
Κατ'αρχας να δηλωσω οτι οποιος μιλαει αφηρημενα χωρις να εχει κατανοησει τις βασικες αρχες του ΕΠΕΠ (εθνικου πλαισιου επ. προσοντων) χανει το χρονο του αδικα. Δεν ειναι το θεμα αν θα υπαρχει μια εκ νεου τυπικη πιστοποιηση λογω της ταχυτητας της απαξιωσης των σπουδων (που και αυτο ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ). Το θεμα ειναι πως αυτη θα ειναι στην ευχερεια/ευθυνη/βαρος του καθε εξεταζομενου να επαναπιστοποιηθει σε πολλαπλους κυκλους εξετασεων με μεγαλο κινδυνο και ΝΑ ΚΟΒΕΤΑΙ! Και αυτο το ειχαμε τονισει ως ΕΑΑΚ απο την αρχη της χρονιας οτι με την συμπαρουσια αποφοιτων απο τα Κολλεγια, εξαναγκης θα ανταγωνιζομαστε, εχοντας χασει το θεμελιωμενο μας δικαιωμα στην εισοδο στο επαγγελμα και εκει να δεις πως θα ισχυει το "ολα τα σφαζω ολα μαχαιρωνω". Ηδη μιλανε για λειγοτερους εισακτεους απο το 2011 και μετα. Φανταστειτε τι προκειται να γινει με τους εξαγομενους και κατα ποσο τα διαφορα κεντρα επανακαταρτισης-αξιολογησης-πιστοποιησης θα παιζουν τεραστιο ρολο και σε αυτο. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΓΛΙΑ, το εχουμε παρει χαμπαρι;; Το λενε φατσα-φορα, πως τα επ.δικαιωματα θα κατατομηθουν σε επαναλαμβανομενες εξετασεις μετα απο τα καταλληλα συνοδευτικα, τεκμηρια (επαγγελματικη εμπειρια, συστατικες επιστολες, αποδοτικοτητα εργασιας κλπ) θα συνεκτιμουνται για να δινονται τα επ.δικαιωματα με το σταγονομετρο..
neaoktana έγραψε:6. <Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω> διότι <κάποτε> διδάχθηκα, κατενόησα και πέρασα με 10 πχ. <Αστικά Υδραυλικά> είναι η πεμπτουσία της μικροαστικής - συντεχνιακής αντίληψης κατά του κοινωνικού συνόλου
Ωπα ρε παιδια για ενα λεπτο. Στο ονομα ποιου "φουτουρισμου", ποιου "εξευρωπαισμου" και ποιας λογικης πρεπει να αποδεχτουμε οτι η παροδος του χρονου απαξιωσης των σπουδων μας (λογω "προχωρηματος της επιστημης" βεβαιως, βεβαιως!) θα πρεπει να ειναι τετοια που καθε φορα θα επανεξεταζομαστε για να γεμισουμε το ατομικο μητρωο δια βιου μαθησης οπως οριζει και το υπουργειο και να τρεχουμε σαν τον Βεγγο μεχρι τα 60+ μας; Οταν δε, αυτες οι γνωσεις μπορει να ειναι εκπορευομενες απο νεες μεθοδους (πολλες φορες και ισοδυναμες σε αξια με παλαιοτερες!) οι οποιες επειδη θα γινουν οι νεες εφαρμογες στον τεχνικο τομεα θα πρεπει ΕΜΕΙΣ να προσαρμοστουμε ως εργαζομενοι και ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΕΥΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ;;;;;;;; Και βεβαια να μας προσφερει μονιμη και σταθερη δουλεια και οχι ψευτομαθητειες για ενα 2μηνο για να βγαλουμε τη λαντζα του (βλεπε πρακτικη ασκηση)
Αυτο μπορει να μου το λυσει κανεις;; Γιατι τοσα χρονια (πολλα!) την εχουμε ξεχασει την κοινωνικη υποχρεωση του εργοδοτη να εξοπλιζει τους νεους εργαζομενους με τις εξειδικευμενες γνωσεις που απαιτουνται, πατωντας βεβαιως πανω στο στερεο συνολο γνωσεων του πτυχιου, αλλα αντιθετα να απαιτει το βαρος της επανακαταρτισης τους να μετατοπιζεται στις πλατες των ιδιων;; Γιατι πρεπει να πειθαναγκαζομαστε να δουλευουμε με τους ορους που θα ειναι παντα ευνοικοι μονο για την εργοδοσια (γιατι δικο της σχεδιασμα ειναι και το ΕΠΕΠ, οπως το αντιστοιχο του CPE στη Γαλλια για το οποιο εγινε ολοκληρο κινημα); Ας παρεχει τα καταλληλα σεμιναρια η εργοδοσια για τον επανεξοπλισμο μας (και να κοπει η βλακεια με τα κολλεγια).. Και μην ακουσω επιχειρηματα του τυπου "θα πεσει η ανταγωνιστικοτητα"...
Αυτο ειναι η επανακαταρτιση του ΕΠΕΠ κυριε neoktana και δεν μπορει να καταστρατηγειται απο το μεταμοντερνο επιχειρημα οτι "τα παντα ειναι μηδαμινοτητες" και αρα τα μαθηματα στο πανεπιστημιο δεν επαρκουν ποτε! Το never-satisfied δεν οδηγει πουθενα παρα μονο στο μαρτυριο των νεων εργαζομενων που θα ζουν με αποκομματα εν καιρω κρισης.
Εγω εκει βαζω την διαχωριστικη και προτεινω: Παραμονη των επ.δικαιωματων εντος του πτυχιου, με ταυτοχρονη μαθητεια καταλληλά διαμορφωμενη και παρεχομενη απο τον εργοδοτη στον οποια υπαγεσαι, με αποκλειστικη ευθυνη και κοστος δικο του. Στην τελικη τελικη αυτος μονο κερδιζει, ενω εμεις προσφερουμε! Τα υπολοιπα ειναι απλα βουλες αλλων..