Σελίδα 1 από 4

Δικαιώματα αποφοίτων ΤΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 02 Φεβ 2013 10:19 pm
από bandal
Lost.in.Athens έγραψε:

Αυτό που ενδιαφέρει άμεσα εμάς είναι ότι συγχωνεύονται τα τμήματα των ΤΕΙ πολιτικών δομικών έργων, έργων υποδομής και τοπογράφων. Δεν ξέρω αν αυτό είναι μόνο διοικητικό ή αν θα συγχωνευτούν και σε επίπεδο προγράμματος σπουδών, πάντως για μένα όντως ήταν υπερβολή να υπάρχουν τόσο πολλοί κλάδοι και μάλιστα σε επίπεδο ΤΕΙ.


Ακριβώς επειδή είναι επίπεδο ΤΕΙ δεν είναι υπερβολή.Με τους ρυθμούς που κινούντε εκεί είναι αδύνατο να εμβαθύνεις αρκετά σε περισσότερα.
Βγαίνουνε αποκλειστικά πολιτικοί δομ έργων και στα 4 χρόνια προλαβαίνουν να φτάσουν σε ένα επίπεδο με δυσκολα χαρακτιρίζεται επαρκές
για να είναι ικανοί να μελετήσουν ένα δυόροφο.Τι νόημα θα χε να διδάσκονται κάτι λιγότερο αλλά από περισσότερυς τομείς?

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 02 Φεβ 2013 11:01 pm
από OxYdO
bandal έγραψε:Τι νόημα θα χε να διδάσκονται κάτι λιγότερο αλλά από περισσότερυς τομείς?

Εκτός και αν γίνει πιο εντατική η εκπαίδευση :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 02 Φεβ 2013 11:06 pm
από paktomenos
@bandal

Ενώ αυτός που εχει κάνει δυο στατικές στο πολυτεχνείο θα του δίνει και θα καταλαβαίνει του δυόροφου...

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 03 Φεβ 2013 2:21 am
από Lost.in.Athens
bandal έγραψε:Ακριβώς επειδή είναι επίπεδο ΤΕΙ δεν είναι υπερβολή.Με τους ρυθμούς που κινούντε εκεί είναι αδύνατο να εμβαθύνεις αρκετά σε περισσότερα.
Βγαίνουνε αποκλειστικά πολιτικοί δομ έργων και στα 4 χρόνια προλαβαίνουν να φτάσουν σε ένα επίπεδο με δυσκολα χαρακτιρίζεται επαρκές
για να είναι ικανοί να μελετήσουν ένα δυόροφο.Τι νόημα θα χε να διδάσκονται κάτι λιγότερο αλλά από περισσότερυς τομείς?


Κατ' αρχάς δεν είναι δουλειά των αποφοίτων των ΤΕΙ η εμβάθυνση στο αντικείμενο, θα πρέπει να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε πρακτικά θέματα για έργα που έχουν σχεδιάσει άλλοι (άλλωστε αυτό είναι αντικείμενο άλλης σχολής :D ), άντε να κάνουν κανένα διώροφο μόνοι τους. Αλλά έστω ότι χρειάζεται κάποια μικρή εξειδίκευση ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν, είναι ανάγκη να υπάρχουν ξεχωριστές σχολές; Θα μπορούσε απλά πχ ο ένας χρόνος να είναι "κατεύθυνση". Σε όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα γιατί δεν υπάρχουν τέτοιοι διαχωρισμοί; Δηλαδή αυτοί των έργων υποδομής δεν μπορούν να κάνουν ούτε διώροφο; (όντως τι παίζει; ) Και το λέω αυτό, γιατί έτσι που έχουν κάνει τόσες πολλές σχολές, στο τέλος οι απόφοιτοι των ΤΕΙ είναι διπλάσιοι από τους αποφοίτους των πολυτεχνείων! Σε κάποιες πόλεις μάλιστα υπάρχουν και οι δύο σχολές! Τι δουλειά θα κάνουν όλοι αυτοί; Βέβαια θα μου πεις σε ποιον τομέα ο αριθμός των εισακτέων καθορίζεται από τις ανάγκες της χώρας.

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 03 Φεβ 2013 5:18 am
από bandal
Lost.in.Athens έγραψε:
bandal έγραψε:Ακριβώς επειδή είναι επίπεδο ΤΕΙ δεν είναι υπερβολή.Με τους ρυθμούς που κινούντε εκεί είναι αδύνατο να εμβαθύνεις αρκετά σε περισσότερα.
Βγαίνουνε αποκλειστικά πολιτικοί δομ έργων και στα 4 χρόνια προλαβαίνουν να φτάσουν σε ένα επίπεδο με δυσκολα χαρακτιρίζεται επαρκές
για να είναι ικανοί να μελετήσουν ένα δυόροφο.Τι νόημα θα χε να διδάσκονται κάτι λιγότερο αλλά από περισσότερυς τομείς?


Κατ' αρχάς δεν είναι δουλειά των αποφοίτων των ΤΕΙ η εμβάθυνση στο αντικείμενο, θα πρέπει να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε πρακτικά θέματα για έργα που έχουν σχεδιάσει άλλοι (άλλωστε αυτό είναι αντικείμενο άλλης σχολής :D ), άντε να κάνουν κανένα διώροφο μόνοι τους. Αλλά έστω ότι χρειάζεται κάποια μικρή εξειδίκευση ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν, είναι ανάγκη να υπάρχουν ξεχωριστές σχολές; Θα μπορούσε απλά πχ ο ένας χρόνος να είναι "κατεύθυνση". Σε όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα γιατί δεν υπάρχουν τέτοιοι διαχωρισμοί; Δηλαδή αυτοί των έργων υποδομής δεν μπορούν να κάνουν ούτε διώροφο; (όντως τι παίζει; ) Και το λέω αυτό, γιατί έτσι που έχουν κάνει τόσες πολλές σχολές, στο τέλος οι απόφοιτοι των ΤΕΙ είναι διπλάσιοι από τους αποφοίτους των πολυτεχνείων! Σε κάποιες πόλεις μάλιστα υπάρχουν και οι δύο σχολές! Τι δουλειά θα κάνουν όλοι αυτοί; Βέβαια θα μου πεις σε ποιον τομέα ο αριθμός των εισακτέων καθορίζεται από τις ανάγκες της χώρας.



Αυτοί των έργων υποδομής δεν μπορούν να κάνου τίποτα από δομοστατικά.Τα δικαιώματα τους είναι εξίσου περιορισμένα αλλά για συγκοινωνιακά έργα. Δεν είναι αυτη η δουλειά τους όχι.Η δουλειά τους είναι να κάνουν ολοκληρωμενα έργα (μελέτη-επίβλεψη-κατασκευή) περιορισμένου μεγέθους και σπουδαιότητας.Χρειάζεται κάποια εξειδίκευση,όχι δεν θα αρκούσε ένας χρόνος κατευθυνση.Επειδή δεν θα ασχοληθούν ποτέ με έρευνα,δεν εμβαθύνουν σε μαθηματικά και θεωρητικά μαθήματα και απ το τέταρτο κιόλας εξάμηνο,όλα σχεδών τα μαθήματα είναι του τομέα.Αν ήταν μία σχολή θα πρεπε να παίρνεις κατευθυνση απ το τρίτο -τέταρτο εξάμηνο (χωρίς κοινά μαθήματα κορμού) οπότε γιατί η ενοποίηση?
Καλή ιδέα η ενοποίηση αλλά σε σχολές με το ίδιο αντικείμενο πχ ΤΕΙ δομικών έργων-ΑΣΠΑΙΤΕ δομικων έργων

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 03 Φεβ 2013 5:20 am
από bandal
paktomenos έγραψε:@bandal

Ενώ αυτός που εχει κάνει δυο στατικές στο πολυτεχνείο θα του δίνει και θα καταλαβαίνει του δυόροφου...



δεν κάνεις μόνο δυο στο πολυτεχνείο..

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 03 Φεβ 2013 11:34 am
από Lost.in.Athens
bandal έγραψε:Αυτοί των έργων υποδομής δεν μπορούν να κάνου τίποτα από δομοστατικά.Τα δικαιώματα τους είναι εξίσου περιορισμένα αλλά για συγκοινωνιακά έργα. Δεν είναι αυτη η δουλειά τους όχι.Η δουλειά τους είναι να κάνουν ολοκληρωμενα έργα (μελέτη-επίβλεψη-κατασκευή) περιορισμένου μεγέθους και σπουδαιότητας.Χρειάζεται κάποια εξειδίκευση,όχι δεν θα αρκούσε ένας χρόνος κατευθυνση.Επειδή δεν θα ασχοληθούν ποτέ με έρευνα,δεν εμβαθύνουν σε μαθηματικά και θεωρητικά μαθήματα και απ το τέταρτο κιόλας εξάμηνο,όλα σχεδών τα μαθήματα είναι του τομέα.Αν ήταν μία σχολή θα πρεπε να παίρνεις κατευθυνση απ το τρίτο -τέταρτο εξάμηνο (χωρίς κοινά μαθήματα κορμού) οπότε γιατί η ενοποίηση?
Καλή ιδέα η ενοποίηση αλλά σε σχολές με το ίδιο αντικείμενο πχ ΤΕΙ δομικών έργων-ΑΣΠΑΙΤΕ δομικων έργων

Δηλαδή η διαφορά των αποφοίτων των ΤΕΙ και των πολυτεχνείων έγκειται μόνο στο μέγεθος, των έργων που μπορούν να κάνουν; :? Αν είναι έτσι τότε ΟΚ, απλά θεωρούσα ότι τα ΤΕΙ θα έπρεπε να παρείχαν μια πιο "τεχνολογική" κατεύθυνση σπουδών (πχ περισσότερη έμφαση σε τεχνολογία σκυροδέματος - κάτι που εμείς δεν έχουμε κάνει και πολύ, δομικές μηχανές κλπ) και όχι μια από τα ίδια των πολυτεχνείων σε λίγο μικρότερο βαθμό με τους αποφοίτους τους να έχουν απλά λιγότερα δικαιώματα από των πολυτεχνείων.
Και τώρα που ειπώθηκε: Καλά πόσα μαθήματα μπορεί να κάνει ένας πολιτικός μηχανικός πια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει και σχολή δομικών έργων και έργων υποδομής; :crazy2:

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 03 Φεβ 2013 12:00 pm
από airetikos
bandal έγραψε:
paktomenos έγραψε:@bandal

Ενώ αυτός που εχει κάνει δυο στατικές στο πολυτεχνείο θα του δίνει και θα καταλαβαίνει του δυόροφου...



δεν κάνεις μόνο δυο στο πολυτεχνείο..

3 για ολους και 6 (παλιότερα 7) για τους δομοστατικούς. Και αν κανενας καμμενος παρει θεωρία πλακών θεωρία κελυφών μπορεί να πεί ότι έχει 8 στατικές. Και αν βάλει και τα πεπερασμένα :D πάμε στις 10 :D :D :D :D :D

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 03 Φεβ 2013 12:12 pm
από Lost.in.Athens
Τα λέει ο Γιαννόπουλος... 10 Στατικές! Γραμμούλες! Ούτε ένα δοκάρι δεν μπορείτε να λύσετε!

Re: Νέες αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 03 Φεβ 2013 12:48 pm
από airetikos
Lost.in.Athens έγραψε:Τα λέει ο Γιαννόπουλος... 10 Στατικές! Γραμμούλες! Ούτε ένα δοκάρι δεν μπορείτε να λύσετε!

Ασχολίαστο....