Σελίδα 1 από 1

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΙΠΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 01 Οκτ 2019 9:03 pm
από coscot
Είδα πως το σχετικό τόπικ προσανατολίζονταν πιο πολύ σε διαδικαστικά θέματα, οπότε είπα να ανοίξω ένα άλλο που θα έχει να κάνει με συμβουλές ,αλλά και εμπειρίες από καθηγητές.

Μιας και ψάχνομαι αυτόν τον καιρό για διπλωματική μπορώ να πω ότι οι προφανείς συμβουλές που όλοι λένε είναι:

1) Να πάρεις κάτι που σε ενδιαφέρει
2) Σε συνεργάσιμο καθηγητή

Επίσης, από καθηγητές μέχρι στιγμής έχω κάνει κάποιες επαφές με τον Μαυρομάτη και σκοπεύω να κάνω και με Παντουβάκη, Λοίζο, Πλατή.
Γνωρίζει κάποιος εντυπώσεις από συνεργασίες των παραπάνω ή και άλλων καθηγητών;

Για παράδειγμα, εγώ έχω ακούσει τα καλύτερα για τον Γιαννή και τα χειρότερα για τον Μπαλλή. (Δεν ξέρω φυσικά αν ισχύουν + ότι είναι υποκειμενικό ζήτημα σε μεγάλο βαθμό)

Όποιος έχει να πει οτιδήποτε σχετικά με τα παραπάνω είναι ευπρόσδεκτος, φαντάζομαι πως υπάρχουν αρκετοί που προβληματίζονται όπως εγώ.

Re: ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΙΠΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 02 Οκτ 2019 7:02 pm
από TEL9021
Spoiler: show
coscot έγραψε:Είδα πως το σχετικό τόπικ προσανατολίζονταν πιο πολύ σε διαδικαστικά θέματα, οπότε είπα να ανοίξω ένα άλλο που θα έχει να κάνει με συμβουλές ,αλλά και εμπειρίες από καθηγητές.

Μιας και ψάχνομαι αυτόν τον καιρό για διπλωματική μπορώ να πω ότι οι προφανείς συμβουλές που όλοι λένε είναι:

1) Να πάρεις κάτι που σε ενδιαφέρει
2) Σε συνεργάσιμο καθηγητή

Επίσης, από καθηγητές μέχρι στιγμής έχω κάνει κάποιες επαφές με τον Μαυρομάτη και σκοπεύω να κάνω και με Παντουβάκη, Λοίζο, Πλατή.
Γνωρίζει κάποιος εντυπώσεις από συνεργασίες των παραπάνω ή και άλλων καθηγητών;

Για παράδειγμα, εγώ έχω ακούσει τα καλύτερα για τον Γιαννή και τα χειρότερα για τον Μπαλλή. (Δεν ξέρω φυσικά αν ισχύουν + ότι είναι υποκειμενικό ζήτημα σε μεγάλο βαθμό)

Όποιος έχει να πει οτιδήποτε σχετικά με τα παραπάνω είναι ευπρόσδεκτος, φαντάζομαι πως υπάρχουν αρκετοί που προβληματίζονται όπως εγώ.


Ενδιαφέρον θεματάκι.

Προσωπικά θα άλλαζα τη σειρά και θα έβαζα 1 τον καθηγητή και 2 το θέμα, για δύο λόγους:

Πρώτον, πολλοί καθηγητές έχουν έτοιμα θέματα υπόψη τους για διπλωματικές που τους αφορούν άμεσα και άρα έχουν πολύ υλικό να σου δώσουν και όρεξη για ενασχόληση, ίσως και περαιτέρω κυνήγι για έρευνα αν σου αρέσει να κουβαλάς προτζέκτορες.

Δεύτερον, από ότι παρατήρησα στις εξετάσεις διπλωματικών, η επιτροπή άλλαζε συχνά τη στάση της ανάλογα με το όνομα του επιβλέποντα.

Πέραν των ανωτέρω:

-Το να σε γνωρίζει προσωπικά η επιτροπή παίζει μεγάλο ρόλο, για καλό ή για κακό. Επίσης, προσωπικές συμμαχίες/κόντρες μεταξύ καθηγητών στο τοπικό πρωτάθλημα του τομέα σου αλλάζουν έως και +/- 1 το βαθμό.
-Αν έχεις υπόψη σου το γαμάτο θέμα διπλωματικής και έχεις τη δυνατότητα να το σηκώσεις μόνος σου δε σε αγγίζει τίποτα και δε σε ενδιαφέρει ποιος είναι επιβλέπων. Αλλά τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτά οπίσθια.


Off topic:
Δε μου αρέσει βέβαια που αναφέρεις ονόματα καθηγητών, γτ εμείς που μιλάμε εδώ υποτίθεται ότι έχουμε το πρόσχημα της ανωνυμίας, άσχετο που όλοι ξέρουν τα τέσσερα alt account μου.