωσης μαθημάτων:

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΡΙΟ ΔΗΛΩΣΗΣ 10 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ, ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΤΟΥΣ!

Η Επιτροπή Προπτυχιακών σπουδών – αποτελούμενη από καθηγητές και μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, συνεδρίασε πριν κάποιες ημέρες, προτείνοντας την εισαγωγή ορίου δήλωσης δέκα (10) μαθημάτων ανα εξάμηνο (!), από το επόμενο κιόλας εαρινό εξάμηνο. Σύμφωνα με την «επιχειρηματολογία» τους, αυτό πρέπει να συμβεί για να μην μετατρέπεται δήθεν η σχολή σε «εξεταστικό κέντρο» και να βελτιώσουν «τον προγραμματισμό και τα έξοδα της σχολής». Από πλευράς μας τονίζουμε τα εξής:

· Το όριο δήλωσης όσο μεγάλο ή μικρό και αν είναι, αποτελεί μέτρο που χτυπάει άμεσα τους φοιτητές όλων των ετών, δημιουργώντας ασφυκτική πίεση στους ρυθμούς σπουδών τους. Έτσι οι φοιτητές αναγκάζονται να μπουν στο λούκι της εντατικοποίησης, αφού μέχρι και ένα κόψιμο σε μάθημα θα απαγορεύει την δήλωση ενός άλλου, ενώ θα αναγκάζονται τυπικά να εξετάζονται σε όλα τα μαθήματα στο έτος παράδοσης τους. Ειδικά το όριο δήλωσης των 10 μαθημάτων ανά εξάμηνο είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ για όλους, καθώς τα τα περισσότερα εξάμηνα έχουν από 8 μέχρι 10 μαθήματα, δηλαδή δεν θα μπορούμε καν να παρακολουθούμε τα μαθήματα του εξαμήνου αν θέλουμε να δηλώσουμε χρωστούμενα!!!

· Ένα τέτοιο μέτρο μετατρέπει τη σχολή σε ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ και όχι η ελευθερία δήλωσης καθώς οι φοιτητές θα αφαιρούνται από όλον τον ελεύθερο τους χρόνο, εντός ή εκτός σχολής, τρέχοντας από την διάλεξη στην αίθουσα ή στο σπίτι για διάβασμα, ύπνο και πάλι πίσω! Αυτό σημαίνει αδυναμία συνδικαλισμού, πολιτικοποίησης, κοινωνικοποίησης στη σχολή, χρόνο για ψυχαγωγία και μόρφωση! Ειδικά οι φοιτητές που εργάζονται ήδη αλλά και οι μεγαλύτεροι φοιτητές που θέλουν να πάρουν το πτυχίο τους για να βγουν να εργαστούν, περιορίζονται ακραία από αυτό το μέτρο.

· Το μέτρο αυτό αποτελεί συγκεκριμένη κατεύθυνση της ΕΕ αλλά και της κυβέρνησης με το νέο νομοσχέδιο Φίλη, για την μετατροπή των πανεπιστημίων σε σύγχρονες επιχειρήσεις δημιουργίας εργαζομένων με σκοπό να στελεχώσουν την παραγωγή, έγκαιρα και με την ιδεολογία που τους χρειάζονται. Οι φοιτητές που έχουν μάθει να είναι πειθήνιοι και πειθαρχούν στα «χρονικά όρια» θα το κάνουν και αύριο μεθαύριο στη δουλειά τους για χάρη του αφεντικού.

· Εφαρμοστές αυτού του μέτρου είναι οι ίδιοι καθηγητές της σχολής μας, το πιο αντιδραστικό της κομμάτι. Οι ίδιοι που πέρυσι πραξικοπηματικά ήθελαν να αλλάξουν το πρόγραμμα σπουδών, προσπαθούν ΝΥΧΤΑ, μέσα στις εξεταστικές, να περάσουν αυτό το σοβαρό μέτρο για το επόμενο εξάμηνο(!), για να μην υπάρξουν αντιδράσεις. Αντί να μιλάνε για προγραμματισμό θα μπορούσαν να κοιτάξουν λίγο πώς να κάνουν την δουλειά για την οποία ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, που περιέχει την εξέταση των μαθημάτων, την οποία βάζουν διαρκώς μεταπτυχιακούς να την κάνουν αμισθί.

· Τον ίδιο ρόλο παίζουν και τα τσιράκια τους της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, οι όψιμοι «υποστηρικτές των φοιτητών», που τελευταία στιγή θυμήθηκαν το συμφέρον και τα δικαιώματα μας, ενώ συμμετέχουν σε όλες, ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ την επιτροπή των καθηγητών, και κάνουν μόκο σε κάθε απόφαση που παίρνει!

Δηλώνουμε κατηγορηματικά πως η κίνηση αυτήν της ΕΠΣ και των καθηγητών αποτελεί κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων και των αναγκών μας. Το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε πως τους όρους που σπουδάζουμε θα τους καθορίζουμε εμείς και όχι κάποια επιτροπή, καθηγητής ή νομοσχέδιο. Η αντίδραση για το πρόγραμμα σπουδών θα είναι ψιχάλα, μπροστά στην αντίδραση μας αν τολμήσουν να περάσουν αυτό το μέτρο!

ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ , ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ, ΕΞΕΤΑΣΗ

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ που θα εισηγηθεί του μέτρου την ΤΡΙΤΗ 19/1, 14:30

Ανεξάρτητη Αριστερή Παρέμβαση - εαακ
«Απ’ τα τσακάλια δεν γλιτώνεις, με ευχές και παρακάλια»
«Κι (…) Αν είν’ ο λάκκος σου, πολύ βαθής, χρέος με τα χέρια σου, να σηκωθείς».
Άβαταρ μέλους
Shi
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Παρ, 21 Δεκ 2012 6:11 am
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό drakoumel » Τετ, 20 Ιαν 2016 2:12 am

Σήμερα συνεδρίασε η γενική συνέλευση τμήματος στη σχολή με την παρουσία πολλών φοιτητών με σκοπό τη διαμαρτυρία απέναντι στην πρόθεση της διοίκησης για εφαρμογή ορίου δήλωσης 10 μαθημάτων ανά εξάμηνο. Ο φοιτητικός Σύλλογος έκανε σαφές με την παρουσία του ότι δεν θα επιτρέψει να περάσει ένα μέτρο που είναι ξεκάθαρα ενάντια στα συμφέροντα του και δυσχεραίνει εξαιρετικά τους όρους με τους οποίους σπουδάζουμε ειδικά σε μια εποχή όπου η πλειοψηφία των φοιτητών πλήττεται.
Παράλληλα η επιτροπή προπτυχιακών σπουδών εισηγήθηκε την εφαρμογή πειθαρχικών ποινών εφόσον θεωρηθεί ότι κάποιος φοιτητής αντέγραψε και μάλιστα πρότεινε την ποινή της αναστολής της δυνατότητας εγγραφής σε ένα εξάμηνο! Προφανώς η πρόταση αυτή προκάλεσε τεράστιες αντιδράσεις από την πλευρά των φοιτητών . Παρόλα αυτά είδαμε η διάταξη αυτή να αναρτάται στο site της σχολής ως ειλημμένη απόφαση τη στιγμή που η Γ.Σ.Τ δεν είχε καν απαρτία και η απόφαση ψηφίστηκε από 3 άτομα! Θεωρούμε ότι η απαράδεκτη αυτή απόφαση πρέπει να παρθεί πίσω και να μην εφαρμοστεί σε καμία περίπτωση. Αν νοιάζονταν τα μέλη ΔΕΠ τόσο όσο λένε για την εκπαιδευτική διαδικασία θα παρεμπόδιζαν τις μαζικές αντιγραφές της ΔΑΠ, θα καταπολεμούσαν το μηχανισμό των σημειώσεων που αυτή έχει στήσει για ψηφοθηρικούς λόγους, θα καταπολεμούσαν τα φροντιστήρια ανεβάζοντας ηλεκτρονικά σημειώσεις , λυμένα θέματα κτλ. Τίποτα όμως από όλα αυτά δε συμβαίνει και καταλαβαίνουμε ότι ένα τέτοιο μέτρο οδηγεί στην περαιτέρω εφαρμογή πειθαρχικών ποινών όπως συμβαίνει σε άλλα ιδρύματα με φοιτητές να διώκονται από πρυτάνεις και κοσμήτορες για τη συμμετοχή τους σε καταλήψεις, κινητοποιήσεις κτλ. Τελικά ποιος είναι αυτός που έχει τη δικαιοδοσία να κρίνει ποιος αντιγράφει και να οδηγήσει έτσι ένα φοιτητή στο χάσιμο ενός εξαμήνου; Ποιος εγγυάται ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτό το μέτρο για «τιμωρία» κάποιων που στοχοποιούνται κατά καιρούς για τη συνδικαλιστική ή άλλη δράση τους;
Απαιτούμε να παρθεί πίσω αυτή η κατάπτυστη απόφαση που δεν έχει καμία νομιμοποίηση από το Φοιτητικό Σύλλογο!

Ανεξάρτητη Αριστερή Παρέμβαση-ε.α.α.κ
Aν όχι εμείς τότε ποιοι;Αν όχι τώρα τότε πότε;
drakoumel
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Σάβ, 27 Οκτ 2012 1:32 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό markoulis » Τετ, 20 Ιαν 2016 6:33 pm

icepink έγραψε:
another brick έγραψε:Τι εννοείς να βγαίνει το πρόγραμμα της εξεταστικής με βάση τις δηλώσεις μαθημάτων;

Νομίζω δεν εννοούσε "με βάση τις δηλώσεις" αλλά την ίδια χρονική περίοδο, για να μπορούν αυτοί που χρωστούν αρκετούτσικα να κάνουν ενα ρεαλιστικό προγραμματισμό
Spoiler: show
πχ αν κάποιος χρωστάει αντοχή & μηχανική 1 και είναι στο πέμπτο εξάμηνο, θα δει ότι αν τα δηλώσει, θα πρέπει να δώσει αυτά και εδαφομηχανική 1 μέσα σε δυο μέρες ( με το φετινό πρόγραμμα) , οπότε αν χρωστάει κι άλλα θα προτιμήσει κάποιον άλλο συνδυασμό

Spoiler: show
αν για παράδειγμα κάποιος (άλλος όχι εγώ)....... :D
τα αγαθά κόποις κτώνται
Άβαταρ μέλους
markoulis
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Σάβ, 17 Ιαν 2015 7:07 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό brave sir robin » Δευτ, 25 Ιαν 2016 1:17 am

Λίγα λόγια για όσα συνέβησαν την Τρίτη

Εγκέλαδος Πολιτικών Μηχανικών
Άβαταρ μέλους
brave sir robin
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Παρ, 29 Νοέμ 2013 5:23 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Τετ, 03 Φεβ 2016 9:54 pm

Ο κ.Κουτσογιάννης προτείνει, πλέον, ως όριο δήλωσης μαθημάτων τα 12 (από το μπλογκ της σχολής)
Spoiler: show
Κλείνοντας τα σχόλια μετά την πάροδο των δύο εβδομάδων, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συνέβαλαν στη συζήτηση και βοήθησαν στο να διευκρινιστεί αλλά και να βελτιωθεί η παραπάνω πρόταση.

Νομίζω η ακόλουθη διατύπωση συνθέτει όσα συζητήθηκαν και τη θέτω σε ψηφοφορία (για τα μέλη της ΓΣ):

Με βάση την κοινή εισήγηση της Συντονιστικής Επιτροπής και της Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών (7/1/2016), τη συζήτηση στη ΓΣ (συνεδρίαση 19/1/2016) και την ανταλλαγή απόψεων στο φόρουμ της Σχολής (http://www.civil.ntua.gr/civilgs/?p=252 ) το σύστημα εγγραφής φοιτητών σε μαθήματα στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ τροποποιείται ως εξής:

Σε κάθε εκπαιδευτικό εξάμηνο, κάθε φοιτητής εγγράφεται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος εγγραφών σε αριθμό μαθημάτων που δεν μπορεί να υπερβεί τον αριθμό Α= 1.60 x ΜΑΜ, όπου ΜΑΜ ο Μέσος Αριθμός Μαθημάτων του κανονικού προγράμματος ανά εξάμηνο, με στρογγύλευση προς τα πάνω (στο σημερινό πρόγραμμα Α = 12). Κατά την επαναληπτική περίοδο του Σεπτεμβρίου, κάθε φοιτητής μπορεί να εξετασθεί στα μαθήματα που εγγράφηκε κατά το χειμερινό και εαρινό εξάμηνο.

Διευκρινίζεται ότι σε περιπτώσεις που ο νόμος επιτρέπει την εξέταση κάποιων κατηγοριών φοιτητών και σε μαθήματα διαφορετικού εξαμήνου (εαρινά μαθήματα στο χειμερινό εξάμηνο κτλ.) ο αριθμός Α αναφέρεται στο σύνολο των μαθημάτων ανά εξεταστική περίοδο (του χειμερινού ή εαρινού εξαμήνου) που κάθε φοιτητής μπορεί να εγγραφεί και να εξετασθεί. Κατά την επαναληπτική περίοδο του Σεπτεμβρίου, κάθε φοιτητής των ανωτέρω κατηγοριών μπορεί να εξετασθεί στο σύνολο των μαθημάτων που εγγράφηκε κατά το χειμερινό και εαρινό εξάμηνο.

Κατ’ εξαίρεση, για την τρέχουσα χειμερινή εξεταστική περίοδο, φοιτητές της κατηγορίας της ΠΝΠ του ΦΕΚ 184/30-12-2015 μπορούν να εξετάζονται και σε έως 3 εαρινά μαθήματα, ανεξαρτήτως του αριθμού χειμερινών μαθημάτων που έχουν δηλώσει, ή και παραπάνω από 3 εφόσον ο συνολικός αριθμός των μαθημάτων στα οποία εξετάζονται δεν υπερβαίνει τα 10.
Δημήτρης Κουτσογιάννης


Και ένα προσωπικό σχόλιο:

Εγώ είμαι διατεθειμένος να αντιληφθώ τα οργανωτικά προβλήματα που προκύοπτουν για τη σχολή τη στιγμή που κινητοποιούνται διδακτορικοί, κλείνονται αίθουσες και τυπώνονται θέματα για 180 (π.χ.) άτομα και εμφανίζονται να δώσουν τα 40.
Θα περίμενα, όμως, προτού η διοίκηση προβεί σε «δραστικά» μέτρα, όπως να ορίζει ένα άνω όριο στη δήλωση των μαθημάτων, να έχει προβεί σε μία σειρά κινήσεων και ενεργειών, για να βρει λύσεις για το πρόβλημα.

Θα περίμενα, σε πρώτη φάση, η διοίκηση να έχει γνωστοποιήσει το πρόβλημα στους φοιτητές της, ήδη από προηγούμενα εξάμηνα, με μία ανακοίνωση κατά την περίοδο των εγγραφών, με την οποία θα ζητούσε την κατανόηση και τη σύμπραξη όλων. Ήτοι: «Για να διευκολύνεις την εξεταστική διαδικασία, μη δηλώνεις και τα 30 μαθήματα που χρωστάς, αν σκοπεύεις να δώσεις πολύ λιγότερα. Δήλωσε, αυτά με τα οπία είσαι διατεθειμένος να προσπαθήσεις να καταπιαστείς». Αυτό το πράγμα δεν έγινε ποτέ και, ειλικρινά, πιστεύω ότι πολλοί από εμάς, όταν δηλώναμε μαθήματα, δεν είχαμε ποτέ την παράμετρο αυτή στο μυαλό μας. Πιστεύω, λοιπόν, ότι, το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να έχει γίνει ή να δοκιμαστεί τώρα, είναι αυτό.

Σε δεύτερη φάση έχω να παραθέσω 2 σκέψεις:

α) Αφενός, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η εγγραφή στο εξάμηνο πρέπει να συνδέεται και με τη δήλωση των μαθημάτων. Νομίζω ένα σύστημα που θα αποσυνέδεε αυτά τα δύο, θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα. Ήτοι: «Εγγράφεσαι κανονικά στο εξάμηνο (στην αρχή του εξαμήνου, χωρίς να δηλώσεις μαθήματα) και 1-2 μήνες πριν την εξεταστική (που, ούτως ή άλλως, γνωρίζεις πάνω-κάτω με τι έχεις ασχοληθεί και τι μπορείς να δώσεις), δηλώνεις σε ποια μαθήματα θέλεις να εξετασθείς.
Μέχρι τότε και, επειδή, ενδεχομένως, σε κάποια μαθήματα οι διδάσκοντες να χρειάζονται λίστες εγγεγραμμένων κατά τη διάρκεια του εξαμήνου (π.χ. για κατανομή ομάδων σε εργαστήρια, Πρόοδοι), νομίζω ότι η πλατφόρμα του mycourses μπορεί να χρησιμεύσει σε αυτή την κατεύθυνση.

β)Αφετέρου, στο βαθμό που η παραπάνω διαδικασία ενδέχεται να μην μπορεί να πραγματοποιηθεί για τεχνικούς λόγους, μπορούμε να πάμε σε ένα μοντέλο που θα εγγράφεσαι κανονικά στο εξάμηνο και σε όσα μαθήματα θες, αλλά για την εξέταση θα χρησιμοποιούνται ιντερνετικές φόρμες. Ακόμα καλύτερα, η δουλειά αυτή μπορεί να γίνει μέσα από το mycourses.
Δηλαδή, ο καθηγητής 15 μέρες πριν την εξεταστική «καθαρίζει» τη σελίδα του μαθήματος στο mycourses από όλους τους φοιτητές και, όσοι/ες θέλουν να δώσουν το μάθημα, αρκεί να εγγραφούν στο mycourses. Είναι προφανές, ότι ο φοιτητής που δεν σκοπεύει να δώσει κανένα μάθημα, απλά δεν θα εγγραφεί στο mycourses ή, αν θέλει να δώσει λίγα, θα εγγραφεί μόνο σε αυτά που τον ενδιαφέρουν, ακόμα κι αν έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο εξάμηνο 60 μαθήματα.

Επομένως, πιστεύω ότι, αν η διοίκηση θέλει να λύσει το οργανωτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Σχολή, υπάρχουν τρόποι για να το κάνει ,χωρίς να προβεί στη θέσπιση ορίου δήλωσης. Αν πάλι, υπάρχουν άλλοι λόγοι, πιο «ιδεολογικής» φύσεως, τότε δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείται ως πρόφαση ένα οργανωτικό πρόβλημα και θα ήταν καλύτερο να ακούσουμε σταράτες κουβέντες.

Υ.Γ. Είναι εξαιρετικά θλιβερό το γεγονός ότι ο "διάλογος"στο μπλογκ, ξεκίνησε μονάχα αφού οι φοιτητές παρενέβησαν στην περασμένη Γενική Συνέλευση της Σχολής. Και για αυτόν ακριβώς το λόγο, επειδή δεν είμαι διατεθειμένος να νομιμοποιήσω κανέναν τέτοιο «διάλογο», επέλεξα να γράψω τις σκέψεις μου εδώ και όχι στο μπλογκ της σχολής.

Υ.Γ.2. Είναι εξίσου θλιβερό το γεγονός ότι η ιδέα κατατέθηκε σε ΈΚΤΑΚΤΗ συνεδρίαση των επιτροπών της Σχολής στις 7 Γενάρη (εν ώρα μαθημάτων), που είχε καλεστεί με θεματολογία την οργάνωση της Επί πτυχίω εξεταστικής ,χωρίς να αναφέρεται τίποτα για όρια δήλωσης στην πρόσκληση.

Υ.Γ.3 Ας δοκιμαστεί οτιδήποτε από τα παραπάνω πιλοτικά και μετά ας ξανασυζητήσουμε επί στοιχείων
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες