
GiannisRad έγραψε:Αρχικά, νομίζω πως δεν προκύπτει από τα λεγόμενά μου ότι εγώ πιστεύω κάτι τέτοιο. Το αντίθετο μάλιστα, εγώ λέω πως επειδή έχουμε μια κάποια εμπειρία στην σχολή, μπορούμε να κάνουμε προτάσεις.
Παραθετω σχολιο σου (με ειρωνικο υφος αλλα σαφες ως προς την αποψη σου) απο παλιοτερο topic
GiannisRad έγραψε:Τι λες ρε φιλε που δεν εχουμε αντικειμενικη αποψη, εδω εχουν περασει 3-4 ολοκληρα χρονια που τελειωσαμε το Λυκειο, μας δουλευεις και εσυ να πουμε? Ακου εκει, αν δεν εχουμε εμεις ποιοι θα εχουν? Αυτοι που εχουν κανει διδακτορικα και εργαζονται 20 και 30 χρονια στο πανεπιστημιο αλλα και εξω, οι πουλημενοι δηλαδη? Αυτοι εχουν διασυνδενεις με τα κεφαλαια, ξερω εγω τι σου λεω, εχουν δει τα ματια μου απο τοτε που τελειωσα το λυκειο (ειπαμε 3-4 χρονια) πολλαααααα πραματα. Ασε που εχω και τρομερη επαγγελματικη εμπειρια οποτε ξερω τι χρειαζεται και τι οχι, εχω 0 ολοκληρες μερες ενσημα ως Πολιτικος Μηχανικος..
Στη συνεχεια βεβαια το μαζευεις λιγο γραφοντας μεσα σε spoiler
GiannisRad έγραψε:Καλα εσυ το τερματισες παντως, σοβαρα μιλωντας μια αποψη μπορουμε και πρεπει να την εχουμε και πρεπει επισης να γινει και σεβαστη, στον βαθμο που της αρμοζει.
Παρα την τελευταια διορθωση σου, προκυπτει μεγαλη αναντιστοιχια αναμεσα σε αυτα που εγραφες τοτε και σε αυτο που λες τωρα. Τοτε στην ουσια ελεγες πως δεν εχουμε την γνωση/εμπειρια για να κανουμε μια προταση και θα πρεπει να βγαλουμε το σκασμο μπροστα στην αυθεντια των καθηγητων, τωρα ζητας απο τον Φ.Σ. να καταθεσει τι? Μια πληρως αναλυτικη και ολοκληρωμενη προταση για το ΠΣ (με ωρες διδασκαλιας, υλες κλπ)? Κατι τετοιο δεν νομιζω οτι δυναται να καταρτιθει απο φοιτητες και δεν νομιζω οτι και ο Φ.Σ. επιδιωκει κατι τετοιο. Φυσικα ομως οι φοιτητες μπορουν να κανουν μικρες παρεμβασεις, βασει εμπειριας οπως π.χ. ο xvantsik που ειπε οτι στο νεο μαθημα Ρευστων/Υδραυλικης τα κουκια δεν βγαινουν, η οπως εγω και πολλοι αλλοι που λεμε το ιδιο για τη Μηχ. ΙΙ/Αντ. Υλ.
Γραφεις:
GiannisRad έγραψε:Που είναι όμως οι προτάσεις του ΦΣ; Το να μην γίνει αυτο και εκείνο δεν είναι πρόταση αλλά άρνηση.
Γιατί έπρεπε να μαζευτούν 20-30 άτομα, χωρίς υποδομή και από διαφορετικά πολιτικα υπόβαθρα, ωστέ να γίνει μια πρόταση; Πως γίνεται να συμφώνησαν αυτοί σε 7 μέρες σε μια κοινή πρόταση, ενώ ο κοσμήτορας να υποστηρίζει ότι 3 χρόνια τώρα δεν έχει δεχτεί ούτε μια πρόταση απο τον ΦΣ; Μην μου πλασάρετε τα "απαιτούμε δουλειά για όλους" και τα "όλη η γνώση στο πτυχίο" για προτάσεις, αυτά αφενός μεν είναι απαιτήσεις και κατά δεύτερον, είναι μη-ρεαλιστικά.
Ποιός ζήτησε πρόταση για ένα καινούριο "εκ βάθρων" ΠΣ; Αφού η βάση της συζήτησης είναι πάντα το παλιό που υπάρχει και λειτουργεί, δεν μπορούμε εμείς με την εμπειρία μας να κάνουμε διορθωτικές προτάσεις επί του παλιού (ή και του νέου ακόμα) ΠΣ; Αφού προφανώς και μπορούμε, γιατί δεν τις κάνουμε; Γιατι αρκούμαστε σε αρνήσεις; Βασικά γιατί αρκείστε, γιατί εμένα δεν με νοιάζει σχεδόν καθόλου.
Ξεκινωντας να πω οτι και εγω οπως και οι περισσοτεροι φανταζομαι, θεωρω περιττα τα περι "δουλεια για ολους, ειρηνη στον κοσμο κλπ κλπ". Δεν αφορουν αμεσα τη συζητηση και δεν βοηθουν ωστε και ο Κουτσογιαννης να μας παρει στα σοβαρα. Ωστοσω το να υπαιννισεσαι οτι δεν εχουν γινει προτασεις κατανταει δυσφημιστικο. Εχουν κατατεθει τοσο συγκεκριμενες προτασεις για ορισμενα μαθηματα, οσο και ενα γενικο πλαισιο οπως προκυπτει και απο την τελευταια Γ.Σ.
Απο την τελευταια Γ.Σ. προεκυψαν στην ουσια 2 συγκεκριμενα αιτηματα και ενα 3ο που στην πηγαζει απο τα 2 προηγουμενα.
1ον) Να μην κατεβουν μαθηματα κορμου απο το 4ο ετος στα 3 πρωτα
2ον) Να μην συμπτυχθουν θεωρητικα μαθηματα που καθοριζουν το επιστημονικο μας υποβαθρο.
το 3ον) που οπως ειπα πηγαζει απο τα 2 προηγουμενα ειναι η διασφαλιση του ενιαιου πτυχιου.
Κανενας δεν ειπε να "οχι" στα νεα μαθηματα που θελει να εισαγει η ΕΠΣ. Κανενας δεν ειπε "οχι" στα προαιρετικα εργαστηρια. Η διαφωνια ηταν σαφης απο την αρχη. Οποτε η "συνεχης αρνηση" που διαπιστωνεις εσυ, δεν νομιζω οτι υφισταται.
Οσο για το σημειο που λες οτι δεν σε νοιαζει καθολου, ελπιζω να παρανοησα και να μην εννοεις οτι η συζητηση για το ΝΠΣ σε αφηνει αδιαφορο.
GiannisRad έγραψε:Όσο για την συμπτηξη ΜΗΧ2, Α.Υ. και εγώ διαφωνώ με την κίνηση αυτή και δεν καταλαβαίνω και την λογική της. Όμως τι σχέση έχουν τα λάθη των καθηγητών με τα λάθη των φοιτητών; Μήπως δηλαδή, επειδή πρότειναν κάποιες χαζομάρες οι καθηγητές, ξαφνικά ο ΦΣ μπορεί να λέει ότι του κατέβει, να είναι όποτε θέλει γνώστης του αντικειμένου και όποτε θέλει η αθώα περιστερά;
Να σου κανω τωρα μια ερωτηση? Πως γινεται κατα τη γνωμη σου, τοσοι καθηγητες, με τοση εμπειρια και βαρια βιογραφικα να κανουν τετοια χονδροειδη λαθη μετα απο μια διαβουλευση 3 ετων, ενω ακομα και για εναν φοιτητη το προβλημα ειναι εξοφθαλμο? Θα εκτιμουσα πολυ μια ειλικρινη απαντηση.