Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Θέματα που αφορούν στην επιστήμη και στο επάγγελμά μας. Ανακοινώσεις συνεδρίων, σχετικά άρθρα εφημερίδων, επαγγελματικά θέματα μπορούν να γραφτούν εδώ.

Re: 19/05: Φοιτητικές Εκλογές 2010

Δημοσίευσηαπό 3 » Δευτ, 24 Μάιος 2010 12:41 am

ωραια και εγω ενα off topic γιατι καποια πραγματα μου φαινονται περιεργα..

Κατ'αρχας να δηλωσω οτι οποιος μιλαει αφηρημενα χωρις να εχει κατανοησει τις βασικες αρχες του ΕΠΕΠ (εθνικου πλαισιου επ. προσοντων) χανει το χρονο του αδικα. Δεν ειναι το θεμα αν θα υπαρχει μια εκ νεου τυπικη πιστοποιηση λογω της ταχυτητας της απαξιωσης των σπουδων (που και αυτο ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ). Το θεμα ειναι πως αυτη θα ειναι στην ευχερεια/ευθυνη/βαρος του καθε εξεταζομενου να επαναπιστοποιηθει σε πολλαπλους κυκλους εξετασεων με μεγαλο κινδυνο και ΝΑ ΚΟΒΕΤΑΙ! Και αυτο το ειχαμε τονισει ως ΕΑΑΚ απο την αρχη της χρονιας οτι με την συμπαρουσια αποφοιτων απο τα Κολλεγια, εξαναγκης θα ανταγωνιζομαστε, εχοντας χασει το θεμελιωμενο μας δικαιωμα στην εισοδο στο επαγγελμα και εκει να δεις πως θα ισχυει το "ολα τα σφαζω ολα μαχαιρωνω". Ηδη μιλανε για λειγοτερους εισακτεους απο το 2011 και μετα. Φανταστειτε τι προκειται να γινει με τους εξαγομενους και κατα ποσο τα διαφορα κεντρα επανακαταρτισης-αξιολογησης-πιστοποιησης θα παιζουν τεραστιο ρολο και σε αυτο. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΓΛΙΑ, το εχουμε παρει χαμπαρι;; Το λενε φατσα-φορα, πως τα επ.δικαιωματα θα κατατομηθουν σε επαναλαμβανομενες εξετασεις μετα απο τα καταλληλα συνοδευτικα, τεκμηρια (επαγγελματικη εμπειρια, συστατικες επιστολες, αποδοτικοτητα εργασιας κλπ) θα συνεκτιμουνται για να δινονται τα επ.δικαιωματα με το σταγονομετρο..

neaoktana έγραψε:6. <Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω> διότι <κάποτε> διδάχθηκα, κατενόησα και πέρασα με 10 πχ. <Αστικά Υδραυλικά> είναι η πεμπτουσία της μικροαστικής - συντεχνιακής αντίληψης κατά του κοινωνικού συνόλου


Ωπα ρε παιδια για ενα λεπτο. Στο ονομα ποιου "φουτουρισμου", ποιου "εξευρωπαισμου" και ποιας λογικης πρεπει να αποδεχτουμε οτι η παροδος του χρονου απαξιωσης των σπουδων μας (λογω "προχωρηματος της επιστημης" βεβαιως, βεβαιως!) θα πρεπει να ειναι τετοια που καθε φορα θα επανεξεταζομαστε για να γεμισουμε το ατομικο μητρωο δια βιου μαθησης οπως οριζει και το υπουργειο και να τρεχουμε σαν τον Βεγγο μεχρι τα 60+ μας; Οταν δε, αυτες οι γνωσεις μπορει να ειναι εκπορευομενες απο νεες μεθοδους (πολλες φορες και ισοδυναμες σε αξια με παλαιοτερες!) οι οποιες επειδη θα γινουν οι νεες εφαρμογες στον τεχνικο τομεα θα πρεπει ΕΜΕΙΣ να προσαρμοστουμε ως εργαζομενοι και ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΕΥΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ;;;;;;;; Και βεβαια να μας προσφερει μονιμη και σταθερη δουλεια και οχι ψευτομαθητειες για ενα 2μηνο για να βγαλουμε τη λαντζα του (βλεπε πρακτικη ασκηση)

Αυτο μπορει να μου το λυσει κανεις;; Γιατι τοσα χρονια (πολλα!) την εχουμε ξεχασει την κοινωνικη υποχρεωση του εργοδοτη να εξοπλιζει τους νεους εργαζομενους με τις εξειδικευμενες γνωσεις που απαιτουνται, πατωντας βεβαιως πανω στο στερεο συνολο γνωσεων του πτυχιου, αλλα αντιθετα να απαιτει το βαρος της επανακαταρτισης τους να μετατοπιζεται στις πλατες των ιδιων;; Γιατι πρεπει να πειθαναγκαζομαστε να δουλευουμε με τους ορους που θα ειναι παντα ευνοικοι μονο για την εργοδοσια (γιατι δικο της σχεδιασμα ειναι και το ΕΠΕΠ, οπως το αντιστοιχο του CPE στη Γαλλια για το οποιο εγινε ολοκληρο κινημα); Ας παρεχει τα καταλληλα σεμιναρια η εργοδοσια για τον επανεξοπλισμο μας (και να κοπει η βλακεια με τα κολλεγια).. Και μην ακουσω επιχειρηματα του τυπου "θα πεσει η ανταγωνιστικοτητα"...

Αυτο ειναι η επανακαταρτιση του ΕΠΕΠ κυριε neoktana και δεν μπορει να καταστρατηγειται απο το μεταμοντερνο επιχειρημα οτι "τα παντα ειναι μηδαμινοτητες" και αρα τα μαθηματα στο πανεπιστημιο δεν επαρκουν ποτε! Το never-satisfied δεν οδηγει πουθενα παρα μονο στο μαρτυριο των νεων εργαζομενων που θα ζουν με αποκομματα εν καιρω κρισης.

Εγω εκει βαζω την διαχωριστικη και προτεινω: Παραμονη των επ.δικαιωματων εντος του πτυχιου, με ταυτοχρονη μαθητεια καταλληλά διαμορφωμενη και παρεχομενη απο τον εργοδοτη στον οποια υπαγεσαι, με αποκλειστικη ευθυνη και κοστος δικο του. Στην τελικη τελικη αυτος μονο κερδιζει, ενω εμεις προσφερουμε! Τα υπολοιπα ειναι απλα βουλες αλλων..
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: 19/05: Φοιτητικές Εκλογές 2010

Δημοσίευσηαπό 3 » Δευτ, 24 Μάιος 2010 12:50 am

neaoktana έγραψε: Ο γράφων (Διπλωματούχος 1974) τολμά να ισχυρισθεί ότι <δεν γνωρίζει την τύφλα του> όχι μόνο σε πεδία τα οποία σας μοιάζει λογικό (πχ. όλα τα "Συγκοινωνιακά), αλλά και και σε πολλά άλλα "συγγενέστερα":
Αστικά υδραυλικά
Αρδεύσεις
Υδρολογία
Λιμενικά
Βιολογικούς καθαρισμούς
Φράγματα (παρότι το Μεταπτυχιακό του ήταν σε αυτό το πεδίο)...
Δεν ασχολήθηκε = τα ξέχασε!


ΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ενας το ομολογησε οτι δεν ειναι ο Θεος των πολιτικων μηχανικων (και μπραβο του)! Γιατι και εγω ετσι το ηξερα. Πως ισχυει οτι μπορει να ξεχασεις και καποια μαθηματα στο δρομο, παντα ομως με την ικανοτητα να μπορεις να τα ξαναθυμηθεις (και χωρις καποιες θεσμικες εξετασεις, και με αυτοδοκιμασια ολα λυνονται). Απλα εγω εχω μια μικρη πονηρη απορια.. Αν ολα γινονται εν τελει "επι ματαιω" γιατι μεσα σε 2-3 χρονια, οπως λετε κυριε neaoktana ολα θα ειναι "γκρεμισμενα καστρακια στην αμμο", γιατι πρεπει η σχολη να δυσκολευει ΤΟΣΟ και να θεωρουνται ολα ΟΥΣΙΩΔΗ;;;;; Και να κοβεται ο αλλος στις στατικες απο αριθμητικα, αφου ..."θα τα ξεχασει μωρε ουτως ή αλλως";; Μην το πολυπαιζετε αυτο το επιχειρημα γιατι γερνει και απο την αλλη μερια (οπως ολα τα μεταμοντερνα επιχειρηματα)

neaoktana έγραψε:Απολογούμαι στην κοινωνία διότι το "Δίπλωμά" τους βασίζεται και στη δική μου "υπογραφή".
Με αυτο τι εννοειτε; Υπογραψατε κατι ή ειναι απλα μεταφορικο/συμβολικο;
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: 19/05: Φοιτητικές Εκλογές 2010

Δημοσίευσηαπό 3 » Δευτ, 24 Μάιος 2010 12:57 am

Και τελευταιο επειδη τωρα το ειδα:

neaoktana έγραψε:Ε, ναι ! μιά ζωή πρέπει να περνάμε εξετάσεις!.. Οφείλουμε να κρινόμαστε και να αξιολογούμαστε από την Κοινωνία... Αυτό δεν σημαίνει (κατ' ανάγκην γραπτές)... Ούτε συνδέεται με αρχικούς βαθμούς... Ούτε με το ποιος θα προσληφθεί και που...


Οταν ολα μπαινουν στο Ατομικο Μητρωο Δια Βιου Μαθησης (στο λεει το νομοσχεδιο), απο τα χαρτια που εχεις στο Λυκειο μεχρι και οτιδηποτε αλλο, δυστυχως για μας και τη λαιμαργια του συγχρονου κατανεμητικου συστηματος, ΟΛΑ συνεκτιμουνται! Και οι αρχικοι βαθμοι, και οι προσληψεις και τρεχα γυρευε.. Δεν βλεπετε εδω τι γινεται με τον ΑΣΕΠ και τους αδιοριστους-ωρομισθιους ακομα εκπαιδευτικους; Δεν θα βρουν δουλεια ΠΟΤΕ ετσι οπως ειναι το νεο νομοσχεδιο (για αυτο και μπουκαρανε στην ΕΡΤ). Και εν τελει η γενικη αρχη του "μια ζωη πρεπει να περναμε εξετασεις" πολυ φοβαμαι κυριε neaoktana οτι αυτοι που φτιαχνουν τα νομοσχεδια και την διατυπωνουν μιλανε για μια ζωη που την σχεδιαζουν αλλα δεν θα την ζησουν οι ιδιοι.. Οποτε ας την αφησουμε αυτην την κουβεντα στην ακρη
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: 19/05: Φοιτητικές Εκλογές 2010

Δημοσίευσηαπό BullsEye » Δευτ, 24 Μάιος 2010 1:56 am

Κάποιοι μου φαίνεται χάνουν την ουσία...
Νομίζεις ότι τώρα δεν κρίνεσαι? Δεν περνάς από εξετάσεις? Σε μια ιδιωτική εταιρία, σε ένα δημόσιο έργο? Δεν υπάρχει ο κίνδυνος να "κοπείς" (δηλ. να κυρηχθείς έκπτωτος) ή να πρέπει να καλύψεις την εγγυητική επιστολή, και τόσα άλλα ρίσκα, δυσκολίες, προκλήσεις στην δουλειά? Οι καλοί, επιβιώνουν... τουλάχιστον, ορθώνουν το ανάστημά τους και παλεύουν...
Τι διαφορά έχει το εθνικό πλαίσιο προσόντων? Λες και δεν τα αντιμετωπίζουμε ήδη...
Και είχε μια φαγουρα ο εργοδότης, να κάτσει να σου μάθει την δουλειά που θα του κάνεις. Καλώς ή κακώς, μόνοι μας πρέπει να την μάθουμε, γιατί αν δεν το δεχτούμε εμείς, ο επόμενος θα το δεχτεί... Και ο εργοδότης ξέρει ποιον θα προτιμήσει. Να σε δω τότε τι θα κάνεις, κατάληψη στην εταιρεία?
BullsEye
 
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Τρί, 19 Μάιος 2009 7:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό 3 » Δευτ, 24 Μάιος 2010 2:44 am

@BullsEye: Ρε τωρα τι μου λες; Χαιρω πολυ, παντα κρινεσαι! Το ζητημα ειναι θεσμικα να μην κοβεσαι και να περιμενεις σαν μ@λ@κ@ς την επομενη φορα που μπορεις να ξαναδωσεις εξετασεις. Το τι γινεται ΕΝΤΟΣ της εργασιας ειναι θεμα ΑΤΥΠΩΝ σχεσεων, το οποιο απαιτει αλλου ειδους κουβεντα (περι συνδικαλισμου στους εργασιακους χωρους). Εμεις μιλαμε για νομο του κρατους, το ΤΥΠΙΚΟ. Αστη αυτη τη συγκριση.. αμα δεν σου βγαινει αντεπιχειρημα δεν χρειαζεται να απαντησεις! Και αμα δεν εχει φαγουρα ο εργοδοτης, να την παθει ρε φιλε! ΕΛΕΟΣ πια με την ασυδοσια της εργοδοσιας! Και εισφοροδιαφευγει στα ταμεια, και φοροδιαφευγει απο το κρατος, και φοροαπαλλασσεται απο τα εταιρικα κερδη, και πληρωνει μαυρα, και απολυει... Ε ποσο αλλο πια;; Να γινει νομος του κρατους η μαθητεια αμα χρειαζεται και η μονιμη σταθερη δουλεια να τελειωνουμε! ΕΛΕΟΣ! Ολα απο μας θα τα ξεζουμησουνε;

Και μιας και απαντησες εσυ, για το ζητημα της Αρχιτεκτονικης φιλαρακο λες μεγαλα ψεματα και θα μεγαλωσει η μυτουλα σου. Δεν θυμαμαι ποτε να ειπα στην ανακοινωση μου "ψηφιστε μας γιατι σας προμηθευσαμε βαθμο". Το μονο που θυμαμαι να ειπα ειναι "ψηφιστε εκεινους οι οποιοι αντιπαλευουν μια αθλια κατασταση στην φοιτητικη σας καθημερινοτητα και πετυχαινουν υλικες νικες οπως εκεινη των βαθμων της Αρχιτεκτονικης". Και εν τελει ο 1 βαθμος πανω που πηρατε τον δικαιουσασταν, δεν τον δωσαμε εμεις. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΤΕ. Αλλα και παλι με εκπλησσεις: δεν θυμαμαι να εισαι τοσο εναντιος στις πελατειακες σχεσεις του λογου σου, για να με αποκυρησσεις ετσι ευκολα. Αλλα απο οτι καταλαβα αν ηταν η ζηλια ψωρα..

Αστο μεγαλε και δεν σε παιρνει.. Φαινεται ποιος νοιαζεται για καποια πραγματα
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: 19/05: Φοιτητικές Εκλογές 2010

Δημοσίευσηαπό BullsEye » Δευτ, 24 Μάιος 2010 11:02 am

Δηλαδή πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση επαγγελματίας που σέβεται τον εαυτό του και κατέχει το αντικείμενο της γνώσης του να αποτυχει σε τέτοιες εξετάσεις? Το πολύ πολύ να κοπούν μερικά κολλεγιόπαιδια, καλύτερα για εμάς...
Στην αρχιτεκτονική, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ απο ΟΛΟΥΣ να καρπώνεστε "προσπάθειες" και "νίκες κόντρα στο σύστημα" πατώντας πάνω στις δικές μας προτάσεις ως συνέλευση 2ου έτους. Και σε ό,τι αφορά τις πελατειακές σχέσεις, δεν πρόκειται να κάτσω να σου αναλύσω την ιδεολογία μου, αλλά εσύ που είσαι κατά των πελατειακών σχέσεων, γιατί τις επιζητάς όπου μπορείς?
3 έγραψε:Το μονο που θυμαμαι να ειπα ειναι "ψηφιστε εκεινους οι οποιοι αντιπαλευουν μια αθλια κατασταση στην φοιτητικη σας καθημερινοτητα και πετυχαινουν υλικες νικες οπως εκεινη των βαθμων της Αρχιτεκτονικης".


3 έγραψε:Και εν τελει ο 1 βαθμος πανω που πηρατε τον δικαιουσασταν, δεν τον δωσαμε εμεις. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΤΕ.


Μόνο σε εμένα φαίνονται λίγο αντιφατικά όλα αυτά???

Και μην αρχίσω να λέω για Neufert, κεντρική διανομή, και όλα τα υπόλοιπα που κάνει ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ γιατί πραγματικά δεν σε παίρνει...
και αυτό φαίνεται από την 4η θέση που πήρες φέτος.
Αλλά έτσι είναι. Τώρα που δυσκόλεψαν τα πράγματα, ας πούμε ότι κάνουμε πράγματα για την σχολή.. Όταν δεν σεβεστε καν τα αποτελέσματα της ΓΣ, και δεν δέχεστε να μετριέται με ίδιο τρόπο όλο το αμφιθέατρο, μάλλον τροχοπέδη αποτελείτε για την πρόοδο και για την βελτίωση των συνθηκών...
Και δεν μιλάω για όλες τις αριστερές παρατάξεις, αλλά ειδικά για τα ΕΑΑΚ που έχουν αυτά τα κολλήματα και επιδυκνύουν τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές.
BullsEye
 
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Τρί, 19 Μάιος 2009 7:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: 19/05: Φοιτητικές Εκλογές 2010

Δημοσίευσηαπό kris2290 » Δευτ, 24 Μάιος 2010 11:36 am

@3 Βαλε καποιο συνδεσμο να μαθουμε και εμεις για τον ΕΠΕΠ.Γιατι με μια πρωτη ματια μπορει καποιος να πει οτι βαζει τα πραγματα στη θεση τους, δηλ. αυτοι που ειναι απο αγγλια και στερουνται γνωσεων οι και οι δικοι μας που το πηραν νυχτα θα δυσκολευτουν.
kris2290
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ, 14 Ιουν 2009 2:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό Alexander » Δευτ, 24 Μάιος 2010 12:20 pm

kris2290 έγραψε:@3 Βαλε καποιο συνδεσμο να μαθουμε και εμεις για τον επεπ.Γιατι με μια πρωτη ματια μπορει καποιος να πει οτι βαζει τα πραγματα στη θεση τους, δηλ. αυτοι που ειναι απο αγγλια και στερουνται γνωσεων οι και οι δικοι μας που το πηραν νυχτα θα δυσκολευτουν.

Ναι ρε εξυπνε, μην κανεις εξυπνακισμους. Ασε μας ρε χωριο, λες μπουρδες! Να σου πω ρε μαγκα, μαλλον την εχεις λερωμενη τη φωλια σου φιλαρακο. Πωπω ρε φιλος, μεγαλωστε καμια μερα ρεεεε! Ρε τωρα τι μου λες; Να την παθει ρε φιλε! Για το ζητημα της Αρχιτεκτονικης φιλαρακο, αστο μεγαλε και δεν σε παιρνει.

Spoiler: show
3 έγραψε:Ναι ρε εξυπνε

3 έγραψε:Μην κανεις εξυπνακισμους

3 έγραψε:Ασε μας ρε χωριο

3 έγραψε:Λες μπουρδες.

3 έγραψε:Να σου πω ρε μαγκα

3 έγραψε:Μαλλον την εχεις λερωμενη τη φωλια σου φιλαρακο

3 έγραψε:Πωπω ρε φιλος

3 έγραψε:Μεγαλωστε καμια μερα ρεεεε

3 έγραψε:Ρε τωρα τι μου λες;

3 έγραψε:να την παθει ρε φιλε!

3 έγραψε:για το ζητημα της Αρχιτεκτονικης φιλαρακο

3 έγραψε:Αστο μεγαλε και δεν σε παιρνει

(Ναι, βαριόμουνα και είπα να φτιάξω ένα κολάζ :P )
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: 19/05: Φοιτητικές Εκλογές 2010

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Δευτ, 24 Μάιος 2010 2:56 pm

Giorgitseli έγραψε:Και επειδή κάπου ελέχθη κάτι για τις λαοθάλασσες του 2006-07 , έχω να πω το εξής: πολύ έξυπνο! δηλαδή τι εννοείς ΓΛΑΥΚΗ?ότι ανταλλάσανε άτομα οι σχολές για να ψηφίζουν κατάληψη στις γσ και γι αυτό έγιναν οι καταλήψεις με νοθευμένα αποτελέσματα?! Κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει αυτό που έγινε τότε και τη μαζικότητα που είχε !

Εγώ λέω μόνο τούτο... όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.... θεωρώ τουλάχιστον βέβαιο ότι σε όλες τις παρατάξεις υπήρχαν άτομαπου ψήψιζαν τότε... Τουλάχιστον εγώ που τότε ήμουν 3ο έτος και είχα πολύ συχνή παρουσία στη σχολή δε γνώριζα ούτε φυσιογνωμικά πολλά άτομα που από τότε έχω να τα δω... Άσε που πως γίνεται ένας άνθρωπος που ψήφιζε ΕΝΩΤΙΚΟ μετά από λίγες μέρες να ψηφίσει πάλι ΠΑΣΠ και ΔΑΠ , δηλαδή τόσο φτερά στον άνεμο είμαστε; Απλά η εξήγηση είναι αυτή που δεν επιθυμούν πολλοί να παραδεχτούν... Οι καταλήψεις έγιναν για να την αράξουμε και να παραδώσουμε αργότερα τις Γεωδαιτικές και την Οδοποιϊα και να χρησιμοποιήσουμε τις καταλήψεις ως πρόφαση για την καθυστέρηση μας στις σπουδές αφού όσο πλησιάζουμε στο τέλος και βλέπουμε την ανεργία κάνουμε τις κότες... Μέσα σε όλους αυτούς υπήρχε και ένα 30-40% που πράγματι την επόμενη μέρα ήταν και στην πορεία.
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Δευτ, 24 Μάιος 2010 3:01 pm

ΓΛΑΥΚΗ έγραψε:Μη μου πει κανείς ότι στις κατευθύνσεις πλην των δομοστατικών αισθάνεται μηχανικάρα με 2 σκυροδέματα, μια αντισεισμική τεχνολογία και 3 στατικές και 55 άλλα μαθήματα πασαλειμένα; Για μένα οι πολιτικοί μηχανικοί είναι λιγότερο επιστήμονες από τον απλό γεωλόγο, τον απλό φυσικό, τον μηχανικό περιβάλλοντος... Και σιγά την επιστήμη...


Αγαπητή ΓΛΑΥΚΗ,

αφήνεις την ηττοπάθεια και τη δική σου πικρή αίσθηση για τη σχολή να διαμορφώνει τη θέση σου για το επίπεδο σπουδών σε υπερβολικό βαθμό. Ίσως να μην ήταν αυτό που ήθελες, ίσως να ήσουν καλύτερα γιατρός, ή χημικός, ή δεν ξέρω τι άλλο. Αυτό είναι προσωπική σου επιλογή, υποκειμενικό θέμα. Αλλά δεν γίνεται λόγω της πικρίας σου για το ότι διάλεξες κάτι που δεν σου αρέσει να τα ισοπεδώνεις όλα. Οι Πολιτικοί Μηχανικοί είναι ένα ευρύ και δυνατό επιστημονικό πεδίο, πολύ πιο απαιτητικό και εφαρμοσμένο από το γεωλόγο ή τον φυσικό. Απαιτεί να έχεις την αίσθηση του εφικτού (ο θεωρητικός φυσικός δεν έχει τέτοια προβλήματα :P), να μπορείς να προλάβεις και να σκεφτείς όλους τους παράγοντες ενός προβλήματος, ενώ παράλληλα απαιτεί δυνατό θεωρητικό (μαθηματικό και φυσικό) υπόβαθρο, ώστε να μπορείς να χρησιμοποιείς κατά βούληση μαθηματικά εργαλεία για τη δουλειά σου. Δεν γνωρίζω για σένα, αλλά εγώ δεν έμεινα ποτέ στον πρόβολο και τον τρόπο μεταφοράς τον φορτίων στο έδαφος. Ο πολιτικός μηχανικός άλλωστε δεν είναι ο απλός οικοδομάκιας που νομίζουν όλοι. Είδα και τρόπους διαχείρισης έργων, ανέλυσα υδραυλικά έργα διαφόρων ειδών, διαστασιολόγησα σίδερα ή ξύλινα κατασκευές, έκανα θεμελιώσεις, έφτιαξα πολλά μοντελάκια προσομοίωσης στο excel για διάφορα προβλήματα. Η σχολή σου δίνει πολλά εφόδια, αν θες να τα πάρεις. Όχι με την αυστηρή έννοια των up-to-date γνώσεων, σε αυτό είναι αρκετά πίσω. Αλλά με βοηθάει να γνωρίσω τομείς γνώσεων που πιθανώς να με ενδιαφέρουν και να πρέπει να χρησιμοποιήσω στη δουλειά μου. Εν γένει, πιστεύω ότι, με ορισμένα μαθήματα (άλλα δυστυχώς δεν το καταφέρνουν), η σχολή καταφέρνει να σου εμφυσήσει λίγο τη λογική του μηχανικού, έναν τρόπο σκέψης ο οποίος εν τέλει είναι το μόνο εργαλείο που σου μένει μετά για την εργασία. Η ποσότητα ή η ποιότητα γνώσεων άλλωστε, αλλάζει κατά βούληση, αναπροσαρμόζεται ή υποβαθμίζεται, αλλάζει ανάλογα με το καθεστώς της δουλειάς στο οποίο θα δουλέψει ο καθένας.

Παρά τα χίλια δύο προβλήματα που μπορεί να έχει, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η σχολη μας στο ΕΜΠ είναι από τις καλύτερες τεχνικές σχολές Πανελληνίως. Αναγνωρίζεται στην ελληνική κοινωνία και εκτιμάται στο εξωτερικό. Η κριτική λοιπόν και η αμφισβήτηση είναι θεμιτή, αλλά να μην καταλήγουμε και στο μηδενισμό ή στην άκαιρη σύγκριση με σχολές όπως...τους μηχανικούς περιβάλλοντος. Έλεος.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Επιστημονικά-Επαγγελματικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης